Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Keski-ikäinen, kapinoiva ikiteini.Harmi ettei meillä ole enää vakavasti otettavaa pääministeriä. Ruorissa onkin joku pelleilevä, itsekeskeinen lapsi.
Samaa mietin itsekin, kesärantaan on voinut jäädä vahingossa kaikenlaisia elektronisia laitteita...Tuollainen bileseura voi olla ryssän talutusnuorassa vaikka kiristyksen vuoksi. Vie tämä laite lavuaarin alle kiinni esimerkiksi voi olla käsky.
Supo tuskin skannerilla käy huoneistoa läpi jokaisen biletyksen jälkeen.
Ei turhaan mennyt kalpeaksi.Vaarantaahan se, pääministeri meni kovin kalpeaksi kun mainittiin Tor-verkossa olevat lisäkuvat. Ilmeisesti tämä oli bluffia, mutta se ei tarkoita vaan enemmänkin varmistaa sen että potentiaalia on lisämateriaalille ja sitä voi olla vaikka kenen hallussa.
Tai vaikkapa huumeita jotka sitten vuodettaisiin poliisille. Miten massa nimeltä Suomi toimittaisiin jos poliisi saa vihiä huumeista pääministerin virka-asunnolta. Menisikö sinne huumepoliisi saranat paukkuen, vai mitä? Vähän epäilen.Samaa mietin itsekin, kesärantaan on voinut jäädä vahingossa kaikenlaisia elektronisia laitteita...
Taidetaan olla yli voimaantuneita nyt? Ja riittävästi instituutioita ravisteltu sekä lasikattoja rikottu.Sabine särkkä.
Katso liite: 65699
Pääministeri itse on käynnistänyt tämän hankkeen ja huolehtinut siitä, että polttoainetta riittää.Tulihan se sieltä, kuten hankkeeseen kuuluikin..
AlfaTV Uutiset is under construction
alfatvuutiset.fi
En mitään jos ei itse näe..Pääministeri itse on käynnistänyt tämän hankkeen ja huolehtinut siitä, että polttoainetta riittää.
Onko tässä koko jupakassa siis kyse siitä, että hän provosoi perussuomalaiset haastamaan häntä, vai mitä tarkoitat
Tavio painotti, että kyse on hänen omasta mielipiteestään.
Selitä nyt ihmeessä jopa meille tyhmille, ehkä mekin näemme Sannan täydellisyyden uudessa valossa? Kaikki oli lopulta persujen syytä?En mitään jos ei itse näe
Voi kun nyt on taas vaikeaa... on hienoa heittää hallituksen kaatoa "omana henk.koht. mielipiteenään", eihän tämä ole "puolueen" linja. Ihan sama kuin huumetestijuttu..populismia parhaimmillaanSelitä nyt ihmeessä jopa meille tyhmille, ehkä mekin näemme Sannan täydellisyyden uudessa valossa? Kaikki oli lopulta persujen syytä?
Tietenkin siellä juhlimassa oli "salapersuja" jotka sitten sai Sannan ihan menettämään tajunsa. Ei nähnyt mitään, ei kuullut mitään.... Mutta oli kuitekin ihan toimintakykyinen hoitamaan Pääministerin tehtäviä.Selitä nyt ihmeessä jopa meille tyhmille, ehkä mekin näemme Sannan täydellisyyden uudessa valossa? Kaikki oli lopulta persujen syytä?