Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

En vastusta järjestöä jos he haluavat sellaisen perustaa.
Lippua vastustavat hekin, syy on sen juuret marxilaisessa sukupuolen tutkimuksessa, joka on uskonto eikä kovaa tiedettä kuten muukin marxilainen tiede.
Okei. Itse en koe sateenkaarilippua noin, enkä usko kovinkaan monen muunkaan kokevan sateenkaarilippua noin.
 
PS-maahanmuuttajat.

Husu lähtee täysillä mukaan, jos pyydetään :ROFLMAO:
Persujen toiminnassa on maahanmuuttajia, joten ei sinne Husua tarvita. Se on kyllä totta, että persut voisivat pyrkiä hyödyntämään lahjakkaiden maahanmuuttajataustaisten kykyjä. Maahanmuuttajien että väliaikaisesti Suomessa asuneiden kanssa keskustellessa olen huomannut, että heillä on näkemyksiä, joiden puolesta he sopisivat persuihin. Vieläkin pidän tappiona sen erään kiinalaisnaisen ajamista ulos persuista. Olisi ollut hyvä talentti puolueelle. Tosin hänen kannanottonsa Kiinan toisinajattelijoiden ansaitsemasta kohtalosta olivat kyllä varsin kummallisia.
 
Persujen toiminnassa on maahanmuuttajia, joten ei sinne Husua tarvita. Se on kyllä totta, että persut voisivat pyrkiä hyödyntämään lahjakkaiden maahanmuuttajataustaisten kykyjä. Maahanmuuttajien että väliaikaisesti Suomessa asuneiden kanssa keskustellessa olen huomannut, että heillä on näkemyksiä, joiden puolesta he sopisivat persuihin. Vieläkin pidän tappiona sen erään kiinalaisnaisen ajamista ulos persuista. Olisi ollut hyvä talentti puolueelle. Tosin hänen kannanottonsa Kiinan toisinajattelijoiden ansaitsemasta kohtalosta olivat kyllä varsin kummallisia.

Nainen oli kiinan agentti, sinä pidät tappiona että häädettiin?
 
Miksi joka porukka, ja joka ryhmittymä tarvitsisi oman järjestön? Eikö ps vain voisi olla jokaisen suomalaisen YKSILÖN vapauksien kannalla? Aina jos kumartaa jollekkin ryhmälle, niin pyllistää toiselle ryhmälle. Mitä jos ps haluaakin olla jokaisen itsensä Suomalaiseksi määrittelevän ja suomalaisuuden perusarvoja kannattavan yksilön puolella? Sukupuoleen, seksuaalisuuteen, ihonväriin tai muuhunkaan katsomatta?
Suomalaiset ovat aina olleet enemmän tai vähemmän sekalainen porukka.
Jospa se koko porukka haluaa olla Suomalaisia ja pysyä suomalaisina sellaisena kuin suomalaiset ovat tähän saakka olleet ja haluaisivat sitä olla jatkossakin?
Olisiko siinä jotain kovin väärää? Voisi miltei sanoa, että konservatiiviset Suomalaiset, yksilöiden eroihin katsomatta.

Tälläistä puoluetta minä kaipaisin, enkä ole aivan varma, että onko PS sitä, mutta lähimpänä sitä se on jokatapauksessa ja siksi se saa ääneni seuraavissakin vaaleissa.
Persuilla on alajärjestöjä jo nyt, esimerkiksi PS-naiset. Mitä haittaa PS:n seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen omasta järjestöstä olisi?

PS-LGBT voisi tuoda näkyvästi esille perussuomalaisten näkemyksiä LGBT-aiheista. Lisäksi PS-LGBT voisi olla puolueen maineen kannalta hyvä asia. Se kertoisi, että perussuomalaiset ovat monimuotoista porukkaa, ja seksuaali- että sukupuolivähemmistöt ovat tervetulleita (kuten ovat jo nyt, mutta joskus viestiä kannattaa kirkastaa). Toisaalta joitain arvokonservatiiveja voisi tämän myötä livetä kristillisiin, kepuun ja kokoomukseen.

En tosin tiedä, miten persuihin kuuluvat seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen edustajat itse asian mieltää. Kokevatko he tarvitsevansa järjestöä? Onko idea tullut mieleen?
 
Suurin osa ei tiedä mitään marxilaisesta sukupuolentutkimuksesta, kiltisti opettelevat uusia kirjaimia kun hullut huutaa.
Minullekkin nämä kirjainasiat ovat vähän vieraita. LGBT on minulle tuttu lyhenne, mutta tämä uudempi versio LGBTQQIAAP oli minulle uusi lyhenne. En ole perehtynyt sukupuolentutkimukseen. Nähdäkseni asiaa ei tarvitse ajatella niin monimutkaisesti.
 
Minullekkin nämä kirjainasiat ovat vähän vieraita. LGBT on minulle tuttu lyhenne, mutta tämä uudempi versio LGBTQQIAAP oli minulle uusi lyhenne. En ole perehtynyt sukupuolentutkimukseen. Nähdäkseni asiaa ei tarvitse ajatella niin monimutkaisesti.

Purematta nielet kaiken kun joku vaan huutaa riittävän lujaa?
 
Nainen oli kiinan agentti, sinä pidät tappiona että häädettiin?
En ole tietoinen siitä, että hän olisi Kiinan agentti. Olen kyllä tietoinen siitä, että Kiina tiedustelu- ja vaikutustoiminnassaan hyödyntää ulkomailla opiskelevia ihmisiä. Hän oli ahkera ja lahjakas tapaus ja oli menetys persujen kannalta, että hän kannatti kiinalaista totalitarismia.
 
Marxilainen sukupuolentutkimus tuottaa näitä kirjaimia, sinua se ei kiinnosta etkä ilmeisesti näe asiassa mitään omituista tai vaarallista.
Täytyy myöntää, ettei minua nämä seksuaali- ja sukupuoliasiat hirveästi kiinnosta. Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin he ovat, mutten ole kiinnostunut ottamaan näistä asioista selvää tarkemmin. Nykyään näiden aiheiden tiimoilta tulee vastaan uusia termejä niin usein, ettei minun kaltainen mies pysy perässä. En myöskään ole käytännön elämässäni tarvinnut syvällistä ymmärrystä näistä asioista, vaikka tuttavapiirissäni on tiedostavia ihmisiä.

Oletko muuten miettinyt, että olisi parasta olla biseksuaali? Itse olen vain heteroseksuaali.
 
Täytyy myöntää, ettei minua nämä seksuaali- ja sukupuoliasiat hirveästi kiinnosta. Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin he ovat, mutten ole kiinnostunut ottamaan näistä asioista selvää tarkemmin. Nykyään näiden aiheiden tiimoilta tulee vastaan uusia termejä niin usein, ettei minun kaltainen mies pysy perässä. En myöskään ole käytännön elämässäni tarvinnut syvällistä ymmärrystä näistä asioista, vaikka tuttavapiirissäni on tiedostavia ihmisiä.

Oletko muuten miettinyt, että olisi parasta olla biseksuaali? Itse olen vain heteroseksuaali.

Oletko miettinyt miksi marxilaisia se kiinnostaa enemmän kuin sinua?
 
Oletko miettinyt miksi marxilaisia se kiinnostaa enemmän kuin sinua?
En ole miettinyt. En mieti marxilaisten puuhia.

Minun täytyy kehua, että keskustelut kanssasi ovat erimielisyyksistä huolimatta viihdyttäviä.
 
Persuilla on alajärjestöjä jo nyt, esimerkiksi PS-naiset. Mitä haittaa PS:n seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen omasta järjestöstä olisi?

PS-LGBT voisi tuoda näkyvästi esille perussuomalaisten näkemyksiä LGBT-aiheista. Lisäksi PS-LGBT voisi olla puolueen maineen kannalta hyvä asia. Se kertoisi, että perussuomalaiset ovat monimuotoista porukkaa, ja seksuaali- että sukupuolivähemmistöt ovat tervetulleita (kuten ovat jo nyt, mutta joskus viestiä kannattaa kirkastaa). Toisaalta joitain arvokonservatiiveja voisi tämän myötä livetä kristillisiin, kepuun ja kokoomukseen.

En tosin tiedä, miten persuihin kuuluvat seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen edustajat itse asian mieltää. Kokevatko he tarvitsevansa järjestöä? Onko idea tullut mieleen?
En minä osaa sanoa, että olisiko siitä mitään varsinaista haittaa. En vastusta ideaa, mutta en näistä myös päätäkkään.
Ovatko nämä ps-naiset jokin ps puolueen virallinen alaryhmä jotka nauttivat itse puolueen tukea, vaiko jokin oma perustamansa support porukka?

Miksi ei vain voisi sanoutua irti koko ryhmäytymis politiikasta ja sanoa kaikille halukkaille vain, että tervetuloa puolueeseen sellaisina kuin olette, mikäli vähääkään koette puolueen arvot omianne vastaaviksi?
Se jos mikä lähettäisi viestin suvaitsevaisesta porukasta.

Nykypolitiikan ehdottomasti hämärin paradoksi tällä hetkellä ovat nämä maailman suvaitsemattomimmat suvaitsevaiset.

Edit. Typoja. Jokunen jäi silti vielä varmasti feat by: lievä lukihäiriö.
 
Viimeksi muokattu:
En minä osaa sanoa, että olisiko siitä mitään varsinaista haittaa. En vastusta ideaa, mutta en näistä myös päätäkkään.
Ovatko nämä ps-naiset jokin ps puolueen virallinen alaryhmä jotka nauttivat itse puolueen tukea, vaiko jokin oma perustamansa support porukka?

Miksi ei vain voisi sanoutua irti koko ryhmäytymis politiikasta ja sanoa kaikille halukkaille vain, että tervetuloa puolueeseen sellaisina kuin olette, mikäli vähääkään koette puolueen arvot omianne vastaaviksi?
Se jos mikä lähettäisi viestin suvaitsevaisesta porukasta.

Nykypoltiikan ehdottomasti hämärin paradoksi tällä hetkellä ovat nämä maailman suvaitsemattomimmat suvaitsevaiset.
En tiedä PS-naisista, mutta sellainen järjestö on. En päätä minäkään, en ole mitenkään persujen tai minkään muunkaan puolueen toiminnassa mukana. En osaa nähdä PS-LGBT -järjestöä minkäänlaisena ongelmana. Vähän kärpäsestä tehty härkänen nyt.
 
Täytyy myöntää, ettei minua nämä seksuaali- ja sukupuoliasiat hirveästi kiinnosta. Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin he ovat, mutten ole kiinnostunut ottamaan näistä asioista selvää tarkemmin. Nykyään näiden aiheiden tiimoilta tulee vastaan uusia termejä niin usein, ettei minun kaltainen mies pysy perässä. En myöskään ole käytännön elämässäni tarvinnut syvällistä ymmärrystä näistä asioista, vaikka tuttavapiirissäni on tiedostavia ihmisiä.

Oletko muuten miettinyt, että olisi parasta olla biseksuaali? Itse olen vain heteroseksuaali.
@baikal ja @YJT Alkaa mennä offtopiciksi, mutta minulla ei ole mitään erityistä tarvetta tai halua luoda mp-aiheista keskustelua saatika vaatia moderointia puuttumaan karttaruutupommijuttuihin. Tämä siltä varalta, jos jostain kumman syystä saitte sellaisen käsityksen. Jos aktiivisuuteni palstalla muuttuu, niin se on kyllä laskevaan suuntaan
Aika kauan olet kuitenkin jaksanut.
 
Back
Top