Kuin?Vito on jo vuosia sitten todettu Porteria paremmin poliisin käyttöön sopivaksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kuin?Vito on jo vuosia sitten todettu Porteria paremmin poliisin käyttöön sopivaksi
Parempi kuin, vai mitä tarkoitat? Parempi kuin Portteri, kuten tekstissä lukee.
Jo joskus aikaisemmin joku tutki eri pakujen soveltuvuutta maijoiksi, ja jo silloin Vito todettiin parhaaksi (tosin siitä on jo aikaa ja mallit ovat vaihtuneet varmaan jokaisella valmistajalla). Tuo ei ollut kilpailutus vaan joku muu tutkimus, joten se ei johtanut auton vaihtoon.
Niin, mikä siinä on parempaa?Parempi kuin, vai mitä tarkoitat? Parempi kuin Portteri, kuten tekstissä lukee.
Jos tarkoitat että kuinka niin, niin lainaan itseäni:
En tosiaan muista kuka tuon vertailun teki; voi olla että oli PTK (Poliisin tekniikkakeskus).
Tuo on ihan merkittävä parannus käytännössä kaikkeen ajamiseen, ihme että näinkin pitkään on mennyt että nelivedon edut saatu käyttöön.Ajo-ominaisuuksista en tosiaan vielä tiedä mutta pitäisi tulla nelivetona mikä on ehdottomasti hyvä asia jopa ihan kaupunkiajossa.
Viton päästöt on merkittävästi suuremmat kuin porterin...milloin Yrttiaho ja kumppanit älähtääSiinä oli vertailtu aika montaa eri asiaa, joista osa ei kosketa siviilikäyttäjää. En nyt muista tarkemmin millä osa-alueilla oli parempi, koska siitä kun kyseistä paperia selailin, on jo useampi vuosi. Lisäksi siinä vertailtiin useampaa automerkkiä ja -mallia; ei pelkästään Transporter vs Vito.
Pitää vähentää poliisin autoparkkia. Korkeintaan 5 autoa/poliisipiiri. Kyllä ne konstaapelit joutaa polkupyöräillä.Viton päästöt on merkittävästi suuremmat kuin porterin...milloin Yrttiaho ja kumppanit älähtää
Transporttereiden laatu taisi sakata niin pahasti viime aikoina että jotain tartti sille tehdä.. Ja olihan se Maija käytännössä aina VW Transporter vuodesta 1993 alkaen.
Tota nelikon puutetta olen hämmästellyt Poliisilla. Itse en edes varmaan osaisi ajaa enää pelkällä etuvedolla kun 20v ajanut nelikoilla.
Kuka helvetti haluaa VW:n ja tomaatin...On niitä nelikoita ollut kokoajan pohjoisempana. Transsua vaan ei aikaisemmin saanut nelikolla ja autolootalla. Siksi urbaanit alueet suosivat kaksivetoja.
Kuka helvetti haluaa VW:n ja tomaatin...
En tiiä. Fakta kumminkin on että maastoautot on nelikkoja ja manuaalilla, sitten henkilöautot on sekä että ja aina tilanteesta riippumatta vituttaa ajaa niillä.Kuka helvetti haluaa VW:n ja tomaatin...
Joku sellainen, joka ajaa paljon keskustassa? Esim ei taida Helsingistä montaa keppivaihteista taksia löytyä, veikkaan.Kuka helvetti haluaa VW:n ja tomaatin...
Kortti pois sinultaTota nelikon puutetta olen hämmästellyt Poliisilla. Itse en edes varmaan osaisi ajaa enää pelkällä etuvedolla kun 20v ajanut nelikoilla.
Kannattaa perehtyä asiaan eikä huudella niitä vuosikausia(kymmentä) vanhaa juttua dsg:stä. Ei niissä nykyään ole mitään ongelmia, ole ollu vuosikausiin.Minä en koskisi WV:n dsg-automaatteihin pitkällä tikullakaan, jos vaihteistolla on tapana porsia ennen 100 000 km, niin eihän sellaista riskiä kukaan persaukinen käytetyn ostaja halua ottaa. Mutta valtion vehkeissä riski on joukkoistettu veronmaksajalle.