Kyllä toimii. Joka kerta, kun on puristanut liipaisinta, niin aina lähtee....No toivottavasti olet hakenut siihen sellaisen latauksen että varmasti toimii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä toimii. Joka kerta, kun on puristanut liipaisinta, niin aina lähtee....No toivottavasti olet hakenut siihen sellaisen latauksen että varmasti toimii.
Ei nimittäin ole itsestään selvyys kyseisen tuotteen kohdalla.Kyllä toimii. Joka kerta, kun on puristanut liipaisinta, niin aina lähtee....
Ahaa, tällaisesta en ole koskaan kuullutkaan. Mikä ongelma on dessuissa?Ei nimittäin ole itsestään selvyys kyseisen tuotteen kohdalla.
.357 eivät yleensä ole luotettavimmasta päästä ainakaan kaupan patruunoilla, .44mag toimii jo paremmin.Ahaa, tällaisesta en ole koskaan kuullutkaan. Mikä ongelma on dessuissa?
Mihin tuo perustuu? 357 ballistiikkaan, kaliiberin toimintaan? Vai aseen toimintaan?.357 eivät yleensä ole luotettavimmasta päästä ainakaan kaupan patruunoilla, .44mag toimii jo paremmin.
Ihan mitä nyt muutaman yksilön elämää olen seuraillut vuosikymmenien varrella. kaupan .357 ei välttämättä anna tarpeeksi kaasua ja muutenkin de tykkään vähän kuumemmista latauksista. reukussa ei ole niin tarkkaa latauksen suhteen.Mihin tuo perustuu? 357 ballistiikkaan, kaliiberin toimintaan? Vai aseen toimintaan?
IMI tekee luotettavia tussareita, S&W käyttää .357 kaliberi ja luotettavuudessa maailman luotettavin kaliberi sekä ase.
Mistä voisin lukea tällaisen vertailu tietoon perustuvaa dokumenttia...?
Ai. Ammutko kuinka paljon?Ihan mitä nyt muutaman yksilön elämään olen seuraillut vuosikymmenien varrella. kaupan .357 ei välttämättä anna tarpeeksi kaasua ja muutenkin de tykkään vähän kuumemmista latauksista. reukussa ei ole niin tarkkaa latauksen suhteen.
Mikä on paljon? Parhaimpina vuosina varmaan se 15-20k vuoteen, nyt on hyvä jos 3k tulee täyteen kun hinnat on karannut käsistä.Ai. Ammutko kuinka paljon?
Joo, säännöllinen huolto on luonnollisesti tärkeää. Minä ammun n. 700-1000 laukausta kuussa, jos ollaan sellaisessa maassa, että on edes mahdollista, eli kohtuu vähän, mutta ei dessu ole jättänyt ikinä laukeamatta ja patruunoina on käytetty milloin mitäkin.Itselläni ei ole Desert Eagleista kokemusta - minä tunnen aseen edelleen sillä nimellä eikä IMI Eaglena - mutta muistelen lukeneeni että ase vaatii säännöllistä huoltoa toimiakseen luotettavasti. Eli käytännössä jokaisen käyttökerran jälkeen kun tekee normaalin käyttäjähuollon niin on soiva peli, mutta ei voi tehdä niin kuin esim Glockilla että huoltaa muutaman tuhannen laukauksen välein.