Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TomTom kirjoitti:setämies kirjoitti:Olkaas nyt hiljaa täällä, kun paljastatte meikäläisen viimeisetkin ässät. Millä sitä muuten tuolta tyylikkäästi jalkautuu?
(missä ovat modet ja tietosuoja kun sitä tarvitaan?)
Totta! Nyt loppuu ne salaisuuksien paljastelut!
Museo kirjoitti:TomTom kirjoitti:setämies kirjoitti:Olkaas nyt hiljaa täällä, kun paljastatte meikäläisen viimeisetkin ässät. Millä sitä muuten tuolta tyylikkäästi jalkautuu?
(missä ovat modet ja tietosuoja kun sitä tarvitaan?)
Totta! Nyt loppuu ne salaisuuksien paljastelut!
Voi pyhä sylvi tätä foorumia! Ja aatelkaa mitkä vientimahdollisuudet tuollaiselle alueellisten joukkojen käyttöön kehitetylle panssaroidulle tukimoduulille avautuukaan varsinkin kehitysmaissa. Armoured Support Module (ASM) suorittamassa vesistön ylitystä. ASM naamioituna suon laitaan staattiseksi lähipuolustuspesäkkeeksi. Mahdollisuudet ovat lähes rajattomat.
Parlamentaarisessa ohjauksessa toimiva Valtiovarainministeriö kieltää.noska kirjoitti:kuka kieltää tekemästä tela-alustaa jossa on koukkulavasysteemit ja joka kykenee kuljettamaan laivakontteja.
noska kirjoitti:Jos kuitenkin vakavoidutaan hetkeksi. Katsotaanpas vaikka tota sivua http://www.focusontransport.co.za/features/featured-in-september-2010/439-dangerous-territory.html ja lähdetään miettimään mitä kaikkea tuolla voitaisiin kuljettaa.
Jo pelkästään tuolla http://www.flaaming.fi/?sivu=117&id=158 on noiden jätesäiliöiden lisäksi iso valikoima erialisia standardoituja flaaming-lavoja.
Kun huolto hyödyntää noiden autojen maastoliikkuvuutta ja sitä nopeutta ja tarkkuutta jolla koukkulavajärjestelmä pystyy lastinsa toimittamaan haluttuun paikkaan ja sieltä sen pois hakemaan, niin kuka haluaa vetää jotain kelkkaa tai kärryä perässä moisissa olosuhteissa. Tykillehän on jo aikoinaan tehty toimiva vaihtolava-alusta, kun tehdään sama krh:lle ja sergeille, it-ohjuksille modifioidaan tuollaiset kattolavat, komento- ja viestiosille noita erikoislavoja, mönkijät ja muut pienemmät vehkeet kulkee mukana konealustalla, lajittelulavasta tehdään siirrettävä sirpalesuoja aseiden miehistöille, vieläpä löytyy lavat joilla kuskata tavaraa hesco-suojien täyttämiseenkin. Jos ei noilla haluta miehistöä kuljettaa paikalle, niin ainakin niillä saadaan epäsuoran tulen ja ilmatorjunnan kalusto melko nopeasti asemiin ja sieltä pois ja hoidettua huolto melko kätevästi.
Ja jos viedään ajatusta vielä pidemmälle niin kuka kieltää tekemästä tela-alustaa jossa on koukkulavasysteemit ja joka kykenee kuljettamaan laivakontteja. Tieverkon asettamat rajoitukset voidaan unohtaa tyystin ja hyödyntää juuri sitä maastoa jota haluamme.
noska kirjoitti:Jos kuitenkin vakavoidutaan hetkeksi. Katsotaanpas vaikka tota sivua http://www.focusontransport.co.za/features/featured-in-september-2010/439-dangerous-territory.html ja lähdetään miettimään mitä kaikkea tuolla voitaisiin kuljettaa.
Jo pelkästään tuolla http://www.flaaming.fi/?sivu=117&id=158 on noiden jätesäiliöiden lisäksi iso valikoima erialisia standardoituja flaaming-lavoja.
Kun huolto hyödyntää noiden autojen maastoliikkuvuutta ja sitä nopeutta ja tarkkuutta jolla koukkulavajärjestelmä pystyy lastinsa toimittamaan haluttuun paikkaan ja sieltä sen pois hakemaan, niin kuka haluaa vetää jotain kelkkaa tai kärryä perässä moisissa olosuhteissa. Tykillehän on jo aikoinaan tehty toimiva vaihtolava-alusta, kun tehdään sama krh:lle ja sergeille, it-ohjuksille modifioidaan tuollaiset kattolavat, komento- ja viestiosille noita erikoislavoja, mönkijät ja muut pienemmät vehkeet kulkee mukana konealustalla, lajittelulavasta tehdään siirrettävä sirpalesuoja aseiden miehistöille, vieläpä löytyy lavat joilla kuskata tavaraa hesco-suojien täyttämiseenkin. Jos ei noilla haluta miehistöä kuljettaa paikalle, niin ainakin niillä saadaan epäsuoran tulen ja ilmatorjunnan kalusto melko nopeasti asemiin ja sieltä pois ja hoidettua huolto melko kätevästi.
Ja jos viedään ajatusta vielä pidemmälle niin kuka kieltää tekemästä tela-alustaa jossa on koukkulavasysteemit ja joka kykenee kuljettamaan laivakontteja. Tieverkon asettamat rajoitukset voidaan unohtaa tyystin ja hyödyntää juuri sitä maastoa jota haluamme.
Modet, pliis, siirretään tämä ketju iltavapaisiin, jookosta?
Älähän nyt. Tämän ketjun aloittamisen jälkeen on eletty suorastaan improvisoidun kaluston kulta-aikaa.
Helmalevyjen tarkoitus ei olekaan pysäyttää onteloammuksen suihkua, vaan räjäyttää ammus liian kaukana panssarista, jolloin suihku ei varsinaiseen runkopanssariin osuessaan ole enää optimimuodossaan, ja läpäisy heikkenee. Uusissa helmapellit on vakiona.
Se video, jossa tuo ylempi helvetinkone esiintyi, olikin varsin hupaisa. Vähemmän hupaisia olivat kuvat muutama päivää tai viikkoa myöhemmin, jotka näyttivät mitä vehkeelle ja sen kuljettajalle tapahtui...
Tuo alla oleva tankki onkin sitten jo varsin veemäinen tuhottava jos ei näy kuin torni, mutta noiden improvisoitujen kylkilevyjen läpäisy kessillä ei liene suuri ongelma.