baikal kirjoitti:
Nuo wanhat starat ovat yleensä olleet varsin hyvin jyvällä missä mennään. No, jos Kepu häviää kartalta siirryn Vihreisiin tai Vasemmistoliittoon.
Kyllä nyt on siellä tupailloissa valittu aivan väärä linja. Kepu sai kuitenkin mahtavan torjunta voiton. Jos vertaa vaikkapa demareihin, jotka jostain kumman syystä juhlivat "voittoa" vaikka heiden kannatus on nyt alhaisempi kuin koskaan historiansa aikana, maalaisliiton kannatus on ollut tätäkin alhaisempi. Huonomminkin olisi voinut siis käydä eli voidaan aivan hyvällä syyllä puhua torjuntavoitosta. Kyllä tämä sosialistien kaikkien asioiden kääntäminen omaksi edukseen a'la Sirola opisto pitäisi vielä kepuleillakin olla ihan selkärangassa. Patea vielä tarvitaan. :a-kiss:
Eilisen illan ja tän aamun asenteellisuutta, pelkoja ja ennakkoluuloja kukkivassa uutisoinnissa pari juttua jäi mieleen. Kokoomuksen ministeri lupaus Hetemaj mikälie kun ei kaikesta etelänmetia vetoavusta huolimatta tullut valituksi ilmaisi tunteensa suunnillen seuraavasti: " Olen erittäin huolissani tästä Suomi suomalisille ilmiöstä .... No sitten seuraavaksi vaan kunnallisvaalit hehkutti toimittaja; "Ne on mulle niin mitätön juttu ett ei niiku tosiaan kinnosta....."
Toinen hilpeä juttu oli kun toimittaja vihdoin haastatteli jotain muutakin kuin yökkis, puheenjohtaja Soinia liittyen persujakin koskettaneeseen vaalitapahtumaan. " Onneksi olkoon Jussi Niinistö näyttä valitettavasti siltä että tekin olette nyt pääsemässä eduskuntaan Soinin vetämänä. Jos ministerin salkkuja jaetaan niin mikä teitä kiinnostaisi? - Puolustusministerin. - Siis mitä,..

ja millähän,.. miten katsotte olevanne...millä perusteilla mielestänne olette pätevä siihen virkaan?!? - Olen maanpuolustuskorkeakoulun dosentti ja mielestäni tiedän jotain maanpuolustukseen liittyvistä asioista. :huh: ????......takaisin Pasilaan...??.....
Arvioissa on persujen menestys laitettu Kepun mahtavan kansainvälisen vastuunkannon ja "Portugal kriittisyyden" piikkiin. Kukaan ei vieläkään halua nähdä oikeaa syytä. Upean torjuntavoiton saavuttaneet vihreät haluaisivat alkometrit äänestys koppeihin ja Eki-setä haluaisi hajottaa eduskunnan ja käydä uudet vaalit.
Niin ku ma sanoin. Nää persut on ihan kauheita, ne tuhoo kaiken. Euroopan ajantasalla oleva media kuohuu. ÄÄÄÄrioikeiston vyöry Suomen vaaleissa. Aggressiivinen rasistinen kansanliike kaappasi vallan. :a-laugh: