Solidsnake
Respected Leader
Kuu kiurusta kesään, paaterosta ei päivääkäänUusia suomalaisia sananlaskuja: Kiurun pelko on viisauden alku...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kuu kiurusta kesään, paaterosta ei päivääkäänUusia suomalaisia sananlaskuja: Kiurun pelko on viisauden alku...
Ei tainnu Samarin ymmärtää Boomerin meemejä
Toi inhottava valkoihoinen hetsku-juntti tulee vielä niin kärsimään..Vestman suositteleekin autoa omien sanojensa mukaan ”myös radikaali-intersektionaalisille feministeille”:
– Oma auto on takuuvarmasti henkisesti turvallinen tila. Sinne voi jokainen vapaasti valita keskustelukumppaninsa, halutessaan saa olla myös yksin mielipiteineen, Vestman päättää.
![]()
Kokoomuksen Vestman ympäristöministerin suunnitelmapaperista: ”Liikennepolitiikkaan ei pidä sotkea woke-hullutusta”
Hallituksen Keskipitkän aikavälin ilmastopolitiikan suunnitelmaluonnoksesta löytyvä maininta naisten sähköautotuista herättää närää kokoomuksessa.www.is.fi
Vestman suositteleekin autoa omien sanojensa mukaan ”myös radikaali-intersektionaalisille feministeille”:
– Oma auto on takuuvarmasti henkisesti turvallinen tila. Sinne voi jokainen vapaasti valita keskustelukumppaninsa, halutessaan saa olla myös yksin mielipiteineen, Vestman päättää.
![]()
Kokoomuksen Vestman ympäristöministerin suunnitelmapaperista: ”Liikennepolitiikkaan ei pidä sotkea woke-hullutusta”
Hallituksen Keskipitkän aikavälin ilmastopolitiikan suunnitelmaluonnoksesta löytyvä maininta naisten sähköautotuista herättää närää kokoomuksessa.www.is.fi
Olet oikeassa. Kun Co2 päästöjä vähennetään niin kaikki tuet ovat hyviä.Tuota noin, eikö tuon voi nähdä myös toisinpäin. Valkoinen heteromies ei kulje julkisella kulkuneuvolla vaan autoilee päästäen planeetan täyteen ilmastohaitallisia kaasuja. Olen antanut itseni ymmärtää, että tällaisessa tilanteessa pitää tukea muutosta ja laskea kustannuksia kunnes ko. epähenkilö siirtyy sinne bussin tai junan penkille. Varmaan kun siitä vähän maksetaan rahaa tilille niin osa jo nousee onnikkaankin.
Jään odottamaan, että tämä väärin sammutettu palo nyt sytytetään uudestaan ja sammutetaan kuten kuuluukin.
Mitenkäs siitä irti pääsee. Trump yritti mutta sellainen ulina. Jopa täällä suomalaismediassa asti.Syyllinen tähän sairaaseen tilanteeseen on Pariisin ilmastosopimus, jonka mukaan Kiina ja muut kehitysmaat saavat kasvattaa päästöjään niin paljon kuin haluavat vuoteen 2030 asti. Kiina mielellään kertoo että he ovat sitoutuneet Pariisin ilmastosopimukseen. Mikä ettei, lupa saastuttaa niin paljon kuin kehtaa.
Joo pois lukien puolustusasiat, Vasemmistoliittokin näyttäytyy jo paljon paremmalta, tiimihenkisemmältä ja yhteisrtyökykyisemmältä kuin Viherhörhöt.Tämän hallituskauden jälkeen lienee kaikille selvää, että vihreitä ei voi enää ikinä koskaan milloinkaan päästää hallitukseen.
Jatkuvasti sooloilemassa oman agendansa milloin mitäkin halipulaa hallitusohjelman ulkopuolelta. Nytkin edelleen menossa tämä absurdi hallitusohjelman vastainen ja hallituskumppaneiden tyrmäämä selvitystyö kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden oleskelemisen laillistamisesta..
Jatkuu vaan, koska vihreät!
Mitäpä voisi odottaa puolueelta, jonka ainoa toiminta on alusta alkaen ollut populistista oman tien kulkemista.Joo pois lukien puolustusasiat, Vasemmistoliittokin näyttäytyy jo paljon paremmalta, tiimihenkisemmältä ja yhteisrtyökykyisemmältä kuin Viherhörhöt.
Joo pois lukien puolustusasiat, Vasemmistoliittokin näyttäytyy jo paljon paremmalta, tiimihenkisemmältä ja yhteisrtyökykyisemmältä kuin Viherhörhöt.
Veditkös vähän mutkia suoriksi. Ihan tolkullista puhettahan tuo, jos lukee loppuun asti.No ni. Marin laukoo ihan kuolemattomia. Venäjän pitäisi itse estää itseään lähtemästä sotaan.
![]()
Pääministeri Marin Ylellä: Venäjän on pyrittävä itse liennyttämään Ukraina-tilannetta - Suomenmaa.fi
Pääministeri Sanna Marinin (sd.) mukaan Venäjän pitää itse pyrkiä liennyttämään tilannetta ja purkamaan...www.suomenmaa.fi
Selvästi presidenttiainesta, taitaa olla Ilmarin luonnostelema julkilausuma.No ni. Marin laukoo ihan kuolemattomia. Venäjän pitäisi itse estää itseään lähtemästä sotaan.
![]()
Pääministeri Marin Ylellä: Venäjän on pyrittävä itse liennyttämään Ukraina-tilannetta - Suomenmaa.fi
Pääministeri Sanna Marinin (sd.) mukaan Venäjän pitää itse pyrkiä liennyttämään tilannetta ja purkamaan...www.suomenmaa.fi