Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kimmo.j kirjoitti:Luin väittämän, että Telkkässä olisi toinen kone vaurioitunut.
"Täystuho ryntäyksen jäljiltä"
Ei helpota kauppaamista.
setämies kirjoitti:Nyt pistetään näemmä isäsikaa lihoiksi. Kertokaas ystävät mitä tuollaisesta paatista kannattaa tarjota? Millä hinnalla ne esimerkiksi on hankittu aikoinaan?
Tvälups kirjoitti:Sitä saa mitä tilaa. Asiantuntijat olivat moisia purtiloita vastaan, mutta leijonakerholla on se viimeinen sana.
Tvälups kirjoitti:Toimintaympäristö muuttui vahvasti muun muassa Suomen Schengen-jäsenyyden ja alusten suunnitteluvaiheessa vielä olemassa olleen Neuvostoliiton häviämisen jäljiltä.
fulcrum kirjoitti:Tvälups kirjoitti:Toimintaympäristö muuttui vahvasti muun muassa Suomen Schengen-jäsenyyden ja alusten suunnitteluvaiheessa vielä olemassa olleen Neuvostoliiton häviämisen jäljiltä.
Neuvostoliitto katosi 1991, silloin alusten rakentamista ei oltu vielä edes aloitettu. Hande lienee oikeassa, kyseessä on ollut varmaan jonkun kaluunamiehen "lemmikkiprojekti" jonka tieltä on määrätietoisesti siivottu kaikki esteet kuin curling-skabassa.
Alustilaus on voinut olla myös epäsuoraa telakkatukea.
skärdis kirjoitti:kimmo.j kirjoitti:Luin väittämän, että Telkkässä olisi toinen kone vaurioitunut.
"Täystuho ryntäyksen jäljiltä"
Ei helpota kauppaamista.
Helpottaahan se, kun voidaan myydä romuraudan hinnalla. Joku monttööri saa ostettua halvemmalla kuin puoli-ilmaiseksi ja sitten vaan koneremppaa.