Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En oikein tiedä miten ihminen perustelisi äänestää hitlerin ja Stalinin välillä, näin kuvainnollisesti. Jos lopputuloksessa on vain vivahde eroja niin äänestämällä kumpaa vain saattaa saada lopulta ihan sitä samaa. Stubbin kohdalla voi vielä käydä niin hän on vain iloinen avatar joka käy juoksemassa taustalla olijoiden vedellessä naruista. Haaavisto nyt ainakin mielestäni osoittaa omaakin ajattelua.Onneksi näin kotoakin voi äänestää. Kumpaakaan noista en äänestäisi maan johtoon. Kummallakin on muut asiat mielessä kuin isänmaan ja sen kansan etu.
Katso liite: 92934
No nyt vedit kyllä sellaiset vaihtoehdot pöytään että perusteluja ei löytyisi äänestää kumpaakaan.En oikein tiedä miten ihminen perustelisi äänestää hitlerin ja Stalinin välillä, näin kuvainnollisesti. Jos lopputuloksessa on vain vivahde eroja niin äänestämällä kumpaa vain saattaa saada lopulta ihan sitä samaa. Stubbin kohdalla voi vielä käydä niin hän on vain iloinen avatar joka käy juoksemassa taustalla olijoiden vedellessä naruista. Haaavisto nyt ainakin mielestäni osoittaa omaakin ajattelua.
Iso kysymys minulle on se ketä oikeasti äänestän jos tänään annan ääneni Stubbille? Mieshän on pelkkä muovinen kuori joka hyppää kun joku jossain käskee. Taustalla on Suomen iso raha mutta paljonko siellä on esim. oligarkkeja bulvaaneineen?
Juuri nyt tuntuu että käyn illemmalla äänestämässä Haavistoa. Hänen puutteistaan on varsin hyvä käsitys mutta Stubbista ei tiedä mitä saa. Kumpikin selviäisi presidentin tehtävistä mutta Haavistolla on tuoreet näytöt turpo-sektorilta kohdallaan. Stubb ei ole klaarannut oikein mitään tehtävää mihin hänet on nostettu.
Vielä on kuusi tuntia aikaa miettiä.
Tuo kyllä taitaa pitää paikkaansa.Haaviston puolesta puhuu, että on itsenäinen ja itsepäinen mies. Jos siis viiteryhmät arveluttavat.
Äänestämässä käyn joka tapauksessa. Olen aina käynyt ja käyn niin kauan kuin se on mahdollista. Siitä ei tingitä.Äänestämään vaan! Olen sillä lailla vanhanaikainen, että vain äänestämällä saa valitus- ja mussutusoikeuden vaalien jälkeiseen elämään.
Stubbin puolesta puhuu, siis tuo että hyppää kun käsketään, että on yksi niitä harvoja politiikkoja, jotka julkisesti uskaltaneet olla eri mieltä TP Niinistön kanssa. Jussi Niinistö, Stubbi, yhden käden sormet varmasti riittävät, onko muita?
Haaviston puolesta puhuu, että on itsenäinen ja itsepäinen mies. Jos siis viiteryhmät arveluttavat.
Itse olen rauhani tehnyt, kumpi sitten valitaankin.
Onneksi näin kotoakin voi äänestää. Kumpaakaan noista en äänestäisi maan johtoon. Kummallakin on muut asiat mielessä kuin isänmaan ja sen kansan etu.
Katso liite: 92934
Äänestämään vaan! Olen sillä lailla vanhanaikainen, että vain äänestämällä saa valitus- ja mussutusoikeuden vaalien jälkeiseen elämään.
Ei miksikään, ei todellakaan.Nyt on vaalitenttejä katsottu, ehdokkaiden vaalikonevastaukset luettu ja propagandaa katsottu kummastakin yleisistä keskusteluista. Oma mielipide rakennettu, mutta Kertokaappas miksi Haavisto?
Anarkisti!Olisihan se hupaisaa katsoa ensi itsenäisyyden päivän vastaanottoa, kun musulähettiläät tulevat kättelyyn
Katso liite: 92935
Tuota kuviota ei oikein voi Haavistoon yhdistää, joten sinällään ok
Tiedän.
Luotan silti vedonlyöntiin tässä asiassa.
Stubb 1.06
Haavisto 9.00
Unibet Vedonlyönti | Parhaat Live-Vedot & Livetulokset
Unibet Vedonlyönti tarjoaa valtavan live-streamien ja live-vetojen kohdevalikoiman. Rekisteröidy Unibetille ja koe jännitys kotisohvalta!fi.unibet.com
Eihän Stubb ole ollut väärässä vaan "me".Stubbissa ottaa päähän tietynlainen Kiina-myönteisyys ja tietynlainen opportunismi, on ollut monta kertaa väärässä mm. ryssän suhteen, mutta tosiaan kun kahdesta pahasta joutuu arvioimaan, valinta on silti selkeä.
Olisihan tuo melkoinen ihme jos Haavisto vaalin voittaisi.Tuo kerroin oli muuten 1,5 viikkoa sitten jotain
Stubb 1.0x
Haavisto 7.0x
Stubbissa ottaa päähän tietynlainen Kiina-myönteisyys ja tietynlainen opportunismi, on ollut monta kertaa väärässä mm. ryssän suhteen, mutta tosiaan kun kahdesta pahasta joutuu arvioimaan, valinta on silti selkeä.