vessaharjamies
Kapteeni
Ensimmäisten Le Figaron tulosten mukaan Macron ja Le Pen jatkoon 23%:lla äänistä! Muut tippuneet kyydistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sille vaikuttaa:Ensimmäisten Le Figaron tulosten mukaan Macron ja Le Pen jatkoon 23%:lla äänistä! Muut tippuneet kyydistä.
http://yle.fi/uutiset/3-9578130?origin=rssEmmanuel Macron on ennusteen mukaan saamassa 23,7 prosenttia äänistä ja Marine Le Pen 21,7. Ennusteen on julkaissut Franceinfo.
Näin Marcon ja Le Pen olisivat menossa toiselle kierrokselle. Taakse olisivat jäämässä oikeiston Francois Fillon (19,5) ja
Jean-Luc Mélenchon (19,5) .
Kun suomalainen suuttuu politiikassa tai politiikasta, se tapahtuu poliittisesti korrektisti, hillitysti ja maltillisesti puristamalla käsi nyrkkiin taskussa. Siinä kaikki.
No nyt on jo Fillonkin testamentannut äänensä Macronille. Hyhhyh mitä touhua.Hamon käski jo vasemmiston kannattajia taistelemaan Front Nationalia vastaan ja vetosi äänestäjiään antamaan äänensä Macronille toisella kierroksella Le Penin torppaamiseksi.
No nyt on jo Fillonkin testamentannut äänensä Macronille. Hyhhyh mitä touhua.
Mikä tuossa nyt niin kamalaa on?
Suomessa kepu harrastaa tuota samaa, kun heikäläisten äänestäjäkunta ei osaa itse tehdä päätöksiä.
Mitä hyvää Ranskan EU-erossa olisi? Se tuntuisi suoraan Suomalaisen veronmaksajan kukkarossa. Ei Suomi EU:sta eroa läheskään ensimmäisten joukossa jos unioni hajoaa, vaan jää kiltisti makselemaan nettosaajien kuluja.-Kävi vaaleissa lähes miten tahansa, niin tuloksena on se, että Ranska muuttuu peruuttamattomasti, sillä lähes puolet ranskalaisista äänestää ehdokkaita, jotka haluavat eroon EU:sta.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201704232200108014_ul.shtml
-Olin aiemmin EU:n kannattaja, mutta koska EU ei ole kyennyt inhimilliseen politiikkaan ja pitämään ihmisistä huolta, on aika jättää EU ja euro. Tähän ei tule kulumaan edes kymmentä vuotta, de Foyer päättää.
Kyllä se melko varmaa alkaa olemaan, että seuraavaksi lähtee Ranska ja kun Ranska lähtee niin lähtee moni muukin. Marine Le Pen olisi tähän saumaan paras vaihtoehto myös minun mielestä, vaikka en pidä tuosta mimmistä tippaakaan.
Minä en ikinä oikein ymmärtänyt miksi Le Penin Putin suhteista horistaan koko ajan. Kyllä minäkin voisin ottaa rahaa Putinilta. Annas Vlad pari milliä niin laulan ylistyslauluja koko elämäni(Hiljaa päässäni)! Voin ostaa myös Ladan pihaan seisomaan mutta en aja sillä.
Minä en ikinä oikein ymmärtänyt miksi Le Penin Putin suhteista horistaan koko ajan. Kyllä minäkin voisin ottaa rahaa Putinilta. Annas Vlad pari milliä niin laulan ylistyslauluja koko elämäni(Hiljaa päässäni)! Voin ostaa myös Ladan pihaan seisomaan mutta en aja sillä.
Mitä hyvää Ranskan EU-erossa olisi? Se tuntuisi suoraan Suomalaisen veronmaksajan kukkarossa. Ei Suomi EU:sta eroa läheskään ensimmäisten joukossa jos unioni hajoaa, vaan jää kiltisti makselemaan nettosaajien kuluja.
+1Ei se Suomen kannalta hyvä asia ole.
Suomi lähtee EU:sta viimeisenä, jos silloinkaan ja ehkä se on ihan viisasta, kun ajattelee muita vaihtoehtoja.
Le Pen on Putinin kamuja ja muutenkin inhottava ihminen, mutta sellaisiakin joskus tarvitaan, että saadaan hajotettua se mikä hajoaa muutenkin... hitaammin ja vielä kalliimmalla hinnalla.
Suomi on kyllä joutumassa huonoon rakoon...toisella puolella on hajoava EU ja toisella puolella pullisteleva Moskova
Ne on miehiä, joita ei rahalla osteta.
Samaa naureskelen itsekin. KAIKKI puolueet ja poliitikot ovat populistisia koska ovat riippuvaisia kansan mielipiteestä. Suomesta esimerkkinä vaikka ääri-metalli-populisti Antti Rinne tai vaikka vasemmistopopulisti Li Andersson.Hieman huvittaa adjektiivit, "ääri" keksitty populismin eteen. Ja näyttäkää mulle "riippumaton" ranskalaispoliitikko tuolla tasolla niin näytän vastineeksi Jari Sillanpään tyttöystävän.