Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

kaksi vaihtoehtoa a) Kieltäydytään osallistumasta rahanjakopolitiikkaan - mikä tapahtuu meistä huolimatta b) Pelataan itsekin peliä. Suomen mallissa haluttaisiin toisaalt kieltäytyä rahanjakopolitiikasta, ja kun se tapahtuu, olla pelaamatta peliä itse.
Meidänhän ei oikeastaan tarvitse edes keksiä mitään omaa. Huomioidaan sitä pelitaktiikkaa mitä muut jo menestyksellisesti harjoittavat EU kentällä. Ollaan mukana siinä.
Eipä niille nuiville niin huonosti käynyt tässäkään sopimisessa. Kukaan ei jakanut rangaistuksia.
 
Jäsen @Vonka on mielestäni taas kerran ns. tilanteen päällä, vaikken ihan kaikessa olekaan tismalleen samaa mieltä.

Muuten olisimmekin kuin ne kaksi vanhaa varista aidalla tai ne Muppet Shown papat aitiossa, jotka yksin suin rienaavat.

Kaikki varmaan nyt pitävät meitä monipuolisia ja raikkaina tarkastelijoina, joita kyynisyys ei ole pilannut.
 
Jo tällä hetkellä kuljetusliikkeet Latviasta, Liettuasta ja Puolasta tekevät kuljetussopimuksia suomalaisten suuryritysten kanssa. Suomalaisten kuljetusyritysten menestyksen haittaaminen vain lisää suomalaista ahdinkoa markkinoilla. Näin tapahtuu jos Punahilkka niin päättää.
.

Onko tässä sama logiikka kuin Malmin lentokentällä? Jos lentokentän pohjiin juntattavat teräsbetonipaalut tehdään Orimattilassa niin ne eivät ole Helsingin päästöjä. Ja jos kuljetusliike tulee ulkomailta niin Suomen päästöthän siinä leikkautuvat. Ja vihreällä logiikalla maailma pelastuu.
 
Onko tässä sama logiikka kuin Malmin lentokentällä? Jos lentokentän pohjiin juntattavat teräsbetonipaalut tehdään Orimattilassa niin ne eivät ole Helsingin päästöjä. Ja jos kuljetusliike tulee ulkomailta niin Suomen päästöthän siinä leikkautuvat. Ja vihreällä logiikalla maailma pelastuu.
Joo ja Suomessa hiace ei mene katsastuksesta päästöistä läpi mutta myynnin jälkeen afrikassa sillä ajetaan vielä miljoona kilometriä yhteisen taivaan alla.
 
Meidänhän ei oikeastaan tarvitse edes keksiä mitään omaa. Huomioidaan sitä pelitaktiikkaa mitä muut jo menestyksellisesti harjoittavat EU kentällä. Ollaan mukana siinä.
Eipä niille nuiville niin huonosti käynyt tässäkään sopimisessa. Kukaan ei jakanut rangaistuksia.

Et ole vain vielä nähnyt niitä kaameita seurauksia joita nuiville tulee "poliittisen pääoman" menetysten seurauksena.

Nuivien kohtalo on synkkä!

Tähän uskomme epäilyksettä:).
 

 
Viimeksi muokattu:

973nq.jpg


Koska koko saatanan EU;n tarkoitus on ajaa Saksan ja Ranskan etuja.
Kaikki muut maat ovat hang-around jotka saavat välillä muruja juhlapöydästä.
 


Tässä ei edes huomioida sitä 30% joka pitää käyttää vihreään energiaan, nämä teknologia ja energiayhtiöt ovat suurin osa Saksasta, Ranskasta, Alankomaista, Ruotsista, Tanskasta ja Itävallasta.
 
Onko tässä sama logiikka kuin Malmin lentokentällä? Jos lentokentän pohjiin juntattavat teräsbetonipaalut tehdään Orimattilassa niin ne eivät ole Helsingin päästöjä. Ja jos kuljetusliike tulee ulkomailta niin Suomen päästöthän siinä leikkautuvat. Ja vihreällä logiikalla maailma pelastuu.

Vihreä logiikka on parasta maailmassa. Linkola pyörii kyllä haudassaan niin että multa pöllyää.
 
Perkeleet nostanevat polttoaineverotusta vielä syksyllä uudelleen. Hahah, ja kansa maksaa kiltisti kun sillä ei ole vaihtoehtoja :D

Vihreiden unelma jos bensa maksaa kaksi ja puoli euroa
 
@miheikki - onko Die Welt teksti sama joka on kansalainen.fi sivulla?
Weltiä ei pääse lukemaan kun on maksumuurin takana. Jos sulla on tunnarit niin yst kopio se teksti tänne. Kiitos.
 
Julkisilla tai sitten ostaa Teslan.

Suosittelen, siis sähköauton ostoa. Meillä on nyt ajeltu 60 tkm sähköllä, eikä paluuta ole. Teknisesti äärimmäisen luotettavaa tekniikkaa ja käyttöominaisuudet täysi kymppi.

Viime viikolla tehtiin kaupat aurinkopaneeleista. Maalämmöllä on menty jo kuusi vuotta ja päälle oman metsän halkoja tehty ensi talveksi 7 mottia.

Näen kuinka poliitikoilla veetutus kasvaa.

Edit: Eikä tässä mitään miljonäärejä olla vaan tavallisia työtätekeviä.
 
Suosittelen, siis sähköauton ostoa. Meillä on nyt ajeltu 60 tkm sähköllä, eikä paluuta ole. Teknisesti äärimmäisen luotettavaa tekniikkaa ja käyttöominaisuudet täysi kymppi.

Kulkeeko hyvin paksussa lumessa? Parikymmentä senttiä maavaraa ja latautuu talvellakin tunturissa?

Kaippa sitä voi suosia kun subventoidaan verohelpotuksin. Minä maksan, sinä et. Kiitos. Jotkut matkustaa pummilla, toiset halvalla ja jotkut maksaa niidenkin edestä.

Katsoin tuossa yhtä nelivetoista. Suomessa on hinta aivan järjetön. Italiassa alle 50 tonnia. Siis siellä minne maksetaan. Me vaan maksetaan. Joillakin tulee mittari täyteen. Oikeastaan vituttaa aina kun näen automainoksen ja hintalapun. Mieleen tulee Italia, vasemmisto ja vihreät.
 
Back
Top