Putin tulossa Suomeen ehkä heinäkuun alussa

Merten sheriffi

Supreme Leader
BAN
pic_5_2678729_k879592_651.jpg

AFP/Mikhail Klimentyev
Vladimir Putin.
Kotimaa | Turun Sanomat | 20:44 | 0
Jaa artikkeli:
Siiri Arffman



Venäjän presidentti Vladimir Putin on tulossa Suomeen. Asia vahvistetaan Suomen Tasavallan presidentin kansliasta. Ajankohtaa ei tässä vaiheessa kerrota, mutta Turun Sanomien tietojen mukaan se tapahtuisi heinäkuun alussa..



Turun Sanomien saamien tietojen mukaan vierailu olisi suuntautumassa Naantalin Kultarantaan, mahdollisesti myös Turkuun.

Turun kaupungin kansainvälisiä asioita hoitava Mika Akkanen ei kommentoi asiaa. Katri Makkonenpresidentin kansaliasta kiistää Turun osuuden.

– Ajankohtaa ei ole vielä varmistettu, mutta sen voi sanoa, ettei Putin tule Turkuun, kertoo viestintäpäällikkö Makkonen.



Presidentti Sauli Niinistö esitti Putinille kutsun saapua Suomi-vierailulle maaliskuussa, jolloin Niinistö oli vierailulla Moskovassa. Pääministeri Juha Sipilä kommentoi tuolloin MTV:lle, että Putin olisi tervetullut Suomeen.



–Presidentti Vladimir Putin on tervetullut Suomeen samoin kuin pääministeri Dmitri Medvedev, jolle olen puolestani kutsun esittänyt, sanoi Sipilä MTV:n uutisille.



Putin aloitti vierailunsa EU-alueella toukokuun lopulla saapumalla Kreikkaan kahden päivän vierailulle. Viimeksi Putin on vieraillut EU:ssa lähes kuusi vuotta sitten.
 
Turun lentokentällä tulee näillä tiedoilla vietettyä aikaa sitten heinäkuussa.

viimeksi kun venäjän lippu liehui autoletkan kärjessä lopahti kännykkällä puhuminen lyheen ja letkan pakujen tummien ikkuinoiden läpi tuijotti karun näköistä sakkia:cool:...Tämä tapahtui bauttia 3 vuotta sitten lentokentältä länteen johtavalla maantiellä..
 
Syyria operaation jälkeen Putinin turvajärjestelyt lienevät tapissa.
Muistaakseni vuonna 2005 kävi herra viimeksi Turussa ja järjestelyt silloinkin suuret.

Päivitys: onkohan siitä sittenkään noin kauan aikaa.
 
Putin tulee ehdottamaan seuraavaa:

"No kun te ostitte meiltä sen huippunykyaikaisen ydinvoimalan, niin kait te Suomalaiset myös ostatte meiltä myös sen uuden hävittäjän.... Niin kuinkaas sen pohjoisen pakolaisreitin kanssa on? Me ollaan tuolla Toverien kanssa mietitty että..." Ja koulukiusaaja iskee jälleen.;)
 
Putin tulee ehdottamaan seuraavaa:

"No kun te ostitte meiltä sen huippunykyaikaisen ydinvoimalan, niin kait te Suomalaiset myös ostatte meiltä myös sen uuden hävittäjän.... Niin kuinkaas sen pohjoisen pakolaisreitin kanssa on? Me ollaan tuolla Toverien kanssa mietitty että..." Ja koulukiusaaja iskee jälleen.;)
Tai hyvän toveruuden nimessä haluavat luovuttaa meille Suursaaren takaisin. Samalla kaikki elintarvikkeiden pakotteet jätetään koskematta suomalaisia tuotteita.
 
Syyria operaation jälkeen Putinin turvajärjestelyt lienevät tapissa.
Muistaakseni vuonna 2005 kävi herra viimeksi Turussa ja järjestelyt silloinkin suuret.

Päivitys: onkohan siitä sittenkään noin kauan aikaa.

Tämä mikä minulle sattui oli n. 2-4 v sitten....ja mittään ei ainakaan tuosta autoletkasta julkisuuteen koskaan kerrottu kuka täällä oli vierailulla. Mutta ilmeisesti Naantaliin oli matkalla tai sitten saaristoon? ...ainoa mistä tiesi että oli kyse isosta herrasta, kun sen limusiin vasemmassa etukulmassa liehuva Venäjän lippu ja letkassa kulki tummalasista siniharmaata pakua ja muuta ajoneuvoa?... ja kun pääsin "tuntumaan" niin puheluni katkesi välittömästi... Linja vapautui vasta kun "saattue" hävisi näköpiiristä..
 
Viimeksi muokattu:
Tämä mikä minulle sattui oli n. 2-4 v sitten....ja mittään ei ainakaan tuosta autoletkasta julkisuuteen koskaan kerrottu kuka täällä oli vierailulla. Mutta ilmeisesti Naantaliin oli matkalla tai sitten saaristoon? ...ainoa mistä tiesi että oli kyse isosta herrasta, kun sen limusiin vasemmassa etukulmassa liehuva Venäjän lippu ja letkassa kulki tummalasista siniharmaata pakua ja muuta ajoneuvoa?... ja kun pääsin "tuntumaan" niin puheluni katkesi välittömästi... Linja vapautui vasta kun "saattue" hävisi näköpiiristä..
Miten tuo puheluhäirintä onnistuu?
 
Miten tuo puheluhäirintä onnistuu?

varmaan blokataan gsm singnaali laajalla spektrillä...?

Yksi ex NATO tarkka- ampuja kertoi mulle että heillä Afganistanissa sellainen laite, joka blokkasi kaikki kännykkäliikenteen muutaman kilometrin säteeltä ...? (vai oliko se kilometrin..? en muista tarkkaan)
Kun tämän kuulin niin voitte varmaan uskoa että nyt on kyllä jonkinmoinen epäily suomen PV:n parveliu-sodankäynti teknologiaan tositoimessa...? :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Keskustelujen jälkeen todettaneen että käytiin keskusteluja itämeren alueen kireästä ilmapiiristä, arktisen alueen tulevaisuudesta ja Suomen ja Venäjän välisistä yhteistyömahdollisuuksista. Putin myös osasi sanoa sanan tai pari suomeksi ja kehui Suomen kaunista kesää. Edellä mainittuun liittyen saattaa todeta että venäläisiä turisteja saattaisi kiinnostaa Suomen kesästä nauttiminen. Kuvissa kaikki on yhtä hymyä.

En tarvinnut kristallipalloa.
 
No niin, kyllä nyt kelpaa kun sadaan itse pää-perkele paikalle.

Voi jessus :facepalm:

2 osassa Ylen Stalinista kertovassa dokkarissa oli lopussa kun Winston sanoi Teheranin tapaamisessa että "Jumala on liittoutuneiden puolella" niin Stalin oli siihen vastannut "Piru on minun puolellani koska se on hyvä kommunisti"..... :eek:
 
Miten tuo puheluhäirintä onnistuu?

Britit on käyttäneet ajoneuvoissaan radiohäirintälähettimiä jo 80-luvun alusta alkaen. Ideana on estää radiolla/kännykällä/wifillä/PMR:llä/tms. laukaistavien IED ansojen laukaisu kun ajoneuvo ajaa ohi. Toki joskus häirintä on räjäyttänyt pommin etuajassa, hyvä saattueelle mutta pahempi homma siviileille jos olivat vaikutusalueella.

Moderaattorien kyllä kannattaa pitää tätä ketjua silmällä varsinkin viikonlopun aikana. Pikku simoissa kirjoitellut jutut voivat pilata monta asiaa.
 
Näkyy Afgoissa ja Israelissa etc. anteenina jonka lempinimi on "donkey dick". Helppo havaita kun tietää tuon. :)

Ei se ole mitään punaleimaista tietoa vaan aivan julkista. Googlettakaa esim. "IED jammer".
 
Viimeksi muokattu:
Moderaattorien kyllä kannattaa pitää tätä ketjua silmällä varsinkin viikonlopun aikana. Pikku simoissa kirjoitellut jutut voivat pilata monta asiaa.

Modet voi ottaa ihan rauhallisesti jopa näin perjantai-iltana. On hyvin epätodennäköistä että kukaan sellainen joka noista mitään oikeasti tietää rupeaa tietojaan täällä jakamaan. Kaikki muut voivat keskustella aivan vapaasti, kun tiedot on joka tapauksessa kaivettavissa hetkessä hakukoneiden avulla.

Itse ainakin katsastin juuri kahden hyvin laajasti jenkeillä käytössä olevan laitteen prosyyrit ja perustiedot ihan parin minuutin etsinnällä.
 
Modet voi ottaa ihan rauhallisesti jopa näin perjantai-iltana. On hyvin epätodennäköistä että kukaan sellainen joka noista mitään oikeasti tietää rupeaa tietojaan täällä jakamaan. Kaikki muut voivat keskustella aivan vapaasti, kun tiedot on joka tapauksessa kaivettavissa hetkessä hakukoneiden avulla.

Itse ainakin katsastin juuri kahden hyvin laajasti jenkeillä käytössä olevan laitteen prosyyrit ja perustiedot ihan parin minuutin etsinnällä.

En minä jammereista ole huolissani.
 
Back
Top