Jenkeissä eestin pojan olisi turha yrittää pyydellä työtodistusta.Virkamerkin näyttö ja sit autoilijalle sakkoja silmät ja suu täyteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jenkeissä eestin pojan olisi turha yrittää pyydellä työtodistusta.Virkamerkin näyttö ja sit autoilijalle sakkoja silmät ja suu täyteen.
Aikuisten oikeesti, joitain Tuomareita joutaskin maalittaa, on sen verran käsittämättömiä tuomioita, että joutas saada palautetta kansalta.Poliisiylijohtaja Kolehmainen huolissaan maalittamisesta: Pelko voi vaientaa jopa tuomareita, sadat poliisit harkinneet alanvaihtoa
#uutisvahti
Poliisiylijohtaja Kolehmainen huolissaan maalittamisesta: Pelko voi vaientaa jopa tuomareita, sadat poliisit harkinneet alanvaihtoa
Poliisiylijohtaja Seppo Kolehmainen kommentoi Yle TV1:n Ykkösaamussa myös järjestäytyneen rikollisuuden juurtumisen uhkaa.yle.fi
Onkos Kolehmainen eläkeiässä syksyllä, kun pesti päättyy?Poliisiylijohtaja Kolehmainen huolissaan maalittamisesta: Pelko voi vaientaa jopa tuomareita, sadat poliisit harkinneet alanvaihtoa
#uutisvahti
Poliisiylijohtaja Kolehmainen huolissaan maalittamisesta: Pelko voi vaientaa jopa tuomareita, sadat poliisit harkinneet alanvaihtoa
Poliisiylijohtaja Seppo Kolehmainen kommentoi Yle TV1:n Ykkösaamussa myös järjestäytyneen rikollisuuden juurtumisen uhkaa.yle.fi
Itse sanosin et somessa maalitus on paskapuhetta. Se että joku känni yms sanoo et Perttinen oli kusipää kun pysäytti... niin... Mutta se, että istutaan laitoksen ulkopuolella, seurataan kotia ja löydetään auton rekkari ja kotiosoite yms. Se on maalittamista.Kaipaisin lisätietoja ja kommentteja kyseisissä ammateissa toimivilta. Minkä tyyppisissä asioissa poliisia yleensä "maalitetaan"? Onko selvillä ketkä maalittavat ja mistä syistä?
Kolehmainen kertoo että poliisi kokee pelkoa. Mikä pelottaa? Somemaalittelu paskapuheineen vaiko oikeasti ihan jokin muu?
Uhkailua, vainoamista ja perheenjäseniinkin kohdistuvaahan on - ja on ollut pitkään. Mutta onko se sitten sitä muodikasta maalittamista. Ei minun mielestäni. Vaikka olisi laajempikin joukko rikollisjengiläisiä uhkailemassa tai levittämässä somessa paskaa niin ei sekään "maalittamista" ole. Se on vainoa, uhkaa ja vihaa. Ei mitään muuta. Ei sellaisia asioita pidä peitellä "maalittamisen" alle.
Poliitikot ja politikoivat toimittajat kokevat että heitä maalitetaan. Samoin poliittista agendaansa esille tuovat "tutkijat". Onko se niin että tämäkin ongelma koskettaa poliisissa lähinnä muutamia? Niitä jotka politikoivat.
Mun mielestä tyypilisesti maalittaminen on sitä, että esim kehotetaan esim YouTube-kanavan seuraajia tekemään lastensuojeluilmoituksia, rikosilmoituksia, kanteluita ym jostakusta henkilöstä. Lisäksi kaikenlainen painostaminen mm juurikin osoitteita ym julkaisemalla voi olla sitä. Solvaaminen ei ole maalittamista, mutta voi olla esim kunnianloukkaus.Itse sanosin et somessa maalitus on paskapuhetta. Se että joku känni yms sanoo et Perttinen oli kusipää kun pysäytti... niin... Mutta se, että istutaan laitoksen ulkopuolella, seurataan kotia ja löydetään auton rekkari ja kotiosoite yms. Se on maalittamista.
Itse sanosin et somessa maalitus on paskapuhetta. Se että joku känni yms sanoo et Perttinen oli kusipää kun pysäytti... niin... Mutta se, että istutaan laitoksen ulkopuolella, seurataan kotia ja löydetään auton rekkari ja kotiosoite yms. Se on maalittamista.
Samaa mieltä, jos mennään viranomaisi puuhiin niin se ylittää rajan.Mun mielestä tyypilisesti maalittaminen on sitä, että esim kehotetaan esim YouTube-kanavan seuraajia tekemään lastensuojeluilmoituksia, rikosilmoituksia, kanteluita ym jostakusta henkilöstä. Lisäksi kaikenlainen painostaminen mm juurikin osoitteita ym julkaisemalla voi olla sitä. Solvaaminen ei ole maalittamista, mutta voi olla esim kunnianloukkaus.
Ehkä toi jälkimmäinen on enemmän vainoamista. Mutta joo, eipä täälläpäin maalittamisesta ole juuri puhetta ollut, enemmän huonosta johtamisesta, resurssivajeesta ja muista kuormittavista tekijöistä.Itse sanosin et somessa maalitus on paskapuhetta. Se että joku känni yms sanoo et Perttinen oli kusipää kun pysäytti... niin... Mutta se, että istutaan laitoksen ulkopuolella, seurataan kotia ja löydetään auton rekkari ja kotiosoite yms. Se on maalittamista.
Ja kun mietitetään ajankohtaa, joskus 60-70luvulla kyläpoliiseja... maalitettiko niitä no aivan varmasti.Ehkä toi jälkimmäinen on enemmän vainoamista. Mutta joo, eipä täälläpäin maalittamisesta ole juuri puhetta ollut, enemmän huonosta johtamisesta, resurssivajeesta ja muista kuormittavista tekijöistä.