Pride uhka vai mahdollisuus

En viitsi edes tänne nimettömänä kirjoittaa, mitä olen oikeasti asiasta mieltä kun pistää niin vihaksi koko touhu.

Käytännössähän tämä tulee enemmän tai myöhemmin johtamaan koko länsimaisen kulttuurin rappeutumiseen ja korvautumiseen muilla kulttuureilla kun jo ennestään ennätysalhaalla oleva syntyvyys tulee Pride-ilmiön ja muun moraalisen rapautumisen myötä laskemaan länsimaissa olemattomiin.
No joskus islam tulee nämä liikkeet siloittemaan Euroopasta kunhan annetaan vain tarpeeksi aikaa ja se ei siinä vaiheessa enää noudattele mitään poliittisesti korrektia linjaa...
 
En viitsi edes tänne nimettömänä kirjoittaa, mitä olen oikeasti asiasta mieltä kun pistää niin vihaksi koko touhu.

Käytännössähän tämä tulee enemmän tai myöhemmin johtamaan koko länsimaisen kulttuurin rappeutumiseen ja korvautumiseen muilla kulttuureilla kun jo ennestään ennätysalhaalla oleva syntyvyys tulee Pride-ilmiön ja muun moraalisen rapautumisen myötä laskemaan länsimaissa olemattomiin.
Eikö jokainen kulttuuri ole lopulta rapautunut? Euroopaßakin on menty siihen suuntaan jo hyvän aikaa ennen prideakin. Ilmeisesti se kuuluu luonnon kiertokulkuun.

Viimeistään Afrikan muuttuminen elinkelvottomaksi tulee ratkaisemaan asian lopullisesti. Euroopan mallilla on menty satoja vuosia ja siitä seuraa täystuho. Seuraavaksi jotain muuta. Kiina taitaa jo olla seuraavassa vaiheessa, tai ainakin vahvasti varautumassa.
 
No joskus islam tulee nämä liikkeet siloittemaan Euroopasta kunhan annetaan vain tarpeeksi aikaa ja se ei siinä vaiheessa enää noudattele mitään poliittisesti korrektia linjaa...
Kurkkaapa tuonne pahkasikaketjuun, se on jo alkanut, multikulturalistit jo itkee. Korjaan, islamistiketjuun, tapahtuma jenkkilässä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: zlm
Kurkkaapa tuonne pahkasikaketjuun, se on jo alkanut, multikulturalistit jo itkee. Korjaan, islamistiketjuun, tapahtuma jenkkilässä
Täällä koillisessa jenkkilässä näyttävät pride-liput olevan yleisiä ja liehuvat sulassa sovussa joka paikassa olevien jenkkilippujen kanssa. Toisaalta näillä seuduilla väestörakenne on ns perinteinen ja siksipä täällä on mukava lomailla.
 
Äänekkäimmät Pride-vastustajat ovat selvästi miettineet homostelua paljon ja osaavat kuvailla tarkasti ja yksityiskohtaisesti mitkä aktit heitä niin kovasti töykkää. Normiheterot kohauttaa olkaansa, kun on niin kiire miettiä miten sais pi--ua.

Jossain vaiheessa aikuisten ihmisten ystävyyden, yhteistyön ja keskinäisen avunannon hengessä tapahtuva kanssakäyminen on siinä määrin normalisoituu että Pride kulkueessa marssii enää vanhat jäävät.
 
Äänekkäimmät Pride-vastustajat ovat selvästi miettineet homostelua paljon ja osaavat kuvailla tarkasti ja yksityiskohtaisesti mitkä aktit heitä niin kovasti töykkää. Normiheterot kohauttaa olkaansa, kun on niin kiire miettiä miten sais pi--ua.

Jossain vaiheessa aikuisten ihmisten ystävyyden, yhteistyön ja keskinäisen avunannon hengessä tapahtuva kanssakäyminen on siinä määrin normalisoituu että Pride kulkueessa marssii enää vanhat jäävät.

Näin minäkin sen jotenkin ajattelen. Ei jaksa stressata mistään homostelumarsseista tai sateenkaarilipuista. Aikuinen ihminen. Pitää osata ottaa rennosti. Toki välillä tuntui siltä että kuljen ajatuksissani miettien ihan omia arkisia juttujani ja yhtäkkiä naamaani hierotaan transuilua, mutta sitten taas toisaalta voin ihan itse valita uutiseni ja klikkaukseni.
 
Toi Pride on vähän, öö, haastava aihe. Silleen itse olen sitä mieltä että niin kauan kun jotain häiritsee transsukupuoli/homous/lesbous, pridellä on paikkansa. Toki myönnän että joskus ja vähän enemmän kuin joskus, tuntuu siltä että vähempikin piisaisi..

Haastavalla tarkoitan että jos kohautat olkapäitä "sen kun, ei kuulu mulle" tyylisesti, niin sekin on väärä vastaus. Pitäisi kuulemma kuulua. Ja näin ollaankin yht'äkkiä pridevastainen vaikka oletkin sitä mieltä että seksuaalisuus on ihmisten oma asia ja marssikoot tai liputtakoot jos siltä tuntuu..

Pitäisi varmaan opetella viittomakielinen "olen sokea kuuromykkä väärässä (viallisessa) kehossa" viittelöinti...
 
Toi Pride on vähän, öö, haastava aihe. Silleen itse olen sitä mieltä että niin kauan kun jotain häiritsee transsukupuoli/homous/lesbous, pridellä on paikkansa. Toki myönnän että joskus ja vähän enemmän kuin joskus, tuntuu siltä että vähempikin piisaisi..

Haastavalla tarkoitan että jos kohautat olkapäitä "sen kun, ei kuulu mulle" tyylisesti, niin sekin on väärä vastaus. Pitäisi kuulemma kuulua. Ja näin ollaankin yht'äkkiä pridevastainen vaikka oletkin sitä mieltä että seksuaalisuus on ihmisten oma asia ja marssikoot tai liputtakoot jos siltä tuntuu..

Pitäisi varmaan opetella viittomakielinen "olen sokea kuuromykkä väärässä (viallisessa) kehossa" viittelöinti...
Liikaa tuputtaminen ylittää nopeasti ärsytyskynnyksen ja silloin vaikutus voi olla päinvastainen kuin toiveissa ollut. Tärkeänkin asian voi pilata taitamattomalla viestinnällä.
 
Kirjastossa tänään lasten ja nuorten osastolla.

Syystä tai toisesta kirjastot tuntuvat olevan näiden aatteiden eturintamassa. Itse muistan, kun aikanaan paikallinen kirjasto mainosti neuvostokirjallisuutta punaisilla lapuilla jotka oli liimattu kirjojen selkämyksiin. Nyt taas kirjoihin on alkanut ilmaantua lappuja missä lukee "sateenkaarevaa kirjallisuutta".
 
Syystä tai toisesta kirjastot tuntuvat olevan näiden aatteiden eturintamassa. Itse muistan, kun aikanaan paikallinen kirjasto mainosti neuvostokirjallisuutta punaisilla lapuilla jotka oli liimattu kirjojen selkämyksiin. Nyt taas kirjoihin on alkanut ilmaantua lappuja missä lukee "sateenkaarevaa kirjallisuutta".
Toisaalta ne voi helpommin jättää lainaamatta jos niin ahistaa ja kirjan tunnistaa jo kaukaa. Vanhaan aikaan oli epäilyttävä kirjallisuus "myrkkykaapissa" lukon takana. Olen 50 ikävuoden aikana ollut ainakin tusinan kirjaston asiakkaana ja koskaan ei ole kukaan tyrkyttänyt mitään opusta väkisin.
 
Toisaalta ne voi helpommin jättää lainaamatta jos niin ahistaa ja kirjan tunnistaa jo kaukaa. Vanhaan aikaan oli epäilyttävä kirjallisuus "myrkkykaapissa" lukon takana. Olen 50 ikävuoden aikana ollut ainakin tusinan kirjaston asiakkaana ja koskaan ei ole kukaan tyrkyttänyt mitään opusta väkisin.
Ei aikuisille mutta kauniisti aseteltu pöytä nuorten ja lasten osastolla on passiivista tyrkyttämistä. Aikuisilla on kyky elämänkokemuksen myötä punnita asioita mutta lapset ovat eri asia. Heille kaikki on uutta ja mielenkiintoista. Siksi tuollainen esillepano oli äärimmäsen vastenmielistä.
 
Lauantaina vien pesueeni Hesaan ja majoitumme Punavuoreen. Sieltä pitäisi iltapäivällä selviytyä jalkamarssina Katajanokalle.

Sen verran priden sivuja tutkistelin, ettei tiemme risteä Espalla.

Ei sillä, on meillä sateenkaarilipun värinen rantafiltti, jolla minäkin juuri nyt jurpotan nuorimmaisen kanssa kun vaimo on isompien kanssa uimassa. Ehkä tämän kestää kun sen verran tukevasti olen hetero. Filtti on frouvan hankintoja. Täytyy vähän levitellä pyyhkeitä lapsille valmiiksi.. :)
 
Kohta tulee se hetki kun pedofiliaa aletaan tosissaan väittämään seksuaaliseksi suuntautumiseksi. Tästä on esimakua saatu jo amerikan ihmemaassa. Kaikki pitää hyväksyä sellaisina kuin ovat....pahemman luokan mädätystä.
 
Tämä mikään nykyajan vitsaus ole. Muistellaan vaikka taistolaisia ja heidän ajatusta yhteiskunnan suunnasta.

Tokkopa sekään ensimmäinen kerta oli kun nuorisolaiset olivat piloilla.
Nuorisossahan olisi jotain vikaa, jos se olisi kaltaiseni vanhan pierun mielestä pilalla. Jokainen sukupolvi vain on sitä omalla tavallaan. Ennen ehkä huudettiin enemmän yhteiskunnan muutosta, nyt sen pitäisi tapahtua lähempänä ja jokaiselle vielä omalla tavallaan.
 
Kohta tulee se hetki kun pedofiliaa aletaan tosissaan väittämään seksuaaliseksi suuntautumiseksi. Tästä on esimakua saatu jo amerikan ihmemaassa. Kaikki pitää hyväksyä sellaisina kuin ovat....pahemman luokan mädätystä.
Kyllä tässä mennään vahvasti vastakkaiseen suuntaan, kun seksiä halutaan nähdä ja kuulla kaikkialla. Nykyään saisi syytteen, jos näyttäisi lapsille jossain virallisessa yhteydessä 70-luvulla TV:ssä esitettyjä valistusvideoita.
 
Back
Top