Pizzatäytteet

Kyllä pitsaan kuuluu ananas. Pitsaan sen sijaan ei missään nimessä pidä laittaa ananasta. Mutta halutessaan ananasta voi laittaa pitsaan, jos tykkää. Tai sitten sen voi korvata anjoviksella.
 
lataus.jpg

Ananas ei kuulu pizzaan, mutta jos joku haluaa laittaa sitä, niin siitä vaan. Ei minulle.

Tonnikala, valkosipuli ja extrajuusto.
 
Ananas on mainio murskattuna jäiden kera ja lisättynä kookosmaidolla, rommin joukossa. Kaulitun vehnätaikinan päällä se on piirakka, mutta en minä siihen tomaattikastiketta ja juustoa lisäisi.:eek:
Swedish-Banana-Pineapple-Pizza.jpg
 
Katso liite: 34846

Ananas ei kuulu pizzaan, mutta jos joku haluaa laittaa sitä, niin siitä vaan. Ei minulle.

Tonnikala, valkosipuli ja extrajuusto.
Pizzaan jossa on kinkku,homejuusto ja sipuli kuuluu ananas, se antaa makeutta. Koska pitsaan ei voi laita viinipypäleitä.

Tonnikala, valkosipuli, sipuli, juusto, anjovis ja worchesterin kastike on hyvä yhdistelmä!
 
Tonnikala ihan ok, mutta en kyllä sitä omaan pizzaan enää ottaisi, kun sitä tulee syötyä noin muutenkin turhan usein välipalaksi esimerkiksi maitorahkan kanssa.
 
Tilasin Pizzalinestä illalla kotiinkuljetettuna kuukauden pizzan. Pullet pork. Olipa mainio. Kotimainen ketju eikä hintakaan ole överi. 9 pizza ja 4 euroa kuljetus.
 
Tämä aihe on niin kuuma, että tähän uskaltaa nykyisessä keskusteluilmapiirissä todeta vain: kyllä pitsaan kuuluu täytteet, useimmiten. Tarkempia yksityiskohtia ei tässä vaiheessa voi paljastaa.
 
Itsellä kinkku, herkkusieni, aurajuusto.

Ananas ei kuulu pizzaan traditionaalisesti, mutta voihan sitä käyttää.
 
Noh, pizzaan kuuluu kaksi asiaa: pohja ja tomaattikastike. Kaikki muu on Fremenin liputtaman äärioikeistolaisen libartarismin nimissä pizza-kokin itsensä päätettävissä, ja toivottavasti kustannettavissa.

Tomaattisoossiin kuuluu ehdottomana tämä vihannes, raastettuna ja kuullotettuna/ semi-ruskistettuna ensin (maillard-reaktio)


Lisäksi kuullotettua porkkanaraastetta, raastettua sipulia ja suolassa hakattua valkosipiulia. Yksi chili antamaan kärkeä, syvää lämpöä kastikkeeseen antaa suomalainen juustokumina. Lisäksi suolaa, pippuria, paistettu laakerinlehti, yksi paistettu tähtianis, yrttisekoitusta (Herbes de Provence -tyyppinen käy hyvin, vähän kaikkea: rosmariinia, salviaa, meiramia, oreganoa jne.)
Tuo terävyyttä. Worchestershire-kastiketta tuomaan suolaisuutta, ja umamia. Lee & Perrins on worchester-kastikkeiden Mercedes Benz.


Image result for worcestershire sauce


Päälle tuorejuustoa (esim. mozzarella), jonka voi HELPOSTI tehdä itse - suosittelen tätä protokollaa:


Sen päälle rouhittua mustapippuria, tuoretta basilikaa ja sellerisuolaa.

PAISTAMINEN MAHDOLLISIMMAN KUUMASSA UUNISSA. PIZZAKIVI! Pizzan pitäisi olla valmis 3:ssa minuutissa.

Annetaan levätä. Nautitaan.

Image result for pizza mozzarella pics
 
Viimeksi muokattu:
Millainen olisi Maanpuolustus.net pizza?
Aurajuusto, turkinpippuri, kebabliha, kinkku, punasipuli sekä tuplajuusto. Äh, tuo olikin Persujen pizza.
 
Back
Top