Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei sotke pelkästään Suomen kuvioita tämä matu ja federaatiohommeli.
https://insights.abnamro.nl/en/2017/06/global-daily-dutch-political-parties-back-to-the-drawing-board/https://insights.abnamro.nl/en/2017/06/global-daily-dutch-political-parties-back-to-the-drawing-board/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_content=global-daily-dutch-political-parties-back-to-the-drawing-board&utm_campaign=share-insights
Mielestäni Uusi vaihtoehto voisi vaihtaa nimensä Demokraattiseksi vaihtoehdoksi.
DeVa. Siinä on sitä jotain.
Nyt on puoluekokouksen "voittajien" hyvä miettiä olisiko ihan vain voitto riittänyt vai oliko pakko alkaa sikailla ja nöyryyttää? Tämä on harkiten rakennettu hajaannus.
Timokin on suostunut median eteen.
MTV:n erikoishaastattelu: Timo Soini tuohtunut hävinneiden kohtelusta – "Kiinnosti nähdä junttaporukan ahneus"
Vanha sääntö: jos jossain politiikkaan liittyvässä lukee "demokraattinen", niin se ei oo sitä
Nyt on puoluekokouksen "voittajien" hyvä miettiä olisiko ihan vain voitto riittänyt vai oliko pakko alkaa sikailla ja nöyryyttää? Tämä on harkiten rakennettu hajaannus.
Tämä koko farssi on suunniteltu jo hyvissä ajoin. Sipilä+Orpo+Soini vetänyt teatteria vaikka kuinka kauan.
Onneksi Timo on aina ollut itse niin tilaa antava ja salliva hieman eri mieltä oleviin päin PS on aina ollut Timolle "hänen puolueensa" ja kovin vähän on annettu keskustelunvaraa mihinkään. Jopa kirjassaan puhui puolueensa jäsenistä, aikuisista ihmisistä, vähättelevästi kuin jostain helvetin pikkulapsista.
Ihan itse hän on ison egonsa kanssa tällaisen putschin rakentanut.
No ehkä siitä haastattelusta vähän paremmankin referaatin saisi.
Onneksi Timo on aina ollut itse niin tilaa antava ja salliva hieman eri mieltä oleviin päin PS on aina ollut Timolle "hänen puolueensa" ja kovin vähän on annettu keskustelunvaraa mihinkään. Jopa kirjassaan puhui puolueensa jäsenistä, aikuisista ihmisistä, vähättelevästi kuin jostain helvetin pikkulapsista.
Ihan itse hän on ison egonsa kanssa tällaisen putschin rakentanut.
Pieni OT-kevennys: Tätä ketjua lukiessa meni tänään niin pitkään että mm. 2kk ikäinen tyttäreni on kakannut sinä aikana päälleni
Tämä koko farssi on suunniteltu jo hyvissä ajoin. Sipilä+Orpo+Soini vetänyt teatteria vaikka kuinka kauan.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/35...inilaiset+muodostaisivat+oman+eduskuntaryhman
Pieni OT-kevennys: Tätä ketjua lukiessa meni tänään niin pitkään että mm. 2kk ikäinen tyttäreni on kakannut sinä aikana päälleni
Vanha sääntö: jos jossain politiikkaan liittyvässä lukee "demokraattinen", niin se ei oo sitä
Harmi sinänsä, kun esim. J.Niinistö ja monet muut tuosta porukasta ovat olleet kyvykkäitä. Mutta ei tällainen järjenvastaisiin äänestyksiin pakottava porukka voi olla uskottavasti isänmaan tai pienen ihmisen asialla, ei minun mielestäni ainakaan.
Saat autenttisen poliittisten puheiden tuoksunkin vielä elävöittämään poliittisen tekstin lukemista!Pieni OT-kevennys: Tätä ketjua lukiessa meni tänään niin pitkään että mm. 2kk ikäinen tyttäreni on kakannut sinä aikana päälleni