Noinhan siinä käy, jos toinen kone sammuu. Ynseetä ajaa yli kymmenen tonnin vaunua heikkotehoisella auton moottorilla. Tietysti ajoneuvon voi pakottaa ajamaan hitaasti moni muukin vika, kuten vaikka ei saa isompaa vaihdetta päälle, ylikuumeneminen pakottaa ajamaan pienillä kierroksilla jne. Yksimoottorinen - eli normaali - ajoneuvo tietysti hyytyy siihenm kun kone sammuu, mutta ei se mitenkään yleistä ole. Sensijaan näistä konevikaisista Pettereistä olen kuullut usein, mikä muistuttaa sellaisista suunnittelutekijöistä kuin redundanssi vastaan vikakohteiden määrä.
Lusserin lain mukaan luotettavuus on järjestelmän osien luotettavuuksien tulo. Siksi insinöörit usein hakevat redundanssioptimia.
Tuohon kun lisää sen, että BTR:n voimalinja on pakon sanelemana tehty henkilöauton moottorein ja muutenkin siinä on vähän purkkaviritelmän makua, en pidä lopputulosta kovin luotettavana ja se on lisäksi alitehoinen (myös alitehoisella ajoneuvolla tyypillinen koneiden huudattaminen on ihan omiaan lisäämään vikaantumistodennäköisyyttä).