Presidentinvaalit 2024

En itsekään usko Halla-ahon mahdollisuuksiin tulla valituksi, mutta toiselle kierrokselle pääseminen on realismia. Häviäisi varmasti myös Rehnille ja Aaltolalle.
 
Uskokaa vaan, Krista Kiuru vielä nostaa päätään. Tuli vaan mieleen oikuttelevista hahmoista.
No varmasti nostaa päätään kuten pate. Ja ei nyt kyseessä ole Pate Mustajärvi!

Mitä sillä pään nostamisella sitten saadaan aikaan niin... Oikeasti toivon että kaikki samantasoiset nostaisivat sitä päätään.
Ehkä ja toivottovasti, se oma erinomaisuus sitten paljastuisi.
 
Ei Halla-aho lähde ehdokkaaksi.

Ainoa vakavasti otettava haastaja Haavistolle on Kokoomuksen tuleva ehdokas. Vaikka nyt ei olekaan ehkä Kokoomus puolueen ehdokas, vaan samanlailla puolueesta "erkaantunut" ehdokas kuin Haavistokin.
 
Viimeksi muokattu:
Oletko sitä mieltä? On sanonut harkitsevansa.

Olen sitä mieltä. Tietää itsekin, että ei voi voittaa ja en oikein usko että sitä edes kiinnostaa koko homma. Ehkä puolueen puolesta haluttaisiin joku ehdokas, mutta en usko että lähtee. Ei PS:llä ole pakko olla yhtään ehdokasta presidentinvaaleissa.
 
Olen sitä mieltä. Tietää itsekin, että ei voi voittaa ja en oikein usko että sitä edes kiinnostaa koko homma. Ehkä puolueen puolesta haluttaisiin joku ehdokas, mutta en usko että lähtee. Ei PS:llä ole pakko olla yhtään ehdokasta presidentinvaaleissa.
Olen kuitenkin varma, että tulevat asettamaan oman ehdokkaansa. Jos se ei ole Halla-aho, tilanne mutkistuu. Purra on kieltäytynyt, Huhtasaari saattaa haluta lähteä jälleen. Mustana hevosena pitäisin Teuvo Hakkaraista.
 
J H-a olisi arvokas lisä vaalitentteihin.

Olisi, mutta miksi sinne lähteä joksikin sirkuseläimeksi, jota monet haluavat kuunnella, mutta eivät loppujen lopuksi kuitenkaan äänestä ? Suurin osa esim. kokoomukselaisista ei äänestäisi, vaikka pääsisikin toiselle kierrokselle.
 
Olen miettinyt, että some ajaa huonoihin ehokkaisiin. Ja siten rapauttaa demokratiaa.
En itse pidä somea tässä kohtaa muuna kuin tavallaan todisteena tilastollisen tosi-asian olemassa olosta että keskivertokansalainen on melko yksinkertainen otus.
 
Herrasta itsestään voi olla montaa mieltä, mutta hänellä on tosiaan näkemystä, joka olisi hyvä saada vaalikeskusteluihin.
Ongelma tosiaan on siinä että Halla-aho on älykäs, osaava ja venäjäkriittinen, ja saattaisi hyvinkin päästä toiselle kierrokselle. Mutta viha vihervasemmistossa on sillä tasolla että ennemmin äänestetään vaikka Tuomiojaa, Kiljusta tai Yrttiahoa, kunhan se vaan on ääni persuja vastaan.

Helppo voitto siis toisella kierroksella ISIS-Peksille.
 
Olen miettinyt, että some ajaa huonoihin ehokkaisiin. Ja siten rapauttaa demokratiaa.
En itse pidä somea muuna kuin tavallaan todisteena tilastollisen tosi-asian olemassa olosta että keskivertokansalainen on melko yksinkertainen otus.
 
Back
Top