ahaa, no tämä selittää paljon. Ja minä kun olen joskus epäillyt, että se on ihan summittaista ja nopalla heitettävää peliä. Olen vain monesti pohtinut, miten paljon inttiaika ja sen arviot ja arvostelut vaikuttavat myöhempään sijoitteluun? Otantani on toki hyvin kapea, mutta epäilen, että tosi paljon.
Kyllä se inttiaika vaikutta ja tietysti myös reservissä annetut näytöt vaikuttaa. Ei niitä arvosteluja sinne paperiin laiteta sen takia, että niitä voi esitellä mummolle tai tyttöystävälle.
Se aika jolloin katto oli korkealla ja seinät leveellä, on mennyttä aikaa jo reserviläistoiminnassa.
Sijoittaminen nyt sinällänsä on varmaan virkatyötä siinä missä muutkin virkahommat, eikä siellä taideta pahemmin facebook sivuja käydä katsomassa, vaan päätökset tehdään niiden pahvien pohjalta mitä erilaisista toimista tornin sisällä on kertynyt. Joskus joku pääsee parempaan hommaan, kun ei ole sen parempaa miestä hommaan löytynyt, toisinaan helvetin hyvätkin voi pudota rakosista pihalle. Toisaalta kantakortissa on sellainen kohta kuin ensijainen sopivuus - on hyvä jos siinä lukee jotain muuta kuin "verkonpaino".