En usko, nuo uskovat itse tuohon.Onhan tuo parodiaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En usko, nuo uskovat itse tuohon.Onhan tuo parodiaa?
Pakko ollaOnhan tuo parodiaa?
Et ole näköjään tavannut ketään vasemmistolaista ns elävässä elämässä paasaamassa pasifismia? Minä olen, tuo ei ole parodia.Pakko olla
Vain ainoastaan täysin tyhmä tai intellektuaalisesti epärehellinen ihminen ei myönnä, että vasemmistolaisten rauhanaate on tosi asiassa riisua Suomi aseista niin että nolla venäläistä kuolee Suomen valtaamisessa. Epäisänmaallista petturisakkia, joka toimii Putinin leirille, tiedostivat he sen tai ei.Jos vasemmisto saisi halunsa läpi meillä ei olisi mitään omaa puolustusvoimaa. He eivät laittaisi senttiäkään siihen.
Jos vasemmisto saisi halunsa läpi meillä ei olisi mitään omaa puolustusvoimaa. He eivät laittaisi senttiäkään siihen.
Tyyppi haluasi paljon pakolaisia mutta itse ei aio asua niiden seassa.[B]Marko Ikonen[/B] @[B]Vini1292[/B] 19h19 hours ago
Replying to @[B]ErvastiPekka[/B]
Tuolla rahalla pääsee ainakin hieman pakoon tavallisten ihmisten asuinalueilta.
Ja kaikkea muuta, tieverkoston on annettu rapistua vuosikaudet.Vasemmistoliitossa surraan: Teitä kohennetaan sotavalmisteluna | Verkkouutiset
Vasemmistoliitossa surraan: Teitä kohennetaan sotavalmisteluna | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
Jahas ja jasso. Siitä nyt alkoivat taas kommarit näistä aiheista nillittää. Toivottavasti VL:n johto ignooraa nämä.
Ja kaikkea muuta, tieverkoston on annettu rapistua vuosikaudet.
OlemisestaMistähän seuraavaksi aletaan kerämään veroja jos ne vähentyy?
KePun tyypillistä siltarumpupolitiikkaa.Puolustusministeri käynnistää 13 OOO työpaikkaa koskevan alueellistamisselvityksen: "Katsotaan voisiko työtehtäviä sijoittaa hajautetummin"
Selvitys koskee koko puolustushallintoa eli puolustusvoimia, puolustushallinnon rakennuslaitosta ja puolustusministeriötä.
Puolustusministeri käynnistää 13 000 työpaikkaa koskevan alueellistamisselvityksen: "Katsotaan voisiko työtehtäviä sijoittaa hajautetummin"
Selvitys koskee koko puolustushallintoa eli puolustusvoimia, puolustushallinnon rakennuslaitosta ja puolustusministeriötä.yle.fi