Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Puhuinkin puheenjohtajan asemasta..Kokoomuksen asemahan on ihan ok.
Eiköhän Perussuomalaiset seuraavassa hallituksessa ole. Tuskin sitä hiekkalaatikkoleikkiä, jossa kaverit valitaan jo ennen vaaleja tullaan nyt näkemään kun prosentit on mitä on.
Nyt eletään sellaisia aikoja, että Keskustan kannattaa olla tarkkana mitä sanoo ja tekee. Kohta sitä ei enää tarvita seuraavaa enemmistöhallitusta muodostettaessa.
Kuunnelkaa noin 20:00->
Putinin trollit -kirjan kirjoittanut Jessikka Aro: "Trollitehtaista puhuttava rikostehtaina" | Politiikkaradio
Millä tavoin Venäjä pyrkii vaikuttamaan ihmisiin sosiaalisen median kautta? Haastateltavana Putinin trollit -kirjan kirjoittaja Jessikka Aro. Toimittajana Linda Pelkonen. Kirjassa Aro kertoo millaisia informaatiovaikuttamisen kampanjoita Venäjä on tehnyt ympäri maailmaa. Politiikkaradiossa...areena.yle.fi
Loppukaneetin perusteella heitän ennustuksen, että näemme Aron kansanedustajaehdokkaana seuraavissa vaaleissa.
Kokoomuksen kalastajat heittänevät uudet troolit vesille...kuinka pitkään Orpon perse kestää onkin keskiössä oleva kysymys
Kokoomuksen kalastajat heittänevät uudet troolit vesille...kuinka pitkään Orpon perse kestää onkin keskiössä oleva kysymys
Pointti on, näin tämän otsikon alla - että MITÄ PS TEKEE TÄLLÄ GALLUPKANNATUKSELLAAN?Ylen kysely: Perussuomalaisten kannatuksessa kunnon hyppäys, demarien alamäki vain jatkuu
Mittauksen kärkipaikkaa pitävän perussuomalaisten ja toisena olevan kokoomuksen ero on kasvanut lähes kuuteen prosenttiyksikköön.yle.fi
Näillä luvuilla yli 50 paikkaa PerSuille on realismia.
Niin, kyllä ne hallituksen kiilapojat ja -tytöt löytyvät muualta kuin Persusta, jos kannatus realisoituu aikanaan myös vaaleissa tätä mallia. Kun kannatus alkaa hipoa neljännestä kaikista äänistä ja seuraava tulee jossain reilun 6n prosenttiyksikön takamatkalta, niin marssijärjestys on varsin selvä.
Rinne ei kauan puoluejohtajien saunailloissa keiku, jos kannatuslukemat suuntaavat kaakkoon tällaista vauhtia. Voi olla, että Halla-aho joutuu kohta saunomaan yksin. Tai sitten naiset ottavat Jussin kylvetykseen.Lepomäki huokuu niskassa. Ja kun Lepis tarttuu ruoriin, niin puoluejohtajien saunailta onkin tyttöjen saunailta: Rinne ja Halla-aho saavat saunoa kaksisteen.
Miettikääpä hieman tuota tapahtumaa Liettualaisesta diplomaatista mitä Aro kuvaa. Onko kuvassa jotain omituista mielestänne?
Vaaleihin on yli 3 vuotta aikaa. Ei todellakaan ole marssijärjestys vielä varmana.
Rinne ei kauan puoluejohtajien saunailloissa keiku, jos kannatuslukemat suuntaavat kaakkoon tällaista vauhtia.
Suosittelen kuuntelemaan tuota lähetystä. Edes ensimmäiset 5 minuuttia.
En oikeasti ollut uskoa korviani ja jouduin kelaamaan pari kertaa alun uusiksi.
Miettikääpä hieman tuota tapahtumaa Liettualaisesta diplomaatista mitä Aro kuvaa. Onko kuvassa jotain omituista mielestänne?
23% on kyllä hemmetin kova kannatus yhdelle puolueelle monipuoluejärjestelmässämme. Olin itse päissäni arvellut sen edellisen 21% alkavan olla kannatuskatto, mutta eipä ollut, nousu jatkuu.Ylen kysely: Perussuomalaisten kannatuksessa kunnon hyppäys, demarien alamäki vain jatkuu
Mittauksen kärkipaikkaa pitävän perussuomalaisten ja toisena olevan kokoomuksen ero on kasvanut lähes kuuteen prosenttiyksikköön.yle.fi
Näillä luvuilla yli 50 paikkaa PerSuille on realismia.
.Nykymeno on vain mennyt niin nopeatempoiseksi ja somemaailma tekee sen että poliitikot hakee irtopisteitä kohuista.Hallituspuolueet ovat eri tavalla riitaisia kuin takavuosina kun toisia puukotetaan somessa selkään kokoajan.
Mitä tarkoitat?
No tämä on osin myös protestikannatusta. Kun vastustetaan hallitusta ja nykymenoa & politiikkaa yleensä. Mutta ei tämä eduskunnan jakoa miksikään muuta. Oikeampi puoli jätti tilaisuutensa hallitusneuvotteluissa käyttämättä ja keskusta kun pettää aina niin tässä sitä ollaan. Persujenkin pitää jo osata jotain kun seuraavat vaalikeskustelut alkavat - mm yhteistyön. Ei riitä enää hallitukseen menoon, että mitään ei tehdä, muutetaan Brysselin lihapatojen ääreen ja pidetään maahanmuutto framilla.23% on kyllä hemmetin kova kannatus yhdelle puolueelle monipuoluejärjestelmässämme. Olin itse päissäni arvellut sen edellisen 21% alkavan olla kannatuskatto, mutta eipä ollut, nousu jatkuu.
Olisi mielenkiintoista saada kyselyissä tietoa myös siitä, mikä on "independent" äänestäjien määrä, jotka hakevat ja odottavat vielä ennen päätöksen tekoa. Itse en näistä omaa nyt tällä hetkellä löydä. Mutta aina olen äänestänyt.