Itsellä juurikin idealla että se toinen olisi vaimennuttu .22lr kun isompaan ei ole kannua laittaa ainakaan vielä...Sit tilanne olis toinen jos kysyttäisiin kannatko mukanasi kahta pistoolia, mut nekään ei sais olla naksnakkosia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä juurikin idealla että se toinen olisi vaimennuttu .22lr kun isompaan ei ole kannua laittaa ainakaan vielä...Sit tilanne olis toinen jos kysyttäisiin kannatko mukanasi kahta pistoolia, mut nekään ei sais olla naksnakkosia
Selitäppä mulle ihan juurta jaksain mitä sinä sillä pistoolilla tekisit? Oma strategia kun olis pinkoa karkuun ja piiloon, karkuun ja piiloon niin kauan kunnes minun ja sen partion välissä olis oikea näköeste ja sitten pinkoa karkuun vielä kovempaa. Ei se olis mitää 1vs. 1 leikkiä vaan 1vs. 3-8 leikkiä. Toisilla rynkyt liivit kypärät ehkä BTR ja raskas kk.Itsellä juurikin idealla että se toinen olisi vaimennuttu .22lr kun isompaan ei ole kannua laittaa ainakaan vielä...
Toimii lähinnä tulkkina jos joku noheva taisteliapari tulee kylillä häiritsemään elämää. kypärä ja liivi peittää aika pienen alan tästä lihasäkistä ja yleensäkkin ei mopolla mahdottomia...Selitäppä mulle ihan juurta jaksain mitä sinä sillä pistoolilla tekisit? Oma strategia kun olis pinkoa karkuun ja piiloon, karkuun ja piiloon niin kauan kunnes minun ja sen partion välissä olis oikea näköeste ja sitten pinkoa karkuun vielä kovempaa. Ei se olis mitää 1vs. 1 leikkiä vaan 1vs. 3-8 leikkiä. Toisilla rynkyt liivit kypärät ehkä BTR ja raskas kk.
Ihan vaan ajatusleikkinä
PS miten tän saa toiseen ketjuun?
Hypoteettinen kysymys, on sotatila mutta olet siviilissä jostain syystä, kannatko mutkaa ja käytätkö jos tilanne kehittyy sellaiseksi?
Ja kuka on niin tyhmä että moiselle edes ajaa?Mennään lainsäädännön ja esivallan ohjeiden mukaisesti. Kuka haluaa ajaa johonkin tsekkarille kivääri takakontissa ja ladattu pistooli vyöllä? Kulkijan tie käy luultavasti sekundääritarkastukseen...
Ja kuka on niin tyhmä että moiselle edes ajaa?
Mennään lainsäädännön ja esivallan ohjeiden mukaisesti. Kuka haluaa ajaa johonkin tsekkarille kivääri takakontissa ja ladattu pistooli vyöllä? Kulkijan tie käy luultavasti sekundääritarkastukseen...
Tuossa vastasit kuten olin juuri vastaamassa. Voisin jopa väittää että näkyvä kantaminen voi tuoda rauhoittavaa mielentilaa siviileihin, koska se myös puhuu symbolisesti valmiudesta. Rauhanaikana asia voi olla toisenlainen.Ihan sama vaikka omat pysäyttäisivät, jos arsenaali on kuin deep cover -sabotöörillä.
Itse ole vain niin lähellä rajaa että posti ei kerkiä lappuja tuomaan jos tuolta rajalta jotain tulee yli, joten skenaario on tyyliin Unkarin Buchan kylä.....Ehkä me olemme ymmärtäneet kysymyksen eri tavoilla. Mä ymmärsin, että ei käydä sissisotaa, vaan "on sotatila mutta olet siviilissä jotain syystä". Ts. ollaan omassa selustassa ja eletään niin tavallista siviilielämää kuin siviilit nyt elävät Ukrainassa.
Ihan sama vaikka omat pysäyttäisivät, jos arsenaali on kuin deep cover -sabotöörillä.
Itse ole vain niin lähellä rajaa että posti ei kerkiä lappuja tuomaan jos tuolta rajalta jotain tulee yli, joten skenaario on tyyliin Unkarin Buchan kylä.....
Jätän tämän tähän,
WarNoir. Mosin pistoolina. Kertalaukaisu, helvetillinen tulipallo, ei tähtäimiä.
Yhden käden laukauksessa, näkyy selkeästi kuinka ase yrittää päästä irti otteesta
Ai niin se ulkonäkö, kaunis kummassakin tapauksessa. Scottin aseessa kaiverruksen on mennyt hyvin. Mutta Mosin pistoolissa, tykkään noista pelkistetyistä enemmän. Jos vain siinä olisi ne tähtäimet.
Se mitä ei koskaan voi painottaa liian vähän ensikertalaisille, on se että puristaa kunnolla sitä asetta alusta loppuun asti. Muuten se voi joko lähteä rekyylin noustessa käsistä taaksepäin tai sen jälkeen eteenpäin.Tuossa myös näkyy se syy miksi rekyyliin tottumattomille pitäisi ladata pistooli/revolveri aseisiin vain yksi patruuna.
Meillä oli aikanaan mielenkiintoisia asiakaskokemuksia 2 tuuman piipulla varustetun 500 S&W magnumin kanssa. Kokeneemmalle ei mikään ongelma, mutta kokemattomille oli luvassa ja tuli lunastettua aika ikimuistoisia kokemuksia.