Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Sekä nais- että miesvaltaisilla työpaikoilla työskennelleenä voin omasta puolestani sanoa ettei näissä ole niin paljon eroja mitä monet tuntuvat luulevan.
 
Sekä nais- että miesvaltaisilla työpaikoilla työskennelleenä voin omasta puolestani sanoa ettei näissä ole niin paljon eroja mitä monet tuntuvat luulevan.
Minulla taas on sellaista kokemukset, ettei noi naisvaltaiset oikein vakuuttaneet. Toisaalta se naisvaltaisuus on tuttua kuntapuolelta ja miesvaltaisuus yksityiseltä puolelta, ehkä tässä syy.
 
Miten voi Sannalla aika riittää molempien pestien hoitamiseen hyvin arvosanoin?
Ääniä puolueelle? Joku istuu hänen varallaan kuitenkin. Lisäksi, pääministerin pesti voi olla aina lyhytkin :D
 
Minulla taas on sellaista kokemukset, ettei noi naisvaltaiset oikein vakuuttaneet. Toisaalta se naisvaltaisuus on tuttua kuntapuolelta ja miesvaltaisuus yksityiseltä puolelta, ehkä tässä syy.
Erään työyhteisöjen ongelmia ratkovan konsulttifirman johtajalta tuli joskus kysyttyä asiasta. Hän ei pitänyt asiaa sukupuolikysymyksenä, mutta sanoi julkisen sektorin työpaikkojen olevan selvästi kaikkein sotkuisimpia.
 
Miten voi Sannalla aika riittää molempien pestien hoitamiseen hyvin arvosanoin?

Miten Sannalla voi riittää aikaa pääministerin tehtäviin, kunnanvaltuutetun tehtäviin, Voguessa ja MeNaisissa poseeraamiseen, mutta ei aikaa tavata toimittajia euroopan elvytyspaketin tiimoilta kun he audienssia pyytävät?

Arvosanat minkäkin tehtävän suorittamisesta on sitten sen verran subjektiivinen kysymys, että joku voisi esittää kysymyksen millaisin arvosanoin hän hoitaa ensimmäistäkään tehtävää.
 
Voi hyvinkin olla, että Marin lyö hanskat tiskiin ennen eduskuntavaaleja. Siinä tapauksessa Lindtman tai Harakka voisi tulla tilalle.
 
Voi hyvinkin olla, että Marin lyö hanskat tiskiin ennen eduskuntavaaleja. Siinä tapauksessa Lindtman tai Harakka voisi tulla tilalle.
En kyllä itse usko noin tapahtuvan. On sellaisessa nosteessa urallaan, että ei vetäydy.
Toivon että olen väärässä.
.
 
Neljä vuotta on ihan passeli sykli haukuttavan vaihtamiselle.
Noh, ei haukku haavaa tee, mutta itse tässä nyt viidettä viikkoa totaalisessa lock-downissa eläneenä, eli kaikki baarit, ravintolat, klubit ja yökerhot ovat suljettuina Oslossa, ja yllätys, tartuntaluvut putoavat... ai niin ja pakkotestaus rajoilla ja Ruotsin raja kiinni, niinkuin täällä jo viime kesänä ja syksynä.

Ei Suomella ole varaa neljään vuoteen näitä omahyväisiä imbesillejä...

Valden fyrkat on menaan kaputt...
 
Ei toi covid leviä missään kuntosaleilla tai ravintoloissa, vaan baareissa, pubeissa ja yökerhoissa, joissa känniset spedet huutaa toistensa suuhun.
Uskomatonta että karaoke-baarit ovat vielä auki Stadissa... siis jumankauta, tää paska ei lopu ikinä jollei TEHDÄ JOTAIN PÄÄTÖKSIÄ!
 
Pannut merkille kun tälläisessä sotilasorganisaatiossa on töissä missä päätöksien teko on arkipäivää, niin siviili (politiikka) puolella meneekin pasmat sekaisin kun vastassa onkin taho (virus) jonka kanssa ei voi vängätä, tingata, tehdä lehmänkauppoja tai vaalilupauksia. Vaan lyötävä luu kurkkuun, jämäkät päätökset ja sitouduttava niihin.

Ennenkuulumatonta.

Nytkin politiikka ja intressit värittäneet päätöksenteon, kun pelätään tukien menettämisiä tai äänestäjien närkästymisiä.
 
Onneksi venäläiset "jalkapallo" -joukkueet yms. eivät taida kuulua siviilipuolelle eiväthän? Sekä saaristossa sukeltelevat hauenkalastajat!

Airiston helmen kohdalla oli jämäkkyyttä. Viittaan siis sellaiseen mitä saattaisi seurata jos ei toimita ajoissa.
Viruksen kohdalla ei toimittu ajoissa. Oli hyvin lähellä että olisi menty Ruotsin mallin mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top