Palaute

Tietääkös ketään (varsinkin ylläpitojehuista) mistä johtuu seuraava ärsyttävä mutta toisaalta huvittava omituisuus?

Jos laitan mp- nettiin jonkin linkin koskien jotain Helsingin Sanomien (hs) juttua, vaikkapa esim. www.hs .fi/plaaplaaplaa niin mpnetiin linkiksi tuleekin lähetä vastaus- toiminteen jälkeen www.hs.paskamedia.fi/plaaplaaplaa

Mistä ihmeestä tuo ylimääräinen sana paskamedia tupsahtaa :oops:?
Hesari ylitti sopivuuden rajan huipputapaamisen uutisoinnissa. Ks ketjusta #70
 
Tietääkös ketään (varsinkin ylläpitojehuista) mistä johtuu seuraava ärsyttävä mutta toisaalta huvittava omituisuus?

Jos laitan mp- nettiin jonkin linkin koskien jotain Helsingin Sanomien (hs) juttua, vaikkapa esim. www.hs .fi/plaaplaaplaa niin mpnetiin linkiksi tuleekin lähetä vastaus- toiminteen jälkeen www.hs.paskamedia.fi/plaaplaaplaa

Mistä ihmeestä tuo ylimääräinen sana paskamedia tupsahtaa :oops:?


Jollakin ( TomTom ) on palanut pinna HS:n uutisointiin.
Josta tuo linkin muuttuminen johtuu.
 
Eikö modeja oikeasti kiinnosta tämä linkkejen paskominen? Taas kerran klikkaan linkkiä ja wtf. @setämies ja keitäs täällä nyt on.
Pahoitteluni. En pysty auttamaan tuon HS. FI domainin kanssa. Palstan ylläpitäjä on linjannut, ettei täältä osallistuta enää kyseisen domainin klikkirahastukseen. Ts. Kaikki hs linkit menevät samantien toimimattomaan muotoon uutisesta riippumatta.

Toki käyttöä helpottaisi jos linkistä silti pääsisi uutiseen. Mobiililla tuo linkin katkeaminen aiheuttaa pientä sadattelua joka kerta.
 
Pahoitteluni. En pysty auttamaan tuon HS. FI domainin kanssa. Palstan ylläpitäjä on linjannut, ettei täältä osallistuta enää kyseisen domainin klikkirahastukseen. Ts. Kaikki hs linkit menevät samantien toimimattomaan muotoon uutisesta riippumatta.

Toki käyttöä helpottaisi jos linkistä silti pääsisi uutiseen. Mobiililla tuo linkin katkeaminen aiheuttaa pientä sadattelua joka kerta.
Protip: jos linkkiin kirjoittaa hs:n tilalle että helsinginsanomat niin linkki toimii.

Tyyliin:
https://www.helsinginsanomat.fi/ulkomaat/art-2000005831461.html

24WeMEm.jpg

Nähdääkö pian ylläpitäjän vastaisku:
https://www.helsinginsanomat.maailmanpaskinmedia.fi/haistakaapaska
 
Helsingin Sanomat... is the sad paper.

 
Mulle on hesarista soitettu vuoden vaihteen jälkeen ainakin 20 kertaa yritetty myydä tilausta. Eivät usko että joku voi pärjätä ilman.
Yleensä sanon että odotellaan ihan rauhassa tietoja oikeudenkäynnin tuloksista. Ja salaisten paperien kohtalo kiinnostaa myös, ovatko edelleen avokonttorissa.

Mihin sä olet sotkeutunut, kun ne ahdistelevat tuohon malliin?! :eek:
 
Olen varmasti analytiikkaohjelmistojen mukaan sellainen jonka pitää lukea hesaria. Tilastollinen poikkeus jota on yritetty korjata puhelinmyyntikanpanjoinnilla. Lehti tuli 30 vuotta ja loppui tilaus joulukuussa.
Nyt kun on seurannut linjaa, niin ei tuo hs-tietovuoto ole ainoa asia mikä harmittaa tuossa mediassa.
 
Viimeksi muokattu:
Olen varmasti analyysiohjelmistojen mukaan sellainen jonka pitää lukea hesaria. Tilastolllinen poikkeus jota on yritetty korjata puhelinmyyntikanpanjoinnilla. Lehti tuli 30 vuotta ja loppui tilaus joulukuussa.
Nyt kun on seurannut linjaa niin ei tuo hs-tietovuoto ole ainoa asia mikä harmittaa tuossa mediassa.

Hyvä päätös. Itse en ole ko. lehteä koskaan tilannut eikä moraali antaisi enää periksi tilatakaan, mutta sen verran utelias olen, että hyödynnän työnantajan kautta saatua lukuoikeutta.
 
Mulle tuli hesari pitkään, noin viisi vuotta sitten arvelin, että ei enää....hyvin olen pärjännyt ilmankin, en tiedä sitten, mistä olen jäänyt paitsi.
 
Sdp oli DDR:n vakoilijoiden ”pääyhteistyökumppani” Suomessa, väittää Suojelupoliisin pitkäaikainen päällikkö Seppo Tiitinen

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005832908.html


Ainakin minusta HS: on myös oikeita uutisia, varsikin historiasta (henkilöistä ja tapahtumitta).
Hyvä esimerkki oli 1918 tapahtumiin talvella ja keväällä ollut artikkeli sarja.
Jota nyt ei kylläkään ”suvaittu täällä” oli liian kommunistista propagandaa, oikeamielten (lue oikeistolaisien) kirjoittajien mielettä.
Tässäkin foorumi menetti palan suomen historiaa.:solthum:



Miksi sitten nämä HS:n jutut ovat tärkeitä?
Koska kuten yleensäkin ”vihollinen on hyvä tuntea” jota sitä vastaan voi taistella tehokkaasti.

https://www.kaleva.fi/uutiset/kotim...oiksi-timantit-turkit-ja-kultaesineet/805329/
 
Back
Top