Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhta
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Se on politiikkaa, persut vie äänestäjiä niin oikealta kuin vasemmaltakin, sen takia ollaan kimpussa, moraaliposeeraus ja hyvesignalointi on vain savuverhoa
Suomalaisille tyypillistä pikkutarkkaa nillitystä ja ylihuolehtimista koska KD ja PS lukuunottamatta kaikki eduskuntapuolueet voisivat olla yksi ja sama puolue. Siis noi kokoomusten pietikäiset menevät ihan heittämällä äärivasemmistoliittoon ja kok kansanedustajien enemmistö virheisiin. Kepulaisista nyt puhumattakaan.

Siis mitä väliä vaikka PS ja KD yhteiskannatus tuplaantuisi kun Islamilaisen Kansan Demokraattisen vasemmistounionin kannatus olisi kaikissa tapauksissa yli 60% ja jos jostain ihmesyystä näyttäisi menevän yli niin ne voitaisiin yksikertaisesti kieltää Demokratian suojelemiseksi.

Suomalainen vääntää naamansa lampaaksi kun tytär raiskataan ja poika ryöstetään, ja ehkä tapetaankin huvittelun lopuksi, niin aika turha on pelätä kansan reaktioita.

Kysymys on siitä, että onko mielestäsi oikein, että "yksiselitteisen rasistisen" ELEEN tekeminen on oltava niin hirmuinen tabu? Entä "yksiselitteisesti rasistisen" vitsin kertominen, olisiko se kanssa julistettava kansanmurhan esiasteeksi, kuten nyt on käytännässä ELEEN osalta tehty?

Haluatko oikeasti yhteiskunnan, jossa "väärät" (vasemmiston vääriksi julistamat) eleet, vitsit jne. ratkaisevat ihmisen urakehityksen tai hallituksen jatkon? Ainakaan länsimaisuutta sellainen ei ole. Onko sellainen yhteiskunta edes pelastamisen arvoinen.
Kohu nousi varmasti koska kansanedustajat ja mepit lähtivät p*rseilemään. Ihan sama oliko poliitikko persu tai pressa, niin sitä sai mitä tilasi. Kuten jo kirjoitin niin missiraukan kohtelu oli karmeaa ja mautonta. Poliitikot kyllä tietävät pääsääntöisesti mitä tekevät. Tekisivät työtänsä, mutta taitaa olla osin turha toivo,

Kysymys on siitä, että onko mielestäsi oikein, että "yksiselitteisen rasistisen" ELEEN tekeminen on oltava niin hirmuinen tabu? Entä "yksiselitteisesti rasistisen" vitsin kertominen, olisiko se kanssa julistettava kansanmurhan esiasteeksi, kuten nyt on käytännässä ELEEN osalta tehty?

Haluatko oikeasti yhteiskunnan, jossa "väärät" (vasemmiston vääriksi julistamat) eleet, vitsit jne. ratkaisevat ihmisen urakehityksen tai hallituksen jatkon? Ainakaan länsimaisuutta sellainen ei ole. Onko sellainen yhteiskunta edes pelastamisen arvoinen.
Hyvin sanottu. Sanan- ja ilmaisunvapauteen kuuluu myös oikeus loukata muita ihmisryhmiä. Asemasta, yksityiskohdista yms. sitten riippuu kuinka merkityksellistä tuo on.

Eihän tässä mistään muusta ole kyse, kuin vasemmiston tavasta käyttää valtaa ja saada äänensä kuuluviin. Muuten ketään ei kiinnostaisi juuri paskaakaan.

Suomalaisena impivaaralaisena heterona kristittynä miehenä minua loukataan joka päivä ja joka suunnalta ja se täytyy vaan sietää. Jokaisen ryhmän.

Hyvin sanottu. Sanan- ja ilmaisunvapauteen kuuluu myös oikeus loukata muita ihmisryhmiä. Asemasta, yksityiskohdista yms. sitten riippuu kuinka merkityksellistä tuo on.

Eihän tässä mistään muusta ole kyse, kuin vasemmiston tavasta käyttää valtaa ja saada äänensä kuuluviin. Muuten ketään ei kiinnostaisi juuri paskaakaan.

Oikeus loukata muita ihmisryhmiä. Eikun paranee. Sitten pyytää anteeksi ja seuraajalauma uhriutuu. En viitsi sanoa mitä ajattelen.

Oikeus loukata muita ihmisryhmiä. Eikun paranee. Sitten pyytää anteeksi ja seuraajalauma uhriutuu. En viitsi sanoa mitä ajattelen.
Otetaan esimerkki.

Joka vuosi joku iltalehdistä kertoo, miten kyllästyneitä virolaiset ovat möhömahaisiin umpihumalaisiin poroihin.
Tuo on yksiselitteisen loukkaavaa mutta mielestäni täysin sananvapauden mukaista.

...

Vain perussuomalaisia äänestämällä voi hidastaa kehitystä.

Itse olen tehnyt juuri näin. Ajatuksella, että sota islamismia/maahantunkeilijoita vastaan alkaa tarpeeksi pian. Nyt on jo vähän "hyvää pöhinää" Irlannissa. Tällöin väestönvaihdon hidastaminen parantaa voimasuhteita tulevassa konfliktissa.

Toisaalta, jos esim. kesällä 2026 ei ala tapahtumaan, alkaa hidastus menettämään merkitystään. Seuraavissa vaaleissa olen valmis äänestämään ääri-vasemmistoa asioiden nopeuttamiseksi. Jos hidastus ei toimi, on parasta ajaa Suomi-laiva karille nopeasti. Tehdään konkurssi, tapellaan islamismia vastaan ja päästään parhaassa tapauksessa jälleenrakentamaan 5-10 vuoden etumatkalla muihin eurostanioihin verrattuna.

Skenaariossa nimeltä Soume Kalifaatti en ole enää itse näkemässä mitä tapahtuu, joten se tunkio on ns. jonkun muun ongelma.

Minkä helvetin takia on vaan niin vaikeaa myöntää täälläkin, että oli idioottimainen ylilyönti joka lähti täysin hanskasta. Syy ei ole vihervasemmistossa eikä k.o aatteellisissa medioissa, vaan ihan puhtaassa typerässä mokailussa josta meillä jokaisella on takuuvarmasti kokemusta. Hölmöilyn puhtaaksi peseminen tekee siitä jollakin lailla vielä hölmömpää.

Minkä helvetin takia on vaan niin vaikeaa myöntää täälläkin, että oli idioottimainen ylilyönti joka lähti täysin hanskasta. Syy ei ole vihervasemmistossa eikä k.o aatteellisissa medioissa, vaan ihan puhtaassa typerässä mokailussa josta meillä jokaisella on takuuvarmasti kokemusta. Hölmöilyn puhtaaksi peseminen tekee siitä jollakin lailla vielä hölmömpää.
Selfiet olivat idioottimaisia, mutta kyllä se ihan meidän oma media oli joka tästä teki maailmanlaajuisen kohun. Jälleen kerran pelattiin ihan suoraan ryssän pussiin. Käytiinkö Trumpilta ja Israelilta kysymässä mielipidettä kun se vassaripunikki toivoi että Suomesta tehdään turvaton israelilaisille?

Itse olen tehnyt juuri näin. Ajatuksella, että sota islamismia/maahantunkeilijoita vastaan alkaa tarpeeksi pian. Nyt on jo vähän "hyvää pöhinää" Irlannissa. Tällöin väestönvaihdon hidastaminen parantaa voimasuhteita tulevassa konfliktissa.

Toisaalta, jos esim. kesällä 2026 ei ala tapahtumaan, alkaa hidastus menettämään merkitystään. Seuraavissa vaaleissa olen valmis äänestämään ääri-vasemmistoa asioiden nopeuttamiseksi. Jos hidastus ei toimi, on parasta ajaa Suomi-laiva karille nopeasti. Tehdään konkurssi, tapellaan islamismia vastaan ja päästään parhaassa tapauksessa jälleenrakentamaan 5-10 vuoden etumatkalla muihin eurostanioihin verrattuna.

Skenaariossa nimeltä Soume Kalifaatti en ole enää itse näkemässä mitä tapahtuu, joten se tunkio on ns. jonkun muun ongelma.
Nykyvasemmisto on täysillä mukana globaalissa jihadissa, joka on naamioitu free palestine-liikkeeksi. Se että vassarinuorison pj kannattaa Suomessakin juutalaisiin kohdistuvaa pogromia todistaa sen.

Selfiet olivat idioottimaisia, mutta kyllä se ihan meidän oma media oli joka tästä teki maailmanlaajuisen kohun. Jälleen kerran pelattiin ihan suoraan ryssän pussiin. Käytiinkö Trumpilta ja Israelilta kysymässä mielipidettä kun se vassaripunikki toivoi että Suomesta tehdään turvaton israelilaisille?
Eli mielestäsi syypää kohuun on vasemmistolaisuus.

Kipinä tuli idiotismista.

Kohu sitten jostain muusta, lähinnä aatteellisuudesta. Suomen media on tunnetusti vasemmistolaista, se on myös tutkitusti sitä mieltä että tarkoitus on vaikuttaa mielipiteisiin, ei niinkään raportoida faktoja. Kun aukesi mahdollisuus hyökätä pahaa persua vastaan, siihen tartuttiin. Aivan sama montako miljardia se tulee Suomelle maksamaan. Upeaa kansan kahtiajakoa jolle ryssä vain nauraa räkäisesti, samalla kun heittää lisää löylyä. Monikohan noista pöyristyneistä aasialaisista twitteristeistä on suoraan trollitehtaalta?

No tietysti. Persuilu on oikeus. Mulla on oikeus. Vika on muissa. Tämä on kuin pissikset ostarin aulassa juttua. Seuraajalaumat lahkossa roikkuvat mestarin helmassa tai ylipitkässä jopohuivissa kiinni niin kauan, kunnes vasemmistokalifaatin kurkunleikkaajat saapuvat valkoisella ratsulla. Voi jeesus näitä juttuja. Onneksi reaalimaailmassa ei ainakaan vielä törmää näihin juttuihin. Ei tätä oikeasti jaksa.

• Tykkää
Reactions: Rkm
Sanoisin niin kuin kiekkopelissä, persut antoi mahdollisuuden viheltää. Poliitikkona pitäisi osata ja jos ei osaa - pitäis olla varovaisempi.

Itse en tiennyt lainkaan, että ele (missin) oli niin loukkaava. Persun naama loukkasi varmaan hänen äitiäänkin mutta selvästi pelaa sarjassa johon ei vintiltä löydy työkaluja.

Viimeksi muokattu:
No tietysti. Persuilu on oikeus. Mulla on oikeus. Vika on muissa. Tämä on kuin pissikset ostarin aulassa juttua. Seuraajalaumat lahkossa roikkuvat mestarin helmassa tai ylipitkässä jopohuivissa kiinni niin kauan, kunnes vasemmistokalifaatin kurkunleikkaajat saapuvat valkoisella ratsulla. Voi jeesus näitä juttuja. Onneksi reaalimaailmassa ei ainakaan vielä törmää näihin juttuihin. Ei tätä oikeasti jaksa.
Tuo valkoinen ratsu menee kyllä överiksi

Back