Lähti taas vähän laukalle.
Eikö mitä, on ihan paikallaan pohtia näitä nykytrendejä myös setsuaalialoilta. Tällainen rakentava myötämielisessä hengessä käyty analysoiva keskustelu vie eteenpäin asioita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lähti taas vähän laukalle.
Lehdessä sanottiin että nukeilla oli ihan nimetkin. Jotain jenkkityylistä kuten Cinthia yms. Jäin vaan miettimään että jos pääasiakaskohderyhmä on kotimaiset peräkammarin pojat, niin eikö olisi ollut parempi antaa "tytöille" kotimaiset nimet ? Kuten vaikka Antelias Anu, Pipari Pirkko jne.
Ei, kyllä homman pitää kuulostaa fiiniltä ja kansainväliseltä, se auttanee pääsemään sopivaan tekolämpöön....
Nyt odotellaan, milloin vastaavia palveluja aletaan tarjoilla kaikille eri sukupuolille ja erityisesti naisille. Tasa-arvo ennen kaikkea.
Sanottiinko muuten siinä Iltalehden tekemässä jutussa että paikalla oli ensimmäisten asiakkaiden lisäksi joitain kylttejä heiluttavia mielenosoittajiakin ? Mitähän porukka mahtoivat olla, äärifeministit protestoimassa seksityöläisten työoloja ?
Minua siis käytettiin yhtä lailla. Se oli nollasummapeli
Pitää tällaistakin ketjua käydä katsomassa.
Mielipiteeni on: prostituoitu ei tyydytä loppujen lopuksi ihmisessä sitä syvintä tarvetta, sitä mitä toisesta ihmisestä lopultakin haetaan, jopa tavallaan yhden yön jutuissa. Kaksi kokemusta on myös maksamisesta.
Yhden yön juttuja ja lyhytaikaisia ns. panosuhteita minulla oli nuorena, ja mikäli ne tapahtuivat minun luonani, myös aamiainen oli varma ja joskus vein tytön vielä kävelylle ja yritin ottaa selvää ihmisestä, jos ei ollut ihan kuuhullu. Suurin osa toki oli, kun kerran lähtivät minun kanssani noin vain. Mutta tällaisten seasta syntyi myös yhdeksän vuotta kestänyt liitto.
En koskaan valehdellut mutta en kertonut omista toiveistanikaan, vaan kysyin tavalla tai toisella lähestymäni naisen halua ja tarjouduin lyhytaikaiseksi seuraksi. Lupasin kyllä, että saavat hyvän. He tarttuivat juttuun käsittääkseni siksi, että tiesivät, etten jää roikkumaan. Olin varma nakki.
Minua siis käytettiin yhtä lailla. Se oli nollasummapeli.
Tällainen nukkebordelli taas on äärimmäisen surullinen ilmiö, koska se menee siitä pienestäkin ihmisyyden rajasta vielä kauemmas, elottoman muovin maailmaan.
Nukkebordelli on muuten venäläisten hämärämiesten omistama, vaikka siihen on laitettu joku BB-Antti isännöimään. Piuolivenäläinen se Anttikin on... osaa kielet. Ehkä sekin jonkinlainen trappi on, jos vaikka tarttuisi oikea turska pyydykseen. Samalla sitten voi ottaa rahat pois. Nuken hinta on äkkiä tienattu.
Biovitullisia, khihi-khihi....Biovitullisia
Biovitullisia hikoiluttaa kun teknologia ajaa heistä ohi.
Naturalbiovitullisia...ei leikeltyjäBiovitullisia, khihi-khihi....
Avioliitto on kallis nainti, molemmille. Silti en kadu hetkeäkään. En yhtään päivää kadu. En niitä kamaliakaan hetkiä. Elämää.