Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Mä tonne PS ketjuun jo kirjoitin, tuleva hallitus tulee olemaan porvari hallitus ja sen pohjia tässä rakentuu.
Niinhän se on nykyään. Ensin oli Sipilän hallitus joka sain kansalaiset takajaloilleen ja äänestivät vasemmistohallituksen joka taas saa kansan takajaloilleen ja seuraava hallitus oikeistolainen ja sitä seuraava taas vasemmistolainen jne jne jne....
 
Kylläpä Sanna on oiva johtaja... :cautious:

Sanna Marin kommentoi maskikohun jyräämän HVK-pomo Tomi Louneman kohtelua: "Hänhän itse irtisanoutui"​



Tomi Lounemalla olikin varmasti paaaljon vaihtoehtoja kun Marin oli lausunut ettei Lounema nauti hänen luottamustaan.
Vastuunpakoilua taas kerran Sannalta.
 
Tomi Lounemalla olikin varmasti paaaljon vaihtoehtoja kun Marin oli lausunut ettei Lounema nauti hänen luottamustaan.
Jep, olisi ehkä saanut vielä kuukauden palkkaa kunnes eduskunnassa olisi "äänestetty" luottamuksesta, eli käytännössä potkuista. Sehän sitten olisikin näyttänyt CV:ssä hyvältä jatkon kannalta, kun toimari ei lähde itse, vaan hänet pitää potkia ulos ja maksaa irtisanomiskorvaukset...
 
Jatkoksi edelliseen, niin Lounemahan itse sanoi, että hän ei halunnut olla se talvisodan(?) ammusvarikonhoitaja, joka kieltäytyi antamasta ammuksia kun tarvittavat paperit puuttuivat. Eiköhän täälläkin Louneman tavoin ymmärretä, että se on sitten hänen vastuullaan...
Jos homma olisi toiminut, Lounema olisi rohkea sankari, nyt ei mennyt ihan putkeen ja Lounemasta tuli se omavaltainen konna..
 
Viimeksi muokattu:
Jatkoksi edelliseen, niin Lounemahan itse sanoi, että hän ei halunnut olla se talvisodan(?) ammusvarikonhoitaja, joka kieltäytyi antamasta ammuksia kun tarvittavat paperit puuttuivat. Eiköhän täälläkin Louneman tavoin ymmärretä, että se on sitten hänen vastuullaan...
Jos homma olisi toiminut, Lounema olisi rohkea sankari, nyt ei mennyt ihan putkeen ja Lounemasta tuli se omavaltainen konna..
...ajan päättyessä, tapahtuu lopullinen jako yhteiskunnassa. Jako niihin, jotka otetaan pelastuksen valtakuntaan, ja niihin, jotka jätetään tuhoon ja kadotukseen.
 
Kaalisoppa-Haavisto herättää taas kummeksuntaa.

Valkovenäläinen oppositiopoliitikko ihmettelee ulkoministeri Haaviston toimintaa: "Tarkoittaako tämä sitä, että Suomi tunnustaa Valko-Venäjän nykyisen johdon?"​


 
Tulipa tossa saunanlauteilla ajatuksiin että kumpaan vanhempaan Sanna Marin on tullut. Siis kumpaa enemmän. Minä ainakin tunnistan että enemän äitiini. Tulin siihen johtopäätökseen Sanna on myös tullut äitiinsä, ehkä ja siis ehkä se selittää jotain...
 
Back
Top