Ohhoh! Taitaa olla kysyntää repuista. Minun reput ja rinkat on lähes kaikki ostettu aikana ennen koronaa. Ja osa jo ennen Neuvostoliiton hajoamista (Savotta 906). Ilmeisesti muut ovat laiminlyöneet reppujen ja 2-käyttötuotteiden hankinnan ja kovan kysynnän takia hinnat nousseet. Samat syyt ja ilmiöt kuin patruunoiden ja niiden lataustarvikkeiden kanssa.Menee. SAVOTTA redditissä ja Facebookin "Savotta Gear Owners" ryhmässä on jo nyt vähintään muutamia kymmeniä repun omistajia ilmoittautunut.
Tossa vielä mitä nyt esim. retkitukusta saa samassa hintaluokassa pikkureppuja. Et eipä tuo Savotta nyt mitenkään poikkeava ole hinnaltaan.
Minulla on reppuja n. 15 kpl ja rinkkoja 4... Silti ei muka riitä. No mun varusvarastoa käyttää tietenkin jälkikasvukin.
Nyt ajattelin tuolla Kantamuksella korvata PV:n pallorepun (ehkä 1985 mallia). Minun taisteluliivissä on selkäpuoli kokoonrullattavaa dumppia lukuun ottamatta tyhjä. Selkään on tarkoitus nostella keissistä riippuen aserinkka (Eperin G4 operator), tuo Kantamus, LJK -rinkka tai LJK-rinkan mukana tullut päiväreppu.