Bushmaster
Greatest Leader
En minä jammereista ole huolissani.
Mitä meinaat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En minä jammereista ole huolissani.
Moderaattorien kyllä kannattaa pitää tätä ketjua silmällä varsinkin viikonlopun aikana. Pikku simoissa kirjoitellut jutut voivat pilata monta asiaa.
Hyvä kun Putin vierailee täällä eikä Juncker.
Minä en niitä haluaisia, eivät osaa käyttäytyä vaan rupeavat riehumaan jolloin mielenosoituksen pointti hukkuu riehumiseen.Anarkistit ainakin on saatava messiin.
Anarkistit on järjestäneet mielenosoituksia Venäjän suurlähetystön edessä Ukrainan tilanteeseen liittyen ja ne on tietääkseni sujuneet asiallisesti, vaikka tietysti anarkomarkojen kanssa touhuttaessa on aina riskinä että joku kiljua liikaa juonut alkaa tekemään "mitä pitää".Minä en niitä haluaisia, eivät osaa käyttäytyä vaan rupeavat riehumaan jolloin mielenosoituksen pointti hukkuu riehumiseen.
Ja ylikomentajan vieraan ampuminen olisi hyvien tapojen vastaista vaikka kyseessä olisikin Putin.Mutta täytyy muistaa, ettei kukaan oikeasti uhkaile etukäteen, jos aikoo tappaa jonkun. Tietysti ikävää, jos SUPO tulee kylään "karmit kaulassa"...
Jos Putlerin vierailu ei ole propagandavoitto Venäjälle, RT kääntää sen sellaiseksi. Vierailu liittynee osin Sauli Niinistön haaveeseen järjestää (myöhemmin) Putinin ja USA:n presidentin huippukokous Suomessa. Tällä strategialla Suomi-neidon profiili nousee, mutta samalla neitoon tarttuu jotain epämääräistä arojen ja piikkilankaleirien hajua, josta ei läntiset kosijat tykkää.
Suomi näyttää hiljalleen palaavan samoihin asemiin kuin kylmän sodan kaudella. Uusneukkulan kanssa tehdään poliittisia diilejä (Rosatom), ja yritetään toimia idän ja lännen neutraalina kohtauspaikkana. Elintaso ei yllä muiden Pohjoismaiden tasolle. Kansa katsoo kaihoisasti länteen, suu toistaa silti Kremlin tuoreita Talking Pointseja. Nyt osallistutaan länsileirin sotaharjoituksiin, mutta toisaalla on myös myyty Venäjälle tontteja sopivista paikoista ja jopa Pro-Kreml puolue perusteilla. Suomen viimeisen 25 vuoden ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa ei voi pitää onnistuneena.