|
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
|
Mitäs mä eilen sanoinTaitaa Trump Psykoosit helpottaa, kun muutama henkilö on siirtynyt tänne Persu ketjuun.
Bensan hinta?Justiinsa. Keksitään esimerkkinä vaikka tämmöinen skenaario, eli Halla-aho sopii hallituksessa että suomi lopettaa haittamaahanmuuton vastaanottamisen ja kiristää kansalaisuuden saamisen ehtoja. Muut puolueet suostuu tähän ja PS vastineeksi lupaa jättää EU:n rauhaan vaalikauden ajaksi(pl. uudet tukipaketit). Tämän johdota sitten PS n. 20% --> 8%. Ja muut puolueet pysyy samassa tai kasvaa? Roger.
Tuon takia minäkään en ihan kamalasti pahastu jos PS on gallup kärjessä vaikka en heitä äänestäkään, ainakaan vielä. Joutuvat muutkin puolueet ottamaan vähän kantaa eikä vain hiljaisesti hymistelemään omalle erinomaisuudelleen.Se mistä minä persuissa tykkään on se että juurikin tuo puolue on työntänyt kiiloja konsensuksen väliin ihan urakalla ja se alkaa näkymään myös muissa puolueissa.
Joko sä pidät PS edustajia ja/tai PS-kannattajia yksinkertaisina, tai sitten sä olet itse yksinkertainen. Eihän nyt kukaan vastaa tollasiin kysymyksiin hallitusneuvotteluissa että ihan sama. Ja onko PS mielestäsi ainoa puolue kenellä kannatus romahtaa hallituksessa tuolla tavoin? Jos on, niin tullaan kysymykseen, että onko kaikkien muiden puolueiden edustajat ja/tai kannattajat yksinkertaisia? Koska ei ne kovin fiksujakaan voi olla, jos aina vaan äänestävät samoin vaikka päätäjät tekisi mitä. Tai sitten minä olen tyhmä enkä ymmärrä logiikkaa tuossa viestissäsi. Valitse noista.Bensan hinta?
Tuulivoima vs turpeen poltto?
Tunnin junia vai moottoriteitä?
Eläkeputki pois vai ei?
Työttömien aktivointi vai ei?
Kaksi vai kolme sukupuolta?
jne jne jne
Lista on aivan loputon, joista joutuu hallituksessa ottamaan kantaa ja jotka monet koskevat myös persujen äänestäjiä.
Jos kaikkiin vastaa, että ihan sama, kunhan maahanmuutto persujen mukaan niin miten veikkaat kannatuksen menevän?
Oppositiossa on lokoisaa kun voi päättää mihin tarttuu ja muut asiat voi olla evvk. Hallituksessa ei valikoida.
No juurihan tuossa esitit skenaariota, jossa hallituksessa persut paaluttaa maahanmuuttokysymyksen ja antaa muissa siimaa muille hallituskumppaneille.Joko sä pidät PS edustajia ja/tai PS-kannattajia yksinkertaisina, tai sitten sä olet itse yksinkertainen. Eihän nyt kukaan vastaa tollasiin kysymyksiin hallitusneuvotteluissa että ihan sama. Ja onko PS mielestäsi ainoa puolue kenellä kannatus romahtaa hallituksessa tuolla tavoin? Jos on, niin tullaan kysymykseen, että onko kaikkien muiden puolueiden edustajat ja/tai kannattajat yksinkertaisia? Koska ei ne kovin fiksujakaan voi olla, jos aina vaan äänestävät samoin vaikka päätäjät tekisi mitä.
Yhtenä (isona) kysymyksenä kyllä. Mutta missä kohtaa siinä luki ettei muista asioista väännettäisi? En mä mitään kirjoittanut että antaa muissa siimaa. Vaan että antaa esim tuossa tapauksessa siimaa EU kysymyksessä(tarkoittaen lähinnä ettei esim kylvä EU vihamielisiä lausuntoja ja aloitteita joilla tähdättäisiin fixitiin).No juurihan tuossa esitit skenaariota, jossa hallituksessa persut paaluttaa maahanmuuttokysymyksen ja antaa muissa siimaa muille hallituskumppaneille.
Mitä yhteistä on Jussilla ja Marialla?Ja sitten mentiin taas lempiaiheeseen, pakolaiset.
Persut ovat häirikköpuolue, eivät ymmärrä miksi rahaa jaetaan ilman vastiketta tai vastuuta. Ja vielä ilkeävät rasistisesti kysellä tarvisivatko suomalaiset itse noita rahoja, mitä populismia ja itsekkyyttä!Tuon takia minäkään en ihan kamalasti pahastu jos PS on gallup kärjessä vaikka en heitä äänestäkään, ainakaan vielä. Joutuvat muutkin puolueet ottamaan vähän kantaa eikä vain hiljaisesti hymistelemään omalle erinomaisuudelleen.
Suomi on varakas valtio, meillä on tilaa sanoi joku emmaPersut ovat häirikköpuolue, eivät ymmärrä miksi rahaa jaetaan ilman vastiketta tai vastuuta. Ja vielä ilkeävät rasistisesti kysellä tarvisivatko suomalaiset itse noita rahoja, mitä populismia ja itsekkyyttä!
Sarkasmia
Emmalla on tilaa etuhampaiden välissä.Suomi on varakas valtio, meillä on tilaa sanoi joku emma
Persut ovat häirikköpuolue, eivät ymmärrä miksi rahaa jaetaan ilman vastiketta tai vastuuta. Ja vielä ilkeävät rasistisesti kysellä tarvisivatko suomalaiset itse noita rahoja, mitä populismia ja itsekkyyttä!
Sarkasmia
Viimmeaikaista tosi-tv komediaa katsoneena niin epäilen että edelleenkään ei perussuomalaiset tule kuihtumaan.
Lähinnä toivoisin että LAPSSILLE löydettäisiin kaitsijaPersut ei ole vielä saaneet omaa tosi-tv vuoroaan. Eiköhän sieltäkin löydy lahjakkuutta.