Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Kohta 3 osui ja upposi. Jos kepu ja kokkarit eivät riitaudu keskenään enää kesken vaalikauden, niin uskoisin tämän hallituksen istuvan loppuun saakka. Soinilaiset on kesytetty hallituksen taakse ja enemmistö on kasassa. Opposition alkaa olla aika helkatin vaikeeta yrittää heittää kapuloita rattaisiin. Eri asia sitten toki se, jos hallitus itse onnistuu kusemaan tilanteen lainsäädännön valmistelukierroksilla.

Juuri näin..

Tuossa piilee yksi vaara..Suomeen on jo lipposen,halosen,rajamäen,tuomiojan jne. kausilta pesiytynyt demla-taustaisten lakimiesten, oikeuslaitoksen virkamiesten, oikeuskanslerien jne. armeija joka kykenee tehokkaasti lyömään monenlaista kapulaa lainvalmistelijoiden rattaisiin. Välillä tuntuu siltä että kyseisten kanslereiden mielestä perustuslaki estää jopa lihakeiton syömisen eduskunnan kahvilassa..jollei se satu miellyttämään edustajatovereita.

Mutta tuskinpa enää on mahdollista houkutella uusia puolueita paikkaamaan jos tämä nykyinen porukka riitaantuu keskenään. Jossain taisi jo olla jonkun asiantuntijan näkemyksiä ettei tämä uudistunut vanha hallitus olekaan enää laillinen..
 
Puhuin nyt tulevaisuudesta, en osaa sanoa persujen puoluekokouksesta mitään. Olen aika saletissa että tulevissa vaaleissa PS kerää Halla-ahon, Huhtasaaren & co johdolla pilottitakkijengin äänet. Voit toki pyrkiä vakuuttamaan minut kertomalla mitä muuta puoluetta he muka äänestävät.

Nuo pilottitakkijengit ovat määrällisesti aika merkityksetön seikka, kuten vaikkapa anarkistit ja antifasistit. Toisekseen osa noista, esim. SVL, on niin sekaisin, että haaveilevat kansallissosialistisesta yhteispohjoismaisesta liitosta ja tuskin äänestävät ketään. Osa sitten äänestää PS:sää. En tiedä miten tuon perusteella sitten pitäisi tuomioita jakaa?

Tietenkin leimakirveen noista voi rakentaa. Teitä äänesti varmasti 150 uusnatsia, joten kaikki äänestäjänne ja ehdokkaanne ovat natseja.
 
Niin lähinnä ehdotan painotuksen muuttamista. Ruvetaan houkuttelemaan niitä oikeasti osaavia perheitä.

No mites aattelit asian hoitaa? Karkeasti ottaen ensisijassa Suomeen ei ulkomailta haluta muuttaa, koska paskat palkat on kompensoitu törkeän korkealla veroasteella..

Suomesta on tarkoituksella tehty maa, joka osaavien sijasta houkuttaa lähinnä hädin tuskin luku ja kirjoitustaitoisia muuttajia, koska noin karkeasti Suomessa asiantuntijatyötä tekevän tohtorin elintaso ei juuri saisi erota toimistoaan siivoavan persukoulupudokkaan elintasosta...
 
Näkökulma: Suututetun Soinin blitzkrieg

Timo Soini hylkäsi itse perustamansa puolueen, jotta sai pitää henkilökohtaisen hillotolppansa, kirjoittaa politiikan toimittaja Tommi Parkkonen.

Soinilla oli kaksi syytä hylätä itse perustamansa puolue: vallanhimo ja kosto. Uusi vaihtoehto -pomo Simon Elon kauniit puheet isänmaan pelastamisesta ovatkin samanlaisia höpöhöpöpuheita kuin loikkareiden ryhmään loikanneen kulttuuriministeri Sampo Terhon aikaisemmat Twitter-vakuuttelut tuesta uudelle puheenjohtajalle Halla-aholle.



Vallanhimo on Soinin henkilökohtainen hillotolppa eli Soinin rakastama ulkoministerin salkku, jonka Halla-aho olisi napannut häneltä pois. Sehän ei Soinille käynyt. Ja siksi Soini oli - toistettakoon vielä - valmis hajottamaan itse perustamansa puolueen.

Kosto taas tulee siitä, että Jyväskylän puoluekokouksessa Halla-aho suhtautui tavoilleen tyypillisesti rationaalisen kylmästi ja etäisesti kokonaisvaltaisesti lyötyyn Soiniin ja perussuomalaisten vanhaan valtakaartiin, minkä Soini otti verisenä loukkauksena ja hänen lähipiirinsä suoranaisena v*****luna.

Soinin tyrmistys ja nöyryytys oli Jyväskylässä täydellinen. Siksi piti toimia ja kostaa.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201706132200206404_pi.shtml
 
En minä usko millään Svl:ään. Ei voi olla, eikä ne siihen pysty. Mutta jotain on. Ketä olivat nämä kaksi "puuhamiesta" jotka siellä viimesyksystä asti tätä touhusivat.

Villi arvaus...

Punaniskan ja Dothen aloitteesta otettiin ensimmäinen askel. Ei tämä tämän vaikeampaa ole.

Ehdotan, että ketju suljetaan parin päivän päästä, koska tavoite on saavutettu, ja meidän pitäisi mennä eteenpäin.

https://hommaforum.org/index.php/topic,116092.0.html

Sitä en kyllä lähde arvailemaan mitä nimimerkkien takaa löytyy ja mitä siellä puoluekokouksessa ja varsinkin sen jälkeen tapahtui :D
 
Nuo pilottitakkijengit ovat määrällisesti aika merkityksetön seikka, kuten vaikkapa anarkistit ja antifasistit. Toisekseen osa noista, esim. SVL, on niin sekaisin, että haaveilevat kansallissosialistisesta yhteispohjoismaisesta liitosta ja tuskin äänestävät ketään. Osa sitten äänestää PS:sää. En tiedä miten tuon perusteella sitten pitäisi tuomioita jakaa?

Tietenkin leimakirveen noista voi rakentaa. Teitä äänesti varmasti 150 uusnatsia, joten kaikki äänestäjänne ja ehdokkaanne ovat natseja.

En mä mitään kirveitä jakele, totesinpa vaan että nyt on natseillakin puolue mitä voivat hyvällä omallatunnolla äänestää kun ei enää ääni valu Soinille. Lukutaitoinen ei saa siitä yhtäläisyysmerkkejä siihen että kaikki puoluetta äänestävät tulisivat olemaan natseja. Jos pitäisi äänestää pelkästään maahanmuutosta minäkin äänestäisin persuja vaikka miellän itseni hyvin kauas natsista. Valitettavasti muut asiat puolueohjelmassa tökkivät liikaa vastaan, ennen kaikkea vaarallinen ulko-ja turvallisuuspolitiikka.

Edit: lapsellinen -> vaarallinen
 
Unohtakaa se maahanmuuttokysymys. Vaikka kuinka häiritsisi kyllällä kerääntyvä nuorten mamumiesten joukko niin kaikki puolueemme haluavat asian hallintaan.

Noikohan. SDP:n Rinne, Vihreiden Niinistö ja Vasemmistoliiton Andersson ovat kaikki julkisesti vaatineet, hiukan kärjistettynä, oleskelulupia suunnilleen kaikille Suomeen tulville turvapaikanhakijoille. Tää ei ole yksinomaan mun tulkinta vaan Päivi Nergin ja Jaana Vuorion, jotka molemmat totesivat, että koko turvapaikka pelleily voitas samantien lopettaa jos ja kun kerran päätös jäämisestä halutaan jättää hakijalle ja hyvin harva haluaa palata.
 
Viimeksi muokattu:
Historia tuntuu toistavan itseään, mikä myös tarkoittaa, että on vain ajan kysymys kun näistä tuhkista nousee uusi poliittinen voimatekijä, mutta Suomi saattaa siihen mennessä olla jo virallisen EU-liittovaltion jäsen ja pakkoruotsi alkaa jo päiväkodeissa.
 
En mä mitään kirveitä jakele, totesinpa vaan että nyt on natseillakin puolue mitä voivat hyvällä omallatunnolla äänestää kun ei enää ääni valu Soinille. Lukutaitoinen ei saa siitä yhtäläisyysmerkkejä siihen että kaikki puoluetta äänestävät tulisivat olemaan natseja. Jos pitäisi äänestää pelkästään maahanmuutosta minäkin äänestäisin persuja vaikka miellän itseni hyvin kauas natsista. Valitettavasti muut asiat puolueohjelmassa tökkivät liikaa vastaan, ennen kaikkea vaarallinen ulko-ja turvallisuuspolitiikka.

Edit: lapsellinen -> vaarallinen

En syyttänytkään sinua. Pohdiskelin vain tuon asian merkitystä ja kuinka siitä voisi olkinuken pusata. Ei sellainen harvinaista ole.
 
Back
Top