Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minulla taas on sellaista kokemukset, ettei noi naisvaltaiset oikein vakuuttaneet. Toisaalta se naisvaltaisuus on tuttua kuntapuolelta ja miesvaltaisuus yksityiseltä puolelta, ehkä tässä syy.Sekä nais- että miesvaltaisilla työpaikoilla työskennelleenä voin omasta puolestani sanoa ettei näissä ole niin paljon eroja mitä monet tuntuvat luulevan.
Sekä nais- että miesvaltaisilla työpaikoilla työskennelleenä voin omasta puolestani sanoa ettei näissä ole niin paljon eroja mitä monet tuntuvat luulevan.
Ääniä puolueelle? Joku istuu hänen varallaan kuitenkin. Lisäksi, pääministerin pesti voi olla aina lyhytkinMiten voi Sannalla aika riittää molempien pestien hoitamiseen hyvin arvosanoin?![]()
Elina Lepomäki arvostelee Marinin ehdokkuutta kuntavaaleissa: ”Väärää priorisointia” – näin hän selittää omaa pois jäämistään
Kokoomuksen varapuheenjohtaja Elina Lepomäki myöntää, ettei kuntapolitiikka ollut hänelle koskaan ykkösvalinta: ”Jokaisella on rajallinen määrä tunteja ja intohimon kohteita.”www.is.fi
Erään työyhteisöjen ongelmia ratkovan konsulttifirman johtajalta tuli joskus kysyttyä asiasta. Hän ei pitänyt asiaa sukupuolikysymyksenä, mutta sanoi julkisen sektorin työpaikkojen olevan selvästi kaikkein sotkuisimpia.Minulla taas on sellaista kokemukset, ettei noi naisvaltaiset oikein vakuuttaneet. Toisaalta se naisvaltaisuus on tuttua kuntapuolelta ja miesvaltaisuus yksityiseltä puolelta, ehkä tässä syy.
Miten voi Sannalla aika riittää molempien pestien hoitamiseen hyvin arvosanoin?![]()
Elina Lepomäki arvostelee Marinin ehdokkuutta kuntavaaleissa: ”Väärää priorisointia” – näin hän selittää omaa pois jäämistään
Kokoomuksen varapuheenjohtaja Elina Lepomäki myöntää, ettei kuntapolitiikka ollut hänelle koskaan ykkösvalinta: ”Jokaisella on rajallinen määrä tunteja ja intohimon kohteita.”www.is.fi
Sannahan on myös kansanedustaja.Ääniä puolueelle? Joku istuu hänen varallaan kuitenkin. Lisäksi, pääministerin pesti voi olla aina lyhytkin![]()
Hallituksen hajoamisesta voi hyvinkin seurata ennenaikaiset vaalit ja silloin on sekin duuni katkolla.Sannahan on myös kansanedustaja.
Häipys kaupan kassalle tai brysseliinsäHallituksen hajoamisesta voi hyvinkin seurata ennenaikaiset vaalit ja silloin on sekin duuni katkolla.
Neljä vuotta on ihan passeli sykli haukuttavan vaihtamiselle.Häipys kaupan kassalle tai brysseliinsä
En kyllä itse usko noin tapahtuvan. On sellaisessa nosteessa urallaan, että ei vetäydy.Voi hyvinkin olla, että Marin lyö hanskat tiskiin ennen eduskuntavaaleja. Siinä tapauksessa Lindtman tai Harakka voisi tulla tilalle.
Noh, ei haukku haavaa tee, mutta itse tässä nyt viidettä viikkoa totaalisessa lock-downissa eläneenä, eli kaikki baarit, ravintolat, klubit ja yökerhot ovat suljettuina Oslossa, ja yllätys, tartuntaluvut putoavat... ai niin ja pakkotestaus rajoilla ja Ruotsin raja kiinni, niinkuin täällä jo viime kesänä ja syksynä.Neljä vuotta on ihan passeli sykli haukuttavan vaihtamiselle.