Presidentinvaalit 2024

Stubbihan oli jossain kuvassa lierovin kanssa, kehui vielä kuinka hyviä kavereita ovat
Eipä tuo ihme ole. Lierov oli ennen arvostettu ja erittäin pätevänä pidetty diplomaatti.
Piirteli myös taidokkaita karikatyyrejä erilaisiin neuvotteluihin ym. osallistuvista henkilöistä, ja karikatyyrit olivat suosittuja matkamuistoja. EDIT: tai siitäpä en olekaan varma, suostuiko Sergio antamaan piirroksiaan kenellekään.
 
Minun mielestä tuo Häkkänen ei ole liian nuori. Ainoa juttu, että taitaa aika ohutta olla vielä ulkopolitiikan kokemus.

Stubb:ssa minua on aina epäilyttänyt jokin, en tiedä mikä. Tosin se sen youtube-videosarja on kyllä ihan kovaa tavaraa.
 
Mielestäni alle 40-vuotias on liian nuori presidenttiehdokkaaksi. Jos Valtosesta tulee ulkoministeri, se voi antaa hänelle hyvän ponnahduslaudan ehdokkuudelle ja vaaleihin. Mykkäsenkin nimi on ollut esillä, voisi olla musta hevonen.
 
Viimeksi muokattu:
Mielestäni alle 40-vuotias on liian nuori presidenttiehdokkaaksi. Jos Valtosesta tulee ulkoministeri, se voi antaa hänelle hyvän ponnahduslaudan ehdokkuudelle ja vaaleihin. Mykkäsenkin nimi on ollut esillä, voisi olla musta hevonen.
Mykkänen ei vakuuta millään saralla. Täysi tyhjää puhuva lapanen.
 
Media puffaa Haavistoa. En pidä vihreistä, enkä luota Haavistoon al-holien, Afganistanin ja muiden sekoilujen jälkeen vaan nyt jostain pitäisi saada oikeasti isoja ehdokkaita kisaan mukaan. Onhan tuo kattaus oikeasti aika ohut.

 
Media puffaa Haavistoa. En pidä vihreistä, enkä luota Haavistoon al-holien, Afganistanin ja muiden sekoilujen jälkeen vaan nyt jostain pitäisi saada oikeasti isoja ehdokkaita kisaan mukaan. Onhan tuo kattaus oikeasti aika ohut.


Jos ajatellaan realistisesti, kai se Häkkänen on ainoa realistinen vaihtoehto. En usko että Stubb:lla on riittävästi vetovoimaa.
 
Jos ajatellaan realistisesti, kai se Häkkänen on ainoa realistinen vaihtoehto. En usko että Stubb:lla on riittävästi vetovoimaa.
Jostain pitäisi tulla Ahtisaaren kaltainen musta hevonen päivän politiikan ulkopuolelta. Kaikkostakin voisin harkita jos lähtisi kisaan, vaikka kepulainen onkin.

Muok. Halla-aholla olisi asenne ja osaaminen, mutta pelkään ettei hänestä koko (tai edes puolen) kansan presidenttiä tule millään, liian mielipiteitä jakava henkilökuva.
 
Siinä se pressa tähän maailman aikaan jos minä saisin päättää :rolleyes: Tarttis vaan näkyvyyttä enemmän..


Kokenut ulkopolitiikan tuntija, Suomen suurlähettiläänä Washingtonissa toimiva Mikko Hautala vieraili Eurooppa-foorumin Speakers' Corner -keskustelutilaisuudessa 12.4.2023. Hautala keskusteli Eduskuntatutkimuksen keskuksen johtajan Markku Jokisipilän kanssa mm. Suomen ja Yhdysvaltojen suhteesta, Suomen Nato-jäsenyydestä, Ukrainan sodasta sekä suurvaltakilpailusta.
 
Viimeksi muokattu:
Ei mitään näy tapahtuvan tuon Ahvenanmaan vakoilukeskuksen suhteen. Suomi ja Suomen täysin omalaatuinen ulkopolitiikka, sama vanha skeida tuntuu jatkuvan ja jatkuvan.

No onneksi Nato-jäsenyys pitää huolta, että enää ei menneiden aikojen typeryyksiä pystytä tekemään.

Ei toi Haavisto vaikuta hyvältä pressalta. Haluan että joku muuttuu, en jaksa tätä vanhaa enää. Äänestän jotain muuta, kuka nyt ilmaantuukaan....
 
Minun mielestä tuo Häkkänen ei ole liian nuori. Ainoa juttu, että taitaa aika ohutta olla vielä ulkopolitiikan kokemus.

Stubb:ssa minua on aina epäilyttänyt jokin, en tiedä mikä. Tosin se sen youtube-videosarja on kyllä ihan kovaa tavaraa.

Stubbista olen kuullut, että on hyvin eri tyyppi kun kamerat ei käy, lähinnä on huolissaan siitä että näyttäähän kaikki sitten varmasti hyvältä kun ollaan online.
 
Stubbista olen kuullut, että on hyvin eri tyyppi kun kamerat ei käy, lähinnä on huolissaan siitä että näyttäähän kaikki sitten varmasti hyvältä kun ollaan online.
Tästä on paljon parempikin versio mutta en onnistunut löytämään.
FailingShimmeringDouglasfirbarkbeetle-max-1mb.gif


 
Back
Top