Itse nuorena nostan tätä. Valitettavaa on että MPK on hieman takapajuinen järjestö monessakin suhteessa ja vaikka aktiiveja + harrastajia on paljon, ei taida ko. yhdistyksien mainontaan, rakenteellisuuteen yms paljoa panosteta, muutoin kuin että se kulkee PV:n kanssa käsi kädessä.
Nyt puhun ainostaan omasta kokemuksesta, ja voihan olla ettei minua haluta mukaan leikkeihin tai sitten muotoilen asiani tyhmästi, mutta minun "aktiivi res. juttujani" rassaa pahasti ainakin seuraavat asiat:
Lukemattomat vastaamattoman sähköpostit koskien mm. yksittäisiä harjoituksia, killan tms. tai KOTUn toimintaa. En ole niin kovassa puutteessa, että koen, että ON PAKKO PÄÄSTÄ MUKAAN, että soittelisin perään lukuisia kertoja, kyseessä ei ole työnhaku prosessi vaan ennemmin koen että tarjoan itseäni, minä ja osaamiseni, se nyt mitä on, on käytettävissä.
Meinaa kyllä minulla on kaikkea muutakin tekemistä..
MPK kurssien sirpaleisuus. Jos selkeää suuntaa haluaa MAAKK on vaihtoehto, jossa kuitenkin tuntuu että koska olen alle 25v niin minulle suositellaan aina jotain muuta. OK.
Mpk kuitenkin sopii itselleni hitusen paremmin, myös koska sa-sijoitus löytyy. Olisi mukavaa jos olisi selkeämmin ilmaistu ns kurssikokonaisuuksia, jolla saavuttettaisiin tietty taso, millä tavalla sen haluakaan määritellä. Sitä voisi ihan tehostaa graafisesti, jossa aina on suorittanut pykäliä, josta näkee kuinka etenee tavoitetta kohti. Tavoite voisi olla esim. TST-pelastaja ja siihen kuuluisi nämä ja nämä moduulit ja opittavat asiat. TOTTA, Mpk kalenteri parani huomattavasti siitä mitä se oli aiemmin, silti tuntuu että minulle, jolle asia ei ole pakkomielle, tuntuu välillä yllättävän haastavalta löytää oikeita kursseja.