Soldierblue
Ylipäällikkö
Etsin vähän halvempi rinkkaa, jotain max 600 kruunua tai 60 euroa. Onko käytettyjä rinkoja? siis SA-rinkoja...myykö joku liike?Nykyään on käytössä Savotta LJK.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Etsin vähän halvempi rinkkaa, jotain max 600 kruunua tai 60 euroa. Onko käytettyjä rinkoja? siis SA-rinkoja...myykö joku liike?Nykyään on käytössä Savotta LJK.
Etsin vähän halvempi rinkkaa, jotain max 600 kruunua tai 60 euroa. Onko käytettyjä rinkoja? siis SA-rinkoja...myykö joku liike?
Minä ja mun veli lähetään/lähdetään kesällä 3-4 vuorokauteen kalastusreissulle, niin ei se tarte olla joku kallis reppu. Vaan että se jaksaa kantaa kaikki kaljat!Hmm...itse en kyllä luottaisi 40 eur rinkkaan että se kestää mitään raskasta kuormaa. Halpa ja hyvä kun ei ole olemassa.
Talvelan linkkaama on sentään "oikea" sotilasrinkka ja tehty kestämään..
Minä ja mun veli lähetään/lähdetään kesällä 3-4 vuorokauteen kalastusreissulle, niin ei se tarte olla joku kallis reppu. Vaan että se jaksaa kantaa kaikki kaljat!
Minä ja mun veli lähetään/lähdetään kesällä 3-4 vuorokauteen kalastusreissulle, niin ei se tarte olla joku kallis reppu. Vaan että se jaksaa kantaa kaikki kaljat!
Jatketaan lekan arsenaalista:Minä ja mun veli lähetään/lähdetään kesällä 3-4 vuorokauteen kalastusreissulle, niin ei se tarte olla joku kallis reppu. Vaan että se jaksaa kantaa kaikki kaljat!
Etsin vähän halvempi rinkkaa, jotain max 600 kruunua tai 60 euroa. Onko käytettyjä rinkoja? siis SA-rinkoja...myykö joku liike?
Mutta muuten kyllä näyttää värityksensä puolesta olevan hyvä maastokuvio suomalaiseen havumetsään kesällä.Näitä ei ressut paljon hanki maastokuvion takia.
Hyvä pointti tuo sovittaminen. Osaavasta kaupasta löytyy myös testauspainot, joita todellakin suosittelen käyttämään, jos meinaatte pistää useamman saturaisen kantovehkeeseen. Rinkan asetuksiin tutustuminen yhdessä myyjän kanssa ei ole tyhmä veto. Etenkin uudempien anatomic mallien kanssa kanssa säätöjä löytyy riittoisasti.Perkele - et nyt taas hötkyile.
Ei rinkkaa voi sovittamatta ostaa.
Tarkastat kotikaupunkisi erä- ja urheiluliikkeet ja sovittelet niitä rinkkoja.
Jos löytyy sopiva ja edullinen, niin ostat sen. Jos taas on hyvä mutta ylihintainen, niin katsot netistä saako sen tilattua jostain edullisesti.
Mistä voi ostaa tämmöisen suojan rinkalle? se maastokuvio
Näätkö sää nytten, on se vissiin m91 maastokuvio repussaEi tuosta kuvasta oikein selviä mikä kuvio (ainakaan minun silmillä) ja univormutkin on M05.
Ei tuosta kuvasta oikein selviä mikä kuvio (ainakaan minun silmillä) ja univormutkin on M05.