Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kova tuli tuohon joulun alle. Edellinen peruttiin kevättalvella koronan takia.
Missä päin Suomea
Pitääkö paikkansa että kova Turkuun tarkoittaa korotettua reserviläispalkkaa? Tosin matalampaa kuin korvaus Afgoista...
Turkkuseen pitäis hankkiutua.
Ei taida asevelvollisuuslaki tuntea tuollaista lupausta matkakuluista huolehtemisesta. Ressu voi lupailla sitä ja tätä, mutta viranomainen joutuu noudattamaan lakia.Ulkomailla asuvia ei oikein tunnuta kutsuvan kertaamaan, mites vapaaehtoisiin harjoituksiin ja muuhun maanpuolustustoimintaan osallistuminen? Viikko tai pari vuodessa on aina järjestettävissä, joten sen suhteen nuo ”käsketyt” kertauksetkin olisivat onnistuneet. Mulla on edellisestä kertauksesta kymmenisen vuotta aikaa, sitten tuli lähtö ulkomaille.
Joukko-osasto ja minä olisimme olleet halukkaita jatkamaan kertauksiani, mutta aluetoimistolta tuli no-go vaikka ilmoitin, että huolehtisin itse Suomen ulkopuolisista matkakuluista.
Ties mitä agentteja heistä tullut.
Itsellä työnantaja maksoi harjoitusajalta palkan vähennettynä reserviläispalkalla, niin reserviläiselle tuolla summalla ole hirveästi merkitystä. Olettaen siis, että reserviläinen on työelämässä.Pitääkö paikkansa että kova Turkuun tarkoittaa korotettua reserviläispalkkaa? Tosin matalampaa kuin korvaus Afgoista...
Pitääkö paikkansa että kova Turkuun tarkoittaa korotettua reserviläispalkkaa? Tosin matalampaa kuin korvaus Afgoista...