Presidentinvaalit 2018

En suinkaan arvota, mutta ei ihmisiä kyllä piikkilangoille lahtaamaan aleta. DDRn valvonta ampui ihmisiä rajalinjalle ja sitä ei tarvita enää Eurooppaan. Kyllä pitää löytyä muita keinoja. Ja löytyy.

Se keino oli pitää vallassa sellaisia kuten Gaddafi, mutta Arwo Pohja ei sitäkään salli.
 
Afrikka ja Lähi-itä kyllä kuuluu presidentille ja siellä ne ongelmat ovat.
Suomessa toimittaisiin väärin jos nuo ongelmat nakitettaisiin presidentille.
Suomessa eduskunta voi korkeintaan päättää budjetissa siitä paljonko rahaa mainittuihin suuntiin laitetaan.
.
 
Talvela, vedähän nyt vähän henkeä, ei tässä jäniksen selässä olla. Rajavalvontaa on vaan meidän mielestä vedettävä muilla kuin lahtausmetodein. Kansallisrajojen vuotaminen on ongelma, se on totta, mutta vastaus vuotamiseen ei ole ihmisten surmaaminen.
 
Talvela, vedähän nyt vähän henkeä, ei tässä jäniksen selässä olla. Rajavalvontaa on vaan meidän mielestä vedettävä muilla kuin lahtausmetodein. Kansallisrajojen vuotaminen on ongelma, se on totta, mutta vastaus vuotamiseen ei ole ihmisten surmaaminen.

No nythän sitä tehdään Israelin rajalla, Egypti ampuu ihmisiä Israelin rajalla,
Israel taas leirittää ja karkoittaa läpi päässeet.
 
Kukaan ei ammu rajanylittäjiä jos niillä ei ole aseita. Ei edes ns. "paskavaltioissa". Puhumattakaan muista.

Alkaa mennä aika lailla sellaiseksi jota en Suomessa tunnistaisi.
 
No nythän sitä tehdään Israelin rajalla, Egypti ampuu ihmisiä Israelin rajalla,
Israel taas leirittää ja karkoittaa läpi päässeet.

Siellä ammutaan aseistettuja salakuljettajia ja terroristeja niin Israelin kuin Egyptin puolelta. Hieman eri asia.

Ei siellä ammuta ketään joka tulee sanomaan "asylum".

Mukaanluettuna se, että laillinen prosessi Israelissa menee läpi. Erona Suomeen on, että olet sitten siellä paikassa josta ei ole pääsyä pois.
 
Näin varmasti onkin. Pohdin vain tuota lkm maahan jäävät ja maasta lähtevät-lähteneet. Minun ymmärtääkseni lkm asettuu aika hyvin niihin uomiin, mitä on arvioitu. Apparaatti on siis toiminut.

Se on selvä, että Afrikka ei vielä ole tyhjä. :rolleyes:
Lohdullista...voimme vielä auttaa..
 
Tuo väittämä on federalistien propagandan ydin, EU:ta vastustaa sama porukka joka oli irrottamassa Suomea Venäjästä ja joka sanoi ei Neuvostoliitolle.

Meinaatko että Vladimiria kiinnostaa pätkän vertaa tuon porukan mielipiteet? Se ottaa minkä käsiinsä saa ja tuo porukka mistä puhut haluaa meidät kypsäksi poimittavaksi.
 
Ainakin voin hyvällä omallatunnolla sanoa äänestäneeni Salea. :D
 
:rolleyes::facepalm: En kyllä ymmärrä miten joku vetää hirveet kilarit ja pultit tämmöisestä asiasta kuin presidenttivaalit. Joku tulee valituksi eikä se vaikuta hyttysen vertaa minun elämään, ainakaan. Minä jatkan tätä yksinkertaisen ihmisen eloa kuten ennenkin.
Tämän vaalien ehdokkaista niin ei vaan ketään muuta järkevää löydy kuin Sale. Tai farbror Nisse.
 
:rolleyes::facepalm: En kyllä ymmärrä miten joku vetää hirveet kilarit ja pultit tämmöisestä asiasta kuin presidenttivaalit. Joku tulee valituksi eikä se vaikuta hyttysen vertaa minun elämään, ainakaan. Minä jatkan tätä yksinkertaisen ihmisen eloa kuten ennenkin.


Jos minua tarkoitat niin vaalit eivät juuri liikuta koska en usko että Niinistöä kukaan voittaa, minua suututtaa vääristely, valehtelu sekä älyllinen epärehellisyys.

Onko sinulla muuten lapsia?
 
Meinaatko että Vladimiria kiinnostaa pätkän vertaa tuon porukan mielipiteet? Se ottaa minkä käsiinsä saa ja tuo porukka mistä puhut haluaa meidät kypsäksi poimittavaksi.


Koska itse kuulun siihen porukkaan niin voin sanoa että en halua meitä minkään imperiumin pomittavaksi, tätä maata ei myydä eikä vuokrata jne.

Pelkäättekö te kuolemaa vai mitä? Kuolemaakin pahempaa on maailmassa.
 
Back
Top