Reppu / Rinkka sotilaskäyttöön

Etsin vähän halvempi rinkkaa, jotain max 600 kruunua tai 60 euroa. Onko käytettyjä rinkoja? siis SA-rinkoja...myykö joku liike?

Ota tämä ja palauta takaisin niin monta kertaa että saat varmasti ehjän, jos tilaat tuon voin sitten neuvoa mitä pitää tarkistaa kun saat sen.

https://www.varusteleka.com/en/product/british-plce-rucksack-dpm-surplus-with-frame/18309

Muista tilata myös tämä.

https://www.varusteleka.com/en/product/sarma-sternum-strap/22505
 
Hmm...itse en kyllä luottaisi 40 eur rinkkaan että se kestää mitään raskasta kuormaa. Halpa ja hyvä kun ei ole olemassa.
Talvelan linkkaama on sentään "oikea" sotilasrinkka ja tehty kestämään..
 
Hmm...itse en kyllä luottaisi 40 eur rinkkaan että se kestää mitään raskasta kuormaa. Halpa ja hyvä kun ei ole olemassa.
Talvelan linkkaama on sentään "oikea" sotilasrinkka ja tehty kestämään..
Minä ja mun veli lähetään/lähdetään kesällä 3-4 vuorokauteen kalastusreissulle, niin ei se tarte olla joku kallis reppu. Vaan että se jaksaa kantaa kaikki kaljat! ;)
 
Minä ja mun veli lähetään/lähdetään kesällä 3-4 vuorokauteen kalastusreissulle, niin ei se tarte olla joku kallis reppu. Vaan että se jaksaa kantaa kaikki kaljat! ;)
Jatketaan lekan arsenaalista:
Näitä ei ressut paljon hanki maastokuvion takia. Siksi varmaankin saa alta huntilla. https://www.varusteleka.fi/fi/product/belgialainen-iso-rinkka-palapeli-maastokuvioitu-ylijaama/19705

Pari lavallista menee kevyesti. Kalastusvehkeille ei ole omaa paikkaansa.
Makkaroille oma pikataskunsa läpän kannessa.
Kestää vaikka matka olisi pitempi kuin kävely parkkipaikalta telttapaikalle. Sopii siis kuin nakutettu valitsemaasi tehtävään.
 
Etsin vähän halvempi rinkkaa, jotain max 600 kruunua tai 60 euroa. Onko käytettyjä rinkoja? siis SA-rinkoja...myykö joku liike?

Perkele - et nyt taas hötkyile.:facepalm:

Ei rinkkaa voi sovittamatta ostaa.

Tarkastat kotikaupunkisi erä- ja urheiluliikkeet ja sovittelet niitä rinkkoja.

Jos löytyy sopiva ja edullinen, niin ostat sen. Jos taas on hyvä mutta ylihintainen, niin katsot netistä saako sen tilattua jostain edullisesti.
 
Perkele - et nyt taas hötkyile.:facepalm:

Ei rinkkaa voi sovittamatta ostaa.

Tarkastat kotikaupunkisi erä- ja urheiluliikkeet ja sovittelet niitä rinkkoja.

Jos löytyy sopiva ja edullinen, niin ostat sen. Jos taas on hyvä mutta ylihintainen, niin katsot netistä saako sen tilattua jostain edullisesti.
Hyvä pointti tuo sovittaminen. Osaavasta kaupasta löytyy myös testauspainot, joita todellakin suosittelen käyttämään, jos meinaatte pistää useamman saturaisen kantovehkeeseen. Rinkan asetuksiin tutustuminen yhdessä myyjän kanssa ei ole tyhmä veto. Etenkin uudempien anatomic mallien kanssa kanssa säätöjä löytyy riittoisasti.

Toisaalta soldierbluen projekti kuulostaa siltä, että rinkka kuin rinkka ajaa asiansa. :D
 
Mistä voi ostaa tämmöisen suojan rinkalle? se maastokuvio

149c226eede92bf05d2f6d56ad5d020d1531da53.jpg
 
Ei tuosta kuvasta oikein selviä mikä kuvio (ainakaan minun silmillä) ja univormutkin on M05.
 
Ei tuosta kuvasta oikein selviä mikä kuvio (ainakaan minun silmillä) ja univormutkin on M05.

M91 näyttäisi olevan, sama jota itse olen käyttänyt palveluksessa.

Itse ostin halvalla brittien aavikkokuvioisen joka on puuvillaa, värjäsin ja kyllästin vettä hylkiväksi, alla on toinen ohuempi täysin vedenpitävä suojus.
Itselle tuo päällimäinen suojus suojaa pääosin kulumista ja takertumista vastaan, toki maastouttaakin mutta siviilissä ei niin merkitystä.
 
SA-kaupat voisi olla yksi paikka mistä kysästä. Tosin noi on vielä niin "uutta" tavaraa, että tokkopa on joutunut vielä hylkyyn :D :D ;P
Ja kuka myöntää huijanneennsa nassamarseilla, laittamalla pikku tikunpätkät reunojen alle, että henkikulki paremmin :D
 
Back
Top