Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vastaan äkkiä, viimeinen, liian paljon off topicTykistöä kannattaa pitää ylhäällä mistä sitä voi keskittää.
Meillä on raskaita raketinheittimiäkin nykyään, sanoisin että tulivoima on suurempi kuin koskaan.
Vastaan äkkiä, viimeinen, liian paljon off topic
Jo jos lasketaan mukaan ne MLRS niin on tulivoimaa, mutta ei paljon? , 90 luvulla meillä oli 18 kpl BM-21 ja sitten ostetiin 36 kpl Saksasta RM-70 Saksasta, niin se on ne 22-41 kpl MLRS joka on see uus tulivoima, mutta pitää laskea pois ne 18 kpl BM-21
Ottaen huomioon että mainitsit v- 80 prikaatin, niin siihen viitasin.Ei ollut, Patteri 1 = 18 kpl 122 mm tykit
.........., Patteri 2 = 18 kpl 152 mm tykit
eli 36 tykkejä ja Prikaati 2005 on vain 18 kpl 155mm mutta jos ne on tulivoimasempi kun 36 tykkejä??
Hyvin taipuu kummassakin, ei ongelmia sen suhteen.Tuota, haluaisiko joku keskustella tässä säikeessä vaikkapa panssarivaunuista? Tiäkste, telat ja sillee...
JPR ja KAIPR kumpikin käymättömiä paikkoja. Kuinkahan hyvin paikkojen infrat taipuvat LEO2A4:sten huoltoihin ja korjauksiin?
Paljolti suojaton alue, ilman peittävää puustoa... eli aika näky sillähän siellä paikoitellen ollaan, mutta on siellä suojaisiakin alueita...Kuinka hyvin Kuolan niemimaa ja https://fi.wikipedia.org/wiki/Murmanskin_alue muutenkin soveltuu panssareille? En ole hyökkäämässä, kaikenlaisia kysymyksiä vaan aina tulee mieleeni...
Ivalon sissit on ainakin hyviä, oli vähän jenkit ihmetellyt kun olivat lumimyrskyssä hiihtäneet havua hihaan kunnon lenkin tunturiin ja tehneet temppuja välillä.
Jenkit oli pitäneet heidän erikoisjoukkoihin verratavina sankareina poikia.
Tuota, haluaisiko joku keskustella tässä säikeessä vaikkapa panssarivaunuista? Tiäkste, telat ja sillee...
JPR ja KAIPR kumpikin käymättömiä paikkoja. Kuinkahan hyvin paikkojen infrat taipuvat LEO2A4:sten huoltoihin ja korjauksiin?
Naapuri tarjoaa T90-M tankkia vientiin, missä se kulkee nimellä Proryv-3.
http://www.armyrecognition.com/janu...main_battle_tank_named_proryv-3_11501175.html
Tuota, haluaisiko joku keskustella tässä säikeessä vaikkapa panssarivaunuista? Tiäkste, telat ja sillee...
JPR ja KAIPR kumpikin käymättömiä paikkoja. Kuinkahan hyvin paikkojen infrat taipuvat LEO2A4:sten huoltoihin ja korjauksiin?
Hyvin taipuu kummassakin, ei ongelmia sen suhteen.
Tämähän se taisi pitkälti olla, valinta olisi ollut joko TC tai CV. CV:llä enemmän käyttäjiä (ja hinnassa ei ollut Patria-lisää), joten järkevämpää valita se, varsinkin kun se oli jo kaikki testit läpi käynyt vaunu, siinä missä TC-500 oli vielä kehitysasteella.Mutta jos Patrialta olisi hankittu TC-500 vaunuja olisi CV:t jätetty hankkimatta. Ja meillä olisi ollut testaamaton vaunu ainoana maailmassa käytössä. Samalla tavalla nyt olisi ollut moderni TC ja modauksen tarpeessa oleva BMP-2???
Epäilen kanssa. Simut nyt ei ole järin hankala siirtää, kaikki muu alkaa jo vaatia resurssien siirtämistä muualta Suomenniemeltä. Varsinkin ammattitaito.Eli hallitilaa on ja ammattitaitoista asentajaa löytyy. Simulaattorit, sekä pelit ja pensselit löytyy.
Hiukan epäilen, mutta hienoa olla väärässä.
Epäilen kanssa. Simut nyt ei ole järin hankala siirtää, kaikki muu alkaa jo vaatia resurssien siirtämistä muualta Suomenniemeltä. Varsinkin ammattitaito.
Meinasin lähinnä kaluston huollon kannalta, en koulutuksellisesti, menee helposti useampi vuosi että oppii tyyppiviat ja vaunun oman sielunelämän, miten ja milloin minkäkin komponentin vaihto on järkevintä, mikä on normaalia vikaa ja mistä pitää jo oikeasti huolestua, jne. En nyt väitä etteikö panssarikandit tuota oppisi, eppäilen vuan. Jostainhan se tosin on alettava kokemusta kerryttämään.Ammattitaito on jo siirtynyt, siellä on tuoreet panssarilutit maakunnissa vastaanottamassa kalustoa ja ukkoja. Suoraan maakuntaan kulkematta panssariprikaatin kautta.
Meinasin lähinnä kaluston huollon kannalta, en koulutuksellisesti, menee helposti useampi vuosi että oppii tyyppiviat ja vaunun oman sielunelämän, miten ja milloin minkäkin komponentin vaihto on järkevintä, mikä on normaalia vikaa ja mistä pitää jo oikeasti huolestua, jne. En nyt väitä etteikö panssarikandit tuota oppisi, eppäilen vuan. Jostainhan se tosin on alettava kokemusta kerryttämään.
Ammattitaito on jo siirtynyt, siellä on tuoreet panssarilutit maakunnissa vastaanottamassa kalustoa ja ukkoja. Suoraan maakuntaan kulkematta panssariprikaatin kautta.
Kuusi kirjainta, MILLOG