Kun lukee jutun ei siinä ole mitään ihmeellistä. Maksava asiakas kantaa rahansa sinne mistä saa mieleistään palvelua, tai tuotetta. Erimieltä olevat voivat tyytyä huonoon palveluun ja paskoihin tuotteisiin.
Perseennuolentaa ei useinkaan tarvita, mutta käytöstavat ja asiakaspalvelua se toki vaatii. Yrittäjänä, tai palvelualalla "mulle ei vittuilla" asenteella saa usein huomata olevansa väärässä.
Kommenttini oli hieman kaukaa uutisen loppu tekstiin suhteutettu ja sillä ei ollut suoranaisesti mitään tekemistä "mulle ei vittuilla" asenteella varustettuun asiakaspalveluun. Tämä tapaus on selvä.
"Saa mieleistään palvelua" on nykyään erikoisia piirteitä sisältävä asia. Esim. Teatteri Ravintola sai huiman dissauskamppanjan jostain "rasismi" casesta ihmisiltä, jotka eivät IKINÄ ole edes käyneet paikassa. Vastaavan tyylisiä suoraan yritykseen, yhteistyökumppaniin tai työntekijöihin kohdistuvia kamppanjoita on alkanut näkymään huolestuttavissa määrin ja huonossa tapauksessa saattavat johtaa jopa työsuhteen tai yhteistyön päättymiseen perusteettomasti(siinä mielessä, että kukaan tuskin lähtee ponnistamaan oikeuslaitosta omaan piikkiin)