Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Todellisuudentaju on heittänyt pahasti!
Autoilussakin on ”tampponilisä” ja ”huuhkaajalisä”.
On se vaan niin mageetaa!
No enhän mä tiedä mutta luulen että tässä maassa on suurempiakin ongelmia ihan käsillä kuin ettei naiset omista sähköautoja yhtäpaljon kuin miehet.

Ja sitä naisten ja miesten tasa-arvoa ei ehkä tämänkaltaiset suunnitelmat edistä. Päinvastoin tällaisella periaatteella ei ikinä päästä tasa-arvoisuuteen. Ei ennen kun naiset tienaa reilusti enemmän samasta työstä kuin miehet, siinä sitä tavoitetta.
Ja kun alkuun pääsin ja sovinistisian arvonimen aikoja sitten olenkin ansainnut niin... varusmies(henkilö) palvelussakin pitäisi naisilla olla helpotuksia vaativampiin tehtäviin vs. miehet.

Todellisuudentaju on heittänyt pahasti!
Autoilussakin on ”tampponilisä” ja ”huuhkaajalisä”.
On se vaan niin mageetaa!
Sähköauto, heh. Kiitos typerän verotuksen en omaa autoa ollenkaan vaan kävelen tarvittaviin kohteisiin kun en ole kotona.,

Täällä haiskahtaa pjotr huulessaan mahorkka sekä kaalisoppapierut..

En ole ryssä, olen itse asiassa kertonut omasta taustastani täällä ja en ole venäläinen.
Tuutannut p.skaa jo toista päivää. Not by own choice... Ei ole itse saanut valita nimeään eikä tekstejä. Yx selvä trolli ehkä piilottaa monta uinuvaa, se kai on ideana

V*ttu eiko se mene kaaliin, etten trollaa vaan olen oikeasti tätä mieltä,

@TomTom voisiko tämän nakkaa täältä mäkeen mahdollisimman nopeesti ettei se kerkeä sotkea kaikkia aiheita
Olenko rikkonut sääntöjä ja miksi saisin bannin kun kommentoin aiheita.

Vihaan tätä eniten, että jos sanot jotain poliittisesti väärää niin saat bannit sen sijaan että sinulle kerrotaan mitä teit väärin ja että sinun idiotismisi tuodaan julkki.

Tämä ei ole vain vasurien ongelma nykyään, jopa oikeistolaiset tekevät samoin nykyään-

Ps. En ole sotkenut mitään, olen kommentoinut ja te olette sotkeneet aiheet ja tehneet vääriä syytteitä minua vastaan.

P.ps. Foorumien suola on keskustelu, on itse asiassa hyvä, etä foorumeillla on toisinajattelijoita, ettei keskustelu olisi rinkkirunkkua. Lisäksi jos kommentoinnille on päivittäinen raja, niin se pitäisi lisätä sääntöihin.

Vihaan tätä eniten, että jos sanot jotain poliittisesti väärää niin saat bannit sen sijaan että sinulle kerrotaan mitä teit väärin ja että sinun idiotismisi tuodaan julkki.

Tämä ei ole vain vasurien ongelma nykyään, jopa oikeistolaiset tekevät samoin nykyään-

Ps. En ole sotkenut mitään, olen kommentoinut ja te olette sotkeneet aiheet ja tehneet vääriä syytteitä minua vastaan.

P.ps. Foorumien suola on keskustelu, on itse asiassa hyvä, etä foorumeillla on toisinajattelijoita, ettei keskustelu olisi rinkkirunkkua.
Juu, sun mielipide suomesta ja maanpuolustuksesta on käynyt harvinaisen selväksi jo monessa asiaan täysin liittymättömässä ketjussa. Kannattaisi valita toinen foorumi ja eri yleisö noille "kaikki on paskaa paitsi kusi" marinoillesi. Tällä foorumilla on kuitenkin suurin osa sitä mieltä että Suomi on puolustamisen arvoinen maa, ja ovat myös valmiita kuolemaan sen edestä. Ei ole kovin hedelmällinen maaperä sun jutuilles täällä.

Ei kukaan kamerafoorumillakaan jaksa lukea kuinka joku kuvaamisesta mitään ymmärtämätön tulee lyttäämään koko harrastuksen ja harrastajat siinä sivussa, vaikka ei olisi pienintakään aikomusta osallistua valokuvaamiseen ikinä millään muotoa.
Eli yksinkertaisesti sulla on asenneilmastoltaan täysin vääränlainen foorumi alla, joten olet jatkossakin mielipiteinesi todennäköisesti kovin yksin.

Viimeksi muokattu:

P.ps. Foorumien suola on keskustelu, on itse asiassa hyvä, etä foorumeillla on toisinajattelijoita, ettei keskustelu olisi rinkkirunkkua. Lisäksi jos kommentoinnille on päivittäinen raja, niin se pitäisi lisätä sääntöihin.
Uutena jasenenä ei kannata aloittaa provoamalla useaan viestiketjuun, eri mieltä saa olla mutta asia pitää perustella, pelkkä öyhöttäminen tietää banneja.

Juu, sun mielipide suomesta ja maanpuolustuksesta on käynyt harvinaisen selväksi jo monessa asiaan täysin liittymättömässä ketjussa. Kannattaisi valita toinen foorumi ja eri yleisö noille "kaikki on paskaa paitsi kusi" marinoillesi. Tällä foorumilla on kuitenkin suurin osa sitä mieltä että Suomi on puolustamisen arvoinen maa, ja ovat myös valmiita kuolemaan sen edestä. Ei ole kovin hedelmällinen maaperä sun jutuilles täällä.

Ei kukaan kamerafoorumillakaan jaksa lukea kuinka joku kuvaamisesta mitään ymmärtämätön tulee tulee lyttäämään koko harrastuksen ja harrastajat siinä sivussa, vaikka ei olisi pienintakään aikomusta osallistua valokuvaamiseen ikinä millään muotoa. Eli yksinkertaisesti sulla on väärä foorumi.
Maanpuolustusasioista puhutaan nimenomaan siihen keskittyneellä foorumilla. Ja maanpuolustus ei ole harrastus vaan kansalaisuuteen liittyvä pakko.

On oikeus "dissata" maanpuolustusta juuri siihen littyvällä foorumilla.

Kun asevelvollisuus tulee vapaaehtoiseksi, niin en enää tule tänne.

Kuvaaminen ei ole pakollista, mutta sevelvollisuus on. Koita ymmärtää.

Myös teidän kyky ymmärtää toisinajattelijoita on melkein yhtä huono kuin vasureilla. Sanokaa heitä idiooteiksi sen sijaan, että vaaditte banneja heille.

Ps. Sano minua idiootiksi sen sijaan että vaadit bannia minulle,

Kiurusta pitäisi tehdä pääministeri.:p
Sitä Kiuru tässä petaakin. On Kiurun ansiota oli että Marinista tuli pääministeri hän junaili äänestyksen jossa Lindtman hävisi. Joten kyllä Kiuru saa Sannan myös pois kun/jos haluaa.

Viime joulukuussa Sdp:n puoluevaltuusto kokoontui eduskunnan Pikkuparlamenttiin päättämään, kummasta tulee uusi pääministeri eromaan joutuneen Antti Rinteen (sd) tilalle: Marinista vai eduskuntaryhmän puheenjohtajasta Antti Lindtmanista (sd).

Tilanne oli tiukka. Lopulta Marin voitti Lindtmanin äänin 32–29.

Tarvittavat äänet Marinille junaili juuri Kiuru, joka oli yrittänyt muutenkin jo aikaisemmin tiputtaa Lindtmanin eduskuntaryhmän puheenjohtajan paikalta. Ilman Kiurua Lindtman olisi voittanut, moni Sdp:ssä uskoo.

Yksi ratkaiseva ääni tuli, kun Kiuru painosti Rinteen hallituksesta omistajaohjausministerin paikalta eroamaan joutuneen ja sairauslomalle jääneen Sirpa Paateron (sd) paikan päälle Kotkasta Helsinkiin äänestämään Marinia – siis sairauslomalta!

Puoluevaltuustossa Kiuru otti vastaan, kehui ja painosti tarvittavat edustajat, ja – simsalamib! – Marin voitti niukasti kolmen äänen erolla.

Ilman Kiurua temppu ei olisi onnistunut.

Back