Joo, ei noita nappi otsaan -väkivaltafantasiota ole tarvetta tässä ketjussa jauhaa.
Herää todellisuuteen pahvi, olisiko aika alkaa puhua asioista niin kuin ne ovat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ei noita nappi otsaan -väkivaltafantasiota ole tarvetta tässä ketjussa jauhaa.
Herää todellisuuteen pahvi, olisiko aika alkaa puhua asioista niin kuin ne ovat.
Kiva kuulla että sinäkin arvotat laittomat siirtolaiset oman kansan ohi,
En suinkaan arvota, mutta ei ihmisiä kyllä piikkilangoille lahtaamaan aleta. DDRn valvonta ampui ihmisiä rajalinjalle ja sitä ei tarvita enää Eurooppaan. Kyllä pitää löytyä muita keinoja. Ja löytyy.
Suomessa toimittaisiin väärin jos nuo ongelmat nakitettaisiin presidentille.Afrikka ja Lähi-itä kyllä kuuluu presidentille ja siellä ne ongelmat ovat.
Talvela, vedähän nyt vähän henkeä, ei tässä jäniksen selässä olla. Rajavalvontaa on vaan meidän mielestä vedettävä muilla kuin lahtausmetodein. Kansallisrajojen vuotaminen on ongelma, se on totta, mutta vastaus vuotamiseen ei ole ihmisten surmaaminen.
No nythän sitä tehdään Israelin rajalla, Egypti ampuu ihmisiä Israelin rajalla,
Israel taas leirittää ja karkoittaa läpi päässeet.
Lohdullista...voimme vielä auttaa..Näin varmasti onkin. Pohdin vain tuota lkm maahan jäävät ja maasta lähtevät-lähteneet. Minun ymmärtääkseni lkm asettuu aika hyvin niihin uomiin, mitä on arvioitu. Apparaatti on siis toiminut.
Se on selvä, että Afrikka ei vielä ole tyhjä.
Tuo väittämä on federalistien propagandan ydin, EU:ta vastustaa sama porukka joka oli irrottamassa Suomea Venäjästä ja joka sanoi ei Neuvostoliitolle.
Puidaankos kuitenkin ko. vaaleja, muut kuuluu ulos.
En kyllä ymmärrä miten joku vetää hirveet kilarit ja pultit tämmöisestä asiasta kuin presidenttivaalit. Joku tulee valituksi eikä se vaikuta hyttysen vertaa minun elämään, ainakaan. Minä jatkan tätä yksinkertaisen ihmisen eloa kuten ennenkin.
Meinaatko että Vladimiria kiinnostaa pätkän vertaa tuon porukan mielipiteet? Se ottaa minkä käsiinsä saa ja tuo porukka mistä puhut haluaa meidät kypsäksi poimittavaksi.