Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pilkkua nussien voi sanoa että ei edes kerennyt puolta vuottakaan. Jäi muutama päivä uupumaan.Vaan enpä olisi arvannut, että Rinteen hallitus kestää kasassa vain puoli vuotta.
Vähän se pistää miettimään Marininkin paineensietokykyä, jos itämerellä yllättäen alkaisi omituisempaa liikehdintää ja pitäisi lähteä Kremlin suuntaan neuvottelemaan..
Liian ideologiselle pohjalle rakennettu pyramidi huijaus. Ei voi kestää eikä tule kestämään. Realiteetit kaatuvat niskaan ja lujaaVaan enpä olisi arvannut, että Rinteen hallitus kestää kasassa vain puoli vuotta.
Pfft. Realiteetit ovat ihan kunnossa, mutta Rinne ei osaa kyllä julkisuudenhallintaa tai edes suun kiinni pitämistä lainkaan. En jää kaipaamaan.Realiteetit kaatuvat niskaan ja lujaa
Jos tarkoitat Paateroa, älä sano Rinne. Paaterosta olen kyllä myöskin sitä mieltä, ettei ollut tarpeeksi jämäkkä asiassa. (Taitaa kyllä olla varsin v-mäinen pesti tuo omistusohjausministerin paikka.)Olipa totuus Rinteen osuudesta mikä tahansa, niin demari se Paaterokin on ja sen perusteella työväen asialla.
Pfft. Realiteetit ovat ihan kunnossa, mutta Rinne ei osaa kyllä julkisuudenhallintaa tai edes suun kiinni pitämistä lainkaan. En jää kaipaamaan.
Pfft. Realiteetit ovat ihan kunnossa, mutta Rinne ei osaa kyllä julkisuudenhallintaa tai edes suun kiinni pitämistä lainkaan. En jää kaipaamaan.
Kyllä mä lähdin siitä, että todennäköisesti hallitus istuu neljä vuotta, enkä missään nimessä odottanut, että korttitalo sortuu näin nopeasti.Liian ideologiselle pohjalle rakennettu pyramidi huijaus. Ei voi kestää eikä tule kestämään. Realiteetit kaatuvat niskaan ja lujaa
Pilkkua nussien voi sanoa että ei edes kerennyt puolta vuottakaan. Jäi muutama päivä uupumaan.
Kyllä mä lähdin siitä, että todennäköisesti hallitus istuu neljä vuotta, enkä missään nimessä odottanut, että korttitalo sortuu näin nopeasti.
Musta on tullut niin pehmo, että jotenkin demokratian hengessä en ihan näin nopeaa sortumista toivoisi, mutta samalla on todettava, että onhan tämä antikliimaksi eikä uudet vaalitkaan olisi pahitteeksi. Rinne olisi saanut todeta kepulle, että minä en ole lähdössä mihinkään ja te voitte antaa palautetta äänestämällä välikysymyksessä.
Totta kai sama kokoonpano jatkaa. Viestilläni tarkoitin sitä, että en toisaalta haluaisi hallituskokoonpanon vaihtuvan näin nopeasti, mutta toisaalta olisihan se ollut parempi jos Rinne olisi laittanut kovan kovaa vastaan ja sitä kautta hallituskokoonpano olisi vaihtunut.Eiköhän sama kokoonpano jatka kuitenkin. Suomessa on vähän heikosti pidetty uusia vaaleja hallituksen kaatumisen jälkeen.. olikohan viimeksi -56..
Toivottavasti Lidntman saadaan pääministeriksi.
Herman30, itsekin haluaisin, että uusi pääministeri olisi kokenut, kuten Heinäluoma.
Mitenköhän jos SDP mustana hevosena yrittäisi Urpilaisen saada puikkoihin? Onnistuisikohan Urpilainen saada komissiosta ja joku hänne tilalleen?
Tämähän on viihdyttävämpää peliä kuin Game of Thrones.Jos demarien ja kepun sisällä on kahdet tai useammat kuppikunnat niin voi tulla hieman jäiset välit ja puhumattakaan hallitustyöstä. Voi odotella puukkoa selkään monessakin tilanteessa.
Jos tarkoitat Paateroa, älä sano Rinne. Paaterosta olen kyllä myöskin sitä mieltä, ettei ollut tarpeeksi jämäkkä asiassa. (Taitaa kyllä olla varsin v-mäinen pesti tuo omistusohjausministerin paikka.)