Prostituutio

Lehdessä sanottiin että nukeilla oli ihan nimetkin. Jotain jenkkityylistä kuten Cinthia yms. Jäin vaan miettimään että jos pääasiakaskohderyhmä on kotimaiset peräkammarin pojat, niin eikö olisi ollut parempi antaa "tytöille" kotimaiset nimet ? :unsure: Kuten vaikka Antelias Anu, Pipari Pirkko jne.
 
Lehdessä sanottiin että nukeilla oli ihan nimetkin. Jotain jenkkityylistä kuten Cinthia yms. Jäin vaan miettimään että jos pääasiakaskohderyhmä on kotimaiset peräkammarin pojat, niin eikö olisi ollut parempi antaa "tytöille" kotimaiset nimet ? :unsure: Kuten vaikka Antelias Anu, Pipari Pirkko jne.

Ei, kyllä homman pitää kuulostaa fiiniltä ja kansainväliseltä, se auttanee pääsemään sopivaan tekolämpöön....

Nyt odotellaan, milloin vastaavia palveluja aletaan tarjoilla kaikille eri sukupuolille ja erityisesti naisille. Tasa-arvo ennen kaikkea.
 
Ei, kyllä homman pitää kuulostaa fiiniltä ja kansainväliseltä, se auttanee pääsemään sopivaan tekolämpöön....

Nyt odotellaan, milloin vastaavia palveluja aletaan tarjoilla kaikille eri sukupuolille ja erityisesti naisille. Tasa-arvo ennen kaikkea.

Sanottiinko muuten siinä Iltalehden tekemässä jutussa että paikalla oli ensimmäisten asiakkaiden lisäksi joitain kylttejä heiluttavia mielenosoittajiakin ? Mitähän porukka mahtoivat olla, äärifeministit protestoimassa seksityöläisten työoloja ? :)
 
Pitää tällaistakin ketjua käydä katsomassa.

Mielipiteeni on: prostituoitu ei tyydytä loppujen lopuksi ihmisessä sitä syvintä tarvetta, sitä mitä toisesta ihmisestä lopultakin haetaan, jopa tavallaan yhden yön jutuissa. Kaksi kokemusta on myös maksamisesta.

Yhden yön juttuja ja lyhytaikaisia ns. panosuhteita minulla oli nuorena, ja mikäli ne tapahtuivat minun luonani, myös aamiainen oli varma ja joskus vein tytön vielä kävelylle ja yritin ottaa selvää ihmisestä, jos ei ollut ihan kuuhullu. Suurin osa toki oli, kun kerran lähtivät minun kanssani noin vain. Mutta tällaisten seasta syntyi myös yhdeksän vuotta kestänyt liitto.

En koskaan valehdellut mutta en kertonut omista toiveistanikaan, vaan kysyin tavalla tai toisella lähestymäni naisen halua ja tarjouduin lyhytaikaiseksi seuraksi. Lupasin kyllä, että saavat hyvän. He tarttuivat juttuun käsittääkseni siksi, että tiesivät, etten jää roikkumaan. Olin varma nakki.

Minua siis käytettiin yhtä lailla. Se oli nollasummapeli.

Tällainen nukkebordelli taas on äärimmäisen surullinen ilmiö, koska se menee siitä pienestäkin ihmisyyden rajasta vielä kauemmas, elottoman muovin maailmaan.
 
Sanottiinko muuten siinä Iltalehden tekemässä jutussa että paikalla oli ensimmäisten asiakkaiden lisäksi joitain kylttejä heiluttavia mielenosoittajiakin ? Mitähän porukka mahtoivat olla, äärifeministit protestoimassa seksityöläisten työoloja ? :)

Tai sitten firman omistaja on palkannut kylttien heiluttajat....saa enemmän ilmaista julkisuutta näetsen. :cool: Tuollainen aloittava yritys hyötyisi siitä, että joku mikä tahansa ryhmä nostaisi lafkan tikunnokkaan ja roikuttaisi sitä ainakin kuukauden joka metiassa ja twitterissä ja mitä niitä on. Julkisuus on pääasia, ei niin nukaa onko se kaikki positiivistakaan.

Tämä yritys paljastaa sen, miten turhaan hallitusta on haukuttu monta vuotta. Hallituksen toiminnan ansiosta uusia yrityksiä perustetaan jatkuvalla syötöllä ja innovatiivisuus on kasvamassa.
 
Minua siis käytettiin yhtä lailla. Se oli nollasummapeli

Joo, ehkä meidän ikäiset miehet voivat tuon jo sanoa: miehiä käytetään aivan yhtä surutta kuin naisiakin. Ei ole enää romanttisia kuvitelmia tai edelleen kuvitelmaa siitä, että joo, meitsi se oli aina kun vei. Phah, olikohan edes joka toinenkaan kerta, tuskin vain.
 
Nukkebordelli on muuten venäläisten hämärämiesten omistama, vaikka siihen on laitettu joku BB-Antti isännöimään. Piuolivenäläinen se Anttikin on... osaa kielet. Ehkä sekin jonkinlainen trappi on, jos vaikka tarttuisi oikea turska pyydykseen. Samalla sitten voi ottaa rahat pois. Nuken hinta on äkkiä tienattu.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Pitää tällaistakin ketjua käydä katsomassa.

Mielipiteeni on: prostituoitu ei tyydytä loppujen lopuksi ihmisessä sitä syvintä tarvetta, sitä mitä toisesta ihmisestä lopultakin haetaan, jopa tavallaan yhden yön jutuissa. Kaksi kokemusta on myös maksamisesta.

Yhden yön juttuja ja lyhytaikaisia ns. panosuhteita minulla oli nuorena, ja mikäli ne tapahtuivat minun luonani, myös aamiainen oli varma ja joskus vein tytön vielä kävelylle ja yritin ottaa selvää ihmisestä, jos ei ollut ihan kuuhullu. Suurin osa toki oli, kun kerran lähtivät minun kanssani noin vain. Mutta tällaisten seasta syntyi myös yhdeksän vuotta kestänyt liitto.

En koskaan valehdellut mutta en kertonut omista toiveistanikaan, vaan kysyin tavalla tai toisella lähestymäni naisen halua ja tarjouduin lyhytaikaiseksi seuraksi. Lupasin kyllä, että saavat hyvän. He tarttuivat juttuun käsittääkseni siksi, että tiesivät, etten jää roikkumaan. Olin varma nakki.

Minua siis käytettiin yhtä lailla. Se oli nollasummapeli.

Tällainen nukkebordelli taas on äärimmäisen surullinen ilmiö, koska se menee siitä pienestäkin ihmisyyden rajasta vielä kauemmas, elottoman muovin maailmaan.

Kummalliseksi on maailma mennyt. Jotkut valitsevat elämänkumppanikseen nuken. Mitenköhän perustelevat ratkaisun itsellensä ? Muutamalla tonnilla elinikäinen kumppani (jos muistaa huollon ja kunnossapidon) takuuajan puitteissa. Ei nalkuta eikä valita päänsärkyä ja haluttomuutta.

untitled.png
 
Nukkebordelli on muuten venäläisten hämärämiesten omistama, vaikka siihen on laitettu joku BB-Antti isännöimään. Piuolivenäläinen se Anttikin on... osaa kielet. Ehkä sekin jonkinlainen trappi on, jos vaikka tarttuisi oikea turska pyydykseen. Samalla sitten voi ottaa rahat pois. Nuken hinta on äkkiä tienattu.

sitähän minä jo vähän pohdin yllä, että hunaja-ansa on päivitetty myös tähän muotoon.
 
Jos hommaa jostain kehitysmaasta itselleen puolison taloudelliseen asemaan perustuen niin stressiä ja kustannuksia siinäkin kertyy, eikä rahanmeno lopu koskaan kun puolison sukua pitää elättää. Jos taas on tavis tai köyhä, niin nukke voi olla ainoa taloudellisesti realistinen vaihtoehto, ellei sitten halua majoittaa kotiinsa jotain kotimaista tuotantoa olevaa vanhaa ylijäämä taistelu-virtahepoa.
 
Itse olen aina pitänyt suomalaisesta naisesta. Olen joskus kierrellyt vähän maailmaa, joten tiedän mistä puhun. Maailman paras on suomalainen nainen. Ymmärrän kyllä, jos naisen saaminen on emansipoituneessa Suomessa hankalaa ja pitää sen vuoksi hakea vaimoa köyhiltä kaukomailta, en sitä moiti. Mutta ei nainen mikään esine ole, tai eläin, joku ostokissa.

Seksin ostaminen on eri asia. Äkkiäkö ammattilainen sen pillun huuhtaisee ja levittää jalkansa. Vähän vielä ääntä peliin. Itse en pystyisi olemaan enää kenenkään kanssa, josta en oikeasti pidä ja josta tietäisin, että hän ei nauti.

Taidan olla vain niin romantikko syvällä mustassa sielussani. Uskon tosirakkauteen, kesti se sitten vähän tai paljon. Vaikka joku thaikku toisi puhtaat sukat jalkaan joka aamu, kyllästyisin ja olisin kiusaantunut. Suomalainen nainen sanoo, että tee kuule itse vaan, äijä, mutta sitten ne tekemiset löpsähtävät uomiinsa sen mukaan, miten on vahvuuksia. Jos minä luon lumet, korjaan auton, vaihdan lamput ja remontoin kylppärin, olisi se nyt saatana, jos rouva istuisi sohvassa ja pyytäisi vielä pesemään pyykit, koska "se ei ole yksin naisten hommaa". Kyllä hän tekee omalla vahvuusalueellaan juttuja ja minä autan minkä pystyn ja yritän ainakin sotkea vähemmän.

Eli vahvuuksien ja heikkouksien mukaan.

Nykyään on vähän ongelmia siinä, jos talossa pyrii olemaan kaksi isäntää mutta ei yhtään emäntää. Se ei toimi. Eikä se kahden emännän juttukaan. Mutta mies ja nainen... siinä on sähköä ja erotiikkaa. Saa sitä vähän tapellakin, niin kauan kuin on rakkautta, saa tapella.

Ei se nukke anna sitä hommaa. Eikä se edes ole niin helppo kuin luullaan.

Kerran istuin keittiön pöydän ääressä ja kirjoittelin jotain. Nainen istui sohvassa televisiota katsellen. Oli sellainen eroottinen olo, koska hänkin oli vain pikkareissa ja paidassa, somasti istui. Kysyin, voitaisiinko leikkiä. Jos hän tulisi hetkeksi pöydän alla käymään, samalla kun siinä lopettelen paperitöitäni.

Ei nukke liikkuisi mihinkään, vaikka olisi millainen töröhuuli.

Ehkä uuden ajan ihmiset luulevat, että kaikki ovat esineitä... objekteja... on aina kone ihmisen ja ihmisen välissä, tulee muovia ja robotteja. Voi miten paljon he menettävätkään.

Prostituoitu sitten mieluimmin kuin nukke. Ehkä se jopa auttaa piintyneempää poikamiestä vähän rohkaistumaan. Oppii sovittamaan vähän mutteria paikoilleen, ei ujostele ja pelkää niin paljon.

Ja nainen on ihminen, pieree ja ärisee hänkin, tarvitsee huomiota ja voi olla vihainen ja ärtynyt. Naisesta ei pidä hakea äitiä itselleen vaan lapsille. Miehelle hän on jotain muuta. Se parisuhde on päivittäin lunastettava, pidettävä kunnossa. Nainen ei ole mikään esine. Siksi en pidä siitä, että mietitään jotain kustannuksia. Jos ei naiseen ole varaa, sitten ei ole varaa.

Avioliitto on kallis nainti, molemmille. Silti en kadu hetkeäkään. En yhtään päivää kadu. En niitä kamaliakaan hetkiä. Elämää.
 
Back
Top