Pizzatäytteet

Maidan

Respected Leader
Lahjoittaja
Worchestershire-kastiketta tuomaan suolaisuutta, ja umamia. Lee & Perrins on worchester-kastikkeiden Mercedes Benz.

Image result for worcestershire sauce
Tästä olen sama miltä. Kun tein itse pizzat suosikkinani olivat anjovis, tonnikala, sipuli, juusto luomuksia, niin keksin itsekin sinne tätä worcesterin kastiketa. Se olikin sitä varten aina. Mun pizzat olivat enemmään piirakan tapaisia, koska jätin turhat muodollisuudet pois ja tein peltillisen pizzaa.

PS katkikset unohtui.

Fremen

Respected Leader
Millainen olisi Maanpuolustus.net pizza?
Aurajuusto, turkinpippuri, kebabliha, kinkku, punasipuli sekä tuplajuusto. Äh, tuo olikin Persujen pizza.
Kuvailit lähinnä unelmieni suolaisen krapulaherkun... MPpitsaan laitaisin seuraavaa - kyseessä siis calzone-tyyppinen sisäänleivottu pitsatasku joka maistuisi taistelijalle.

Mainarit/ kaivosmiehet Cornwallissa Englannissa söivät vastaavia, tosin perunatäytteellä, oli ruoka ja kippo ja kuppi samassa, ei tarvittu eides aterimia:

Image result for cornish pasty

Jaukkari, JUUSTO, kinkku, chili-ananas, re-fried beans.

Siitä taisteleville osille rasvaa, suolaa ja muuta shittiä mitä tarvitaan. Hiilareitä nyt lähinnä. Noi calzonet näyttää ihan hyviltä ilman M-05:stakin.

Image result for calzone pics

• Tykkää
Reactions: ctg

EK

Kenraali
Itse tehtyyn pitsaan:
(tomaattikastike ja juusto) kinkku, salami, tonnikala, aurajuusto sekä tarvittaessa ananas. Jos tyttäret eivät olisi syömässä, niin laittaisin myös säilykkeenä mietoa jalapenoa. Jos vaimolle pitää räätälöidä, niin sitten tomaatin siivuja. Pohjaan leipomisvaiheessa mukaan oreganoa ja valkosipulia jauheena. Samoin tomaattikastikkeeseen.

Fremen

Respected Leader
Tästä olen sama miltä. Kun tein itse pizzat suosikkinani olivat anjovis, tonnikala, sipuli, juusto luomuksia, niin keksin itsekin sinne tätä worcesterin kastiketa. Se olikin sitä varten aina. Mun pizzat olivat enemmään piirakan tapaisia, koska jätin turhat muodollisuudet pois ja tein peltillisen pizzaa.

PS katkikset unohtui.
Tässä paras suositus, jos on aikaa ja hiukan rahaa, ja vieraita tulossa: