Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Tässä kyssäri foorumin persuja äänestäneille.
Meinaatteko vastaisuudessakin äänestää puoluetta, vaikka kovaa vauhtia ovat luisumassa Sininen tulevaisuus takinkääntäjien linjalle?
Äänestin PS, jatkossa äänestän Sinimustia. Syystä että nykyisin persut on samanlainen konsensuspuolue kuin muutkin isot puolueet. Ainoa keino pelastaa Suomi, on saada radikaalisakki valtaan. Enää ei riitä hyssyttely.
 
Eiköhän pahimmat homma-hörhöt ole jo luisuneet marginaaliporukoiden kannattajiksi. Leikkaukset eivät juurikaan kohdistu omalla palkallaan toimeentulevaa duunaria, ehkä jopa päinvastoin. Todennännäköisesti persujen duunari-äänestäjät pääasiallisesti kuuluvat tähän joukkoon. Nähtäväksi jää.
Itse olen duunaripersu. Minua ei kiinnosta mitkään hommafoorumit. Kerran kävin katsomassa. Se riitti. Eikä minua kiinnosta työttömien asiat. Pitäisi olla enemmän kiinnostunut meistä töissä käyvistä. Työpaikalla kukaan ei suutu jos kutsuu neekeriä neekeriksi. Normisanastoa. Ei tietenkään huudella että ` hei neekeri siellä`. Työntekijöiden kovimpia ns.puolustajia tuntuu olevan ihmiset jotka eivät ole olleet oikeissa töissä. Joku vasemmistoliitto,heh.
 
Äänestin PS, jatkossa äänestän Sinimustia. Syystä että nykyisin persut on samanlainen konsensuspuolue kuin muutkin isot puolueet. Ainoa keino pelastaa Suomi, on saada radikaalisakki valtaan. Enää ei riitä hyssyttely.
Tätä olen ennustanut tapahtuvaksi monen osalta. Ikävä kyllä sinimustat tulevat olemaan marginaalinen toimija eivätkä tule saamaan valtaa. Voisin itsekin antaa protestiäänen kyseiselle poppoolle.
 
Itse olen duunaripersu. Minua ei kiinnosta mitkään hommafoorumit. Kerran kävin katsomassa. Se riitti. Eikä minua kiinnosta työttömien asiat. Pitäisi olla enemmän kiinnostunut meistä töissä käyvistä. Työpaikalla kukaan ei suutu jos kutsuu neekeriä neekeriksi. Normisanastoa. Ei tietenkään huudella että ` hei neekeri siellä`. Työntekijöiden kovimpia ns.puolustajia tuntuu olevan ihmiset jotka eivät ole olleet oikeissa töissä. Joku vasemmistoliitto,heh.
Meillä töissä pääluottamusmies on persu ja arvioin myös suuriman osan duunareista äänestävän persuja. Paremmin ajaa kokemukseni mukaan duunareiden asioita, kun aikaisempi kommunisti ja sitä edelliset demari-luottamusmiehet, jotka ajoivat käytännössä vain omaa etuaan. Olen ollut samoissa YT-neuvotteluissa toisen henkilöstöryhmän luottamusmiehenä ja löydetty kaikille osapuolille tilanteeseen nähden siedettäviä ratkaisuja, koska edeltäjistään poiketen ymmärtää jotakin toimintaympäristöstä ja liiketoiminnan perusteista. Harmittaa tuo SAK:n toiminta, on täysi punalinnake ja jäsenistöstä kasva osa on persuja (toki suuri osa häippäissyt YTK:hon).
 
Täällä käytetään termiä hörhöosasto joidenkin PS kansanedustajien yhteydessä? Kun on selkeästi tiedossa, että tuollainen osasto on olemassa niin lienee mahdollista nimetä ne edustajat jotka kuuluvat siihen? Ja onko se osasto vain Perussuomalaisilla vai löytyykö kaikilta puolueilta omansa ja miten ne määritellään missäkin puolueessa vai onko kriteerit siihen kuulumiseen aina samat?

Sinänsä erikoinen rajaus kyseessä, että herättää mielenkiintoa.
 
Täällä käytetään termiä hörhöosasto joidenkin PS kansanedustajien yhteydessä? Kun on selkeästi tiedossa, että tuollainen osasto on olemassa niin lienee mahdollista nimetä ne edustajat jotka kuuluvat siihen? Ja onko se osasto vain Perussuomalaisilla vai löytyykö kaikilta puolueilta omansa ja miten ne määritellään missäkin puolueessa vai onko kriteerit siihen kuulumiseen aina samat?

Sinänsä erikoinen rajaus kyseessä, että herättää mielenkiintoa.
Hörhöosastoon niputan ensisijaisesti ne, joiden nykyisyys ei kestä päivänvaloa ja sitten ne, joilla ei ole muuta annettavaa kuin maahanmuutosta vänkääminen.

Duunaripersuilta odotan paljon.
 
Täällä käytetään termiä hörhöosasto joidenkin PS kansanedustajien yhteydessä? Kun on selkeästi tiedossa, että tuollainen osasto on olemassa niin lienee mahdollista nimetä ne edustajat jotka kuuluvat siihen? Ja onko se osasto vain Perussuomalaisilla vai löytyykö kaikilta puolueilta omansa ja miten ne määritellään missäkin puolueessa vai onko kriteerit siihen kuulumiseen aina samat?

Sinänsä erikoinen rajaus kyseessä, että herättää mielenkiintoa.
Poliittisessa kielenkäytössä hörhö on sama kuin ääri-etuliite, eli ei merkitse mitään ellei leiman kohde ole objektiivisesti hörhö tai ääri-*.

Persuissa ei ole hörhöosastoa, siellä on kovaa kielenkäyttöä, mutta hörhöt ovat huuhtoneet itse itsensä ulos. Viimeisimpänä Ano, häntä ennen Hirvisaari. Siniset olivat omanlaisiaan hörhöjä, The Cult of Timo. Junnilan suurin synti oli cv:n koristelu - tällaisissa asioissa vaadin "meiltä" parempaa kuin "niiltä." Mäenpää on täysin tahraton, hänen kirjoituksensa oli aiheeseen nähden hyvin maltillinen. Purran kirjoituksista sanon vain että vuoden 2008 suvakkihegemonia tilasi itse sen mitä sai, täysin kritiikittömällä toiseudenpalvonnalla, kultamunilla, loputtomalla natsiulinalla (kyllä, natsiulina on ollut tauotta päällä SMP:n ajoista asti ja jopa kauemmin). Oma ulosantini on täällä monikulttiasioista hyvinkin rauhallista, ennen piti sanoa paljon kovempaa että kukaan kuunteli. Siis kukaan muu kuin politrukit ja poliisi.

Mutta toki persuja saa leimata. Se vain tiivistää riveja. Hajoamista ei tule.
 
Ei persut mihinkään kuihdu, tämä hallituskausi näyttää pysyykö puolue suurena vai vajoaako keskikastiin. Hallitustaival rokottaa pääsääntöisesti puolueen kuin puolueen kannatusta, isoin riski persuilla on että päätyvät tekemään kokoomuslaista eikä omaa politiikkaansa. Jos näin käy duunariäänestäjät vähenee.

Sekin on tosin mahdollista että persut ei pääse tekemään oikein minkäänlaista hallituspolitiikkaa. Aika paljon riippuu RKP:sta.
 
Uskon ja toivon päinvastaista. Kokoomuksella ei ole varaa tuhota persuja. Vasemmalla rakennetaan blokkipolitiikkaa. Oikealla on pakko olla vastaus siihen. Tai ei ole pakko, mutta kok takana on suuria tase-eriä suomalaista omaisuutta.

Ei persut mihinkään kuihdu, tämä hallituskausi näyttää pysyykö puolue suurena vai vajoaako keskikastiin.
Ruotsissa Sverigedemokraatit oli täysin paariapuolue, kunnes tilanne muuttui lähes kestämättömäksi. Sitten vasen blokki sai kuokkaansa politiikkansa takia ja moderaatit liittoutui sd:n kanssa.

Sama on edessä Suomessakin, ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti ennemmin.

Halla-ahon lopettaminen puheenjohtajana alkaa saada lihaa luitten ympärille. Orpo halusi välttää tämän, ja hallituspaikan ehtona oli että H-a ei olisi pj. Ei riittänyt, natseja siellä, natseja tuolla, natseja kaikkialla!
 
Viimeksi muokattu:
Ei persut mihinkään kuihdu, tämä hallituskausi näyttää pysyykö puolue suurena vai vajoaako keskikastiin. Hallitustaival rokottaa pääsääntöisesti puolueen kuin puolueen kannatusta, isoin riski persuilla on että päätyvät tekemään kokoomuslaista eikä omaa politiikkaansa. Jos näin käy duunariäänestäjät vähenee.

Sekin on tosin mahdollista että persut ei pääse tekemään oikein minkäänlaista hallituspolitiikkaa. Aika paljon riippuu RKP:sta.
Varmaan moneen kertaan todettu että persujen heikkous ja vahvuus ovat liikkuvat äänestäjät. Vakaa kannattajapohja on ehkä vain 50% nykyisistä, sama tilanne kuin vihreillä, vähemmän kuin sdp ja kok ja varsinkin rkp joka on etnolahko eikä puolue. Vas ja kepu ovat matkalla historiaan ellei uudelleenbrändäys onnistu.

Mutta persuilla on juuri nyt hallituspaikan edestä kannatusta ja johto joka ei ole Timo, joten tilaisuus toimia on nyt. Tilanne on vaikea ja vasvihr plus ulkojäsen rkp hiekoittavat koko ajan.

Bensanhintalupaus, -pettymys ja -nurina on politiikan todellisuutta. Lupaus on että yritetään. Työllisyyden puolittamista, eläkeläisten asioiden kuntoonlaittoa, opiskelijoiden, lasten, köyhien, vammaisten jne puolta aina luvataan pitää, mutta vituiksi menee vaikkei kukaan edes vastusta. Kumma.
 
Meillä töissä pääluottamusmies on persu ja arvioin myös suuriman osan duunareista äänestävän persuja. Paremmin ajaa kokemukseni mukaan duunareiden asioita, kun aikaisempi kommunisti ja sitä edelliset demari-luottamusmiehet, jotka ajoivat käytännössä vain omaa etuaan. Olen ollut samoissa YT-neuvotteluissa toisen henkilöstöryhmän luottamusmiehenä ja löydetty kaikille osapuolille tilanteeseen nähden siedettäviä ratkaisuja, koska edeltäjistään poiketen ymmärtää jotakin toimintaympäristöstä ja liiketoiminnan perusteista. Harmittaa tuo SAK:n toiminta, on täysi punalinnake ja jäsenistöstä kasva osa on persuja (toki suuri osa häippäissyt YTK:hon).
Ihan vaan uteliaisuuttani kysyisin miten pääluottamusmies ajoi omaa etuaan?
 
Täällä käytetään termiä hörhöosasto joidenkin PS kansanedustajien yhteydessä? Kun on selkeästi tiedossa, että tuollainen osasto on olemassa niin lienee mahdollista nimetä ne edustajat jotka kuuluvat siihen? Ja onko se osasto vain Perussuomalaisilla vai löytyykö kaikilta puolueilta omansa ja miten ne määritellään missäkin puolueessa vai onko kriteerit siihen kuulumiseen aina samat?

Sinänsä erikoinen rajaus kyseessä, että herättää mielenkiintoa.
Lähinnä ehkä sisulainen väestönvaihto-poppoo . Ehkä heille olisi Sinimusta parempi puolue...

Ja on niitä "mitähän sä tuolla teet?" porukkaa muissakin puolueissa. Esim. osa demareista olisi ihan kotonaan Vasemmistoliitossa, varsinkin osa tuoreemmista ja nuoremmista... Eivät varmaan löytäneet Kommunistien toimistoa joten jäi liittymättä....
 
Lähinnä ehkä sisulainen väestönvaihto-poppoo . Ehkä heille olisi Sinimusta parempi puolue...
Mikä on oikea puolue niille joiden mielestä väestö ei ole vaihtumassa? Koska se on.

Loistava esimerkki siitä miten mikään todiste ei riitä jos joku on päättänyt pitää kiinni omasta versiostaan todellisuudesta.
 
Mikä on oikea puolue niille joiden mielestä väestö ei ole vaihtumassa? Koska se on.

Loistava esimerkki siitä miten mikään todiste ei riitä jos joku on päättänyt pitää kiinni omasta versiostaan todellisuudesta.
No kun ei kantiksilla peitto heilu eikä tänne kalliiseen ja kylmään verohelvettiin ole valkoihoisia tulossa jonoksi asti, niin sitten otetaan niitä ketä saadaan. Tämä asia todellakin on niitä "ei värillä väliä" juttuja.

Salaliittoteorioihin uskovien kanssa ei useinkaan kannata väitellä. Parempi vaan tarjota foliorullaa aivosäteitä vastaan..
 
No kun ei kantiksilla peitto heilu eikä tänne kalliiseen ja kylmään verohelvettiin ole valkoihoisia tulossa jonoksi asti, niin sitten otetaan niitä ketä saadaan. Tämä asia todellakin on niitä "ei värillä väliä" juttuja.

Salaliittoteorioihin uskovien kanssa ei useinkaan kannata väitellä. Parempi vaan tarjota foliorullaa aivosäteitä vastaan..
Peitto heiluu kädet heiluu kaikki heiluu!
Paitsi työkalut.
No onneksi "ei värillä väliä" sitten lohduttaa ankeassa tulevaisuudessa.
 
Varmaan moneen kertaan todettu että persujen heikkous ja vahvuus ovat liikkuvat äänestäjät. Vakaa kannattajapohja on ehkä vain 50% nykyisistä, sama tilanne kuin vihreillä, vähemmän kuin sdp ja kok ja varsinkin rkp joka on etnolahko eikä puolue. Vas ja kepu ovat matkalla historiaan ellei uudelleenbrändäys onnistu.
Eli minimikannatus olisi reippaat 10%. Tähän tuskin kuitenkaan vajotaan ellei seuraavat neljä vuotta ole aivan katastrofaalisia. Toisaalta en oikein jaksa uskoa merkittävään kannatuksen nousuunkaan nykyisestä. Tosin parinkin prosentin nousu riittäisi ykköpuolueen (varsin tuuliseen) paikkaan.

Mutta persuilla on juuri nyt hallituspaikan edestä kannatusta ja johto joka ei ole Timo, joten tilaisuus toimia on nyt. Tilanne on vaikea ja vasvihr plus ulkojäsen rkp hiekoittavat koko ajan.
Persuja auttaisi paljon jos heillä olisi kokonaisvaltainen visio siitä miten nykytilanteesta päästään heidän ihannesuomeensa. Tähän mennessä persuista on näkynyt lähinnä heidän oppositioasemastaan johtuva "ei" - puolensa.

Bensanhintalupaus, -pettymys ja -nurina on politiikan todellisuutta. Lupaus on että yritetään. Työllisyyden puolittamista, eläkeläisten asioiden kuntoonlaittoa, opiskelijoiden, lasten, köyhien, vammaisten jne puolta aina luvataan pitää, mutta vituiksi menee vaikkei kukaan edes vastusta. Kumma.

Kumma juttu tosiaan.Tavoitteita joihin kaikki pyrkivät eikä kukaan vastusta. Nyt on tiedossa kulukuria ja se puree aina pahiten moniin näistä ryhmistä eli vituiksi menee. Taas kerran.
 
Viimeksi muokattu:
Itse olen duunaripersu. Minua ei kiinnosta mitkään hommafoorumit. Kerran kävin katsomassa. Se riitti. Eikä minua kiinnosta työttömien asiat. Pitäisi olla enemmän kiinnostunut meistä töissä käyvistä. Työpaikalla kukaan ei suutu jos kutsuu neekeriä neekeriksi. Normisanastoa. Ei tietenkään huudella että ` hei neekeri siellä`. Työntekijöiden kovimpia ns.puolustajia tuntuu olevan ihmiset jotka eivät ole olleet oikeissa töissä. Joku vasemmistoliitto,heh.
Mitäs kun tulee se ensimmäinen tummaihoinen teillekkin töihin niin sensuroitteko neekeri -sanan käytön vai käyttekö pyytämässä tulokkaalta lupaa puhua neekereistä jatkossakin?
 
No kun ei kantiksilla peitto heilu eikä tänne kalliiseen ja kylmään verohelvettiin ole valkoihoisia tulossa jonoksi asti, niin sitten otetaan niitä ketä saadaan. Tämä asia todellakin on niitä "ei värillä väliä" juttuja.

Salaliittoteorioihin uskovien kanssa ei useinkaan kannata väitellä. Parempi vaan tarjota foliorullaa aivosäteitä vastaan..
No ei ole salaliitto että väestönvaihto on esim sinulle luonnollinen, välttämätön ja väistämätön asia. Tämähän se ongelma onkin, että joillekin maa on sama vaikka kansa vaihtuu.

Ja kaikki ne jotka potkivat vastaan eivätkä sitoudu kanssasi suicide pactiin ovat ... äärihörhöjä?

Tiesitkö että tämä sivusto on _maanpuolustus_.net? Merkitseekö se sinulle yhtään mitään?

Minulle olet vitun tuholainen ja menet ignoreen muiden dembottien seuraksi.
 
Back
Top