Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

nämä voidaan unohtaa jos mennään EU-puheenjohtajana hallitus vs. PM Boris "Bojo" Johnsonia vastaan, ja hävitään....

Ei kai WTO-sopparia (puhekielessä "sopimukseton ero") kohti "ohjailu" ole vihamielistä viestittämistä. Jos Blowjobilla ei ole parempaa tarjota, niin tuo on se tie jonka joutuvat kulkemaan.
 
Liikennemerkeistäkö puhut?

Niissä on 10 vuoden aika vaihtaa uusiin. Eli ei niitä kerralla tarvitse vaihtaa.

On se 10 vuottakin lyhyt aika, mutta jollakin tavalla voi perustella sen heijastinpinnan kestolla. Se ei kestä ikuisuuksia.

Mutku kyse ei ole vain suojatiemerkeistä vaan uusiksi menee mm. kaikki nopeusrajoitusmerkit ja siniset nuolimerkit.

Miksikö? No siksi, että kirjainten fontti muuttui.. :facepalm:

Ja antaa patriarkaatin hallita vielä 10 vuotta? Ei missään nimessä. Kyllä nuo merkit pitää vaihtaa ensi kesään mennessä viimeistään! Tämän lienee yksi niistä Rinteen hallituksen tulevaisuusinvestoinneista. Metoo-hörhöjen kärkihankkeita.

Oliko niin, että nopeusrajoituksiin tulee valkoinen tausta? Taisi olla puhetta siitä, että keltaiset ohituskieltoviivatkin muuttuisivat valkoisiksi. Väittävät että kyseessä olisi itseajavien autojen yleistymiseen liittyvä asia, koska auton kamerat osaavat paremmin havainnoida valkoisia viivoja kuin keltaisia. Tämä lienee pelkkää setämiesten selitystä ja varmasti siellä taustalla ovat edellisen hallituksen rasistiset motiivit valkoisen ylivallan propagandan levittämisestä - valkoinen korvaa keltaisen - näettehän että tässä on takana jonkinlainen eurooppalaisten vittuilu kiinalaisille. Pitää varmaan vinkata Iiris Suomelalle, että ryhtyisikö ajamaan tämän muutoksen perumista
 
MIHIN ON HÄVINNYT MANNERHEIMIN JA TANNERIN ANGLOSAKSINEN LINJA?

Suomella on vahvat perinteet vetää Saksan peesiin. :cool: Yleensä siitä on seurannut melkoinen selviytymistaistelu. Kun Saksa ja Rus ovat löytäneet -yhteisiä intressejä Euroopassa- niin lystiä onkin piisannut, noin historiallisessa mielessä. Saa nähdä sitten, miten tällä kierroksella menee.
 
Ja polttoaineena kaasuun siirtyy kaasukitti ei ole mikään pieni.
Takakontti pienenee huomattavasti, kuten seuraavassa videossa voi asennus vaihessa huomata:




Jo edellisen hallituksen vatuloima kaasuauton muutotuki vuodelta 01.01.2018:


Aika jännä, että tuollaisia virityksiä saa laillisesti (?) tehdä. Pienessäkin peräänajossa säiliö puhkeaa tai putki tai nippa menee poikki. Ensin matkustajille tulee kuulovaurio ja ajoneuvo täyttyy sekunneissa metaanista. Jos seos ei syty, niin matkustajat saattavat kuitenkin tukehtua.

Tuttavani auto joutui taannoin peräänajon kohteeksi. Auton perä meni kasaan takapenkin selkänojaan asti. Tuttavani oli kuskin penkin rikkoutuessa päätynyt takapenkille. Jos autossa olisi ollut tuollaisia säiliöitä takakontissa, ne olisivat tulleet läpi takapenkin selkänojasta. Tuskin olisi kuljettaja selvinnyt pienillä vammoilla osuessaan säiliöihin.

Kaasumainen polttoaine ei ole kovin käytännöllinen ajoneuvoihin. Kaasukäyttö olisi kuitenkin toteutettavissa sillä tavalla, että kokonaisuus ei ole turvattomampi kuin bensiinillä tai dieselillä. Käytännössä vaatinee sen, että autonvalmistaja tekee alusta lähtien tuotteen jolloin säiliöt sijoitetaan auton rakenteeseen ja muiltakin virityksiltä vältytään. Valmistajien usko kaasuun polttoaineena on kuitenkin tainnut hiipua jossain määrin.

Näitä kaasukonversioitahan tehdään pelkästään sen takia, että maakaasua ei veroteta liikennekäytössä samalla tavalla kuin bensiiniä. Sinänsä kaasulla saattaa olla tulevaisuutta, kun nestemäisten polttoaineiden saatavuuden kanssa tulee vaikeampaa.
 
^Sano muuta, minustakin nuo ovat melkoisen epäilyttäviä kötöstyksiä, takakontissa kaksi suusta paineistettua kaasusäiliötä tuntuu hurjalle, etenkin (perä) kolari tilanteessa.

Jotkut ovat mieltäneet että A.Rinne on oivaltanut kaasukonversion ja siitä sulkaa hattuun hänelle....... että on meillä nyt hieno mies puikoissa...
 

Oho. Ihme että myönnetään, että ei ole ollenkaan kuunneltu elinkeinoelämää säädettäessä näitä ihme ilmastoöyhötystavoitteteita, jotka ovat ilmastokiimassa asetettu ideologia edellä. :eek:o_O
 
Suomella on vahvat perinteet vetää Saksan peesiin. :cool: Yleensä siitä on seurannut melkoinen selviytymistaistelu.
Joo, vähän kuin juoppojen kirkkovenesoutukilpailu: saksalaisten vene syttyy tuleen ennen vastarantaa ja kaikki mukanaolijat menevät pohjaan; suomalaisista kaksi tippuu veteen ja muut palaavat lähtörannalle. Merkitsevästi saksalaiset ovat kadottaneet katseen horisontista eli tavoitteesta ja suomalaiset seuravaat katseella saksalaisia, välillä nyökytellen ja ajattelevat, että mitä vittua ne tekevät.

Olisikohan aika suunnata katse tähtilippuun ja Union Jackiin sekä pienempiin myötämielisiin valtioihin, kuten siihen toiseen sinivalkoiseen eli Israeliin. Siis myös virallisesti, suuntahan kun ollut varsinkin sotilaallisen yhteistyön merkeissä noihin suuntiin käynnissä jo pitkään.
 
Viimeksi muokattu:
Joku poliitikko valitti jo vuosia sitten että Suomi keskittyy nykyään aivan liikaa EU:n ja unohtaa muun maailman.
 
"Reservin kertausharjoitusten ja vapaaehtoisten harjoitusten määrää lisätään ensi vuodeksi.
(- - -)
Hallitusohjelman mukaan kertausharjoitusten määrää nostetaan asteittain vaalikauden aikana. Tavoitteena on 20 prosentin lisäys nykytasosta hallituskauden loppuun mennessä. Hallitusohjelmassa kertausharjoitusten lisäämiseen on annettu 1,5 miljoonaa euroa pysyvää lisärahaa vuoden 2023 tasolla."
https://yle.fi/uutiset/3-10983906
 
Silmänkääntötemppu se Sipilän palkanleikkauskin, ei sillä mitään konkreettista vaikutusta ollut, niin pieni summa ei tunnu missään valtion kassassa.
 
Ministereiden palkat ei maan taloutta kaada, mutta kyse on moraalisesta periaatteesta.
Vastahan poistivat leikkurin...kyllähän siitä hyvästä voi itseään palkita vaatimattomalla prosenttikorotuksella..niin kuin esimerkkinä alamaisille tuleville neuvottelukierroksille...maltti nyt vaan..
 
Vuosina 1995–1996 henkilö joutui maksamaan entiselle taloyhtiölleen 25 000 markan vahingonkorvaukset. Isännöidessään taloyhtiötä henkilö maksoi taloyhtiön rahoilla omat puhelinlaskunsa, ei toimittanut lainkaan vuoden 1991 tositteita, piti taloyhtiön rahaliikenteestä kirjaa puutteellisesti ja aiheutti yhtiölle taloudellisia vahinkoja.

Henkilö joutui eroamaan AKT:stä 1996, koska hän oli laskuttanut samoista työmatkoista kahteen kertaan.

Helmikuussa 2009 henkilö sai finanssivalvonnalta moitteet ilmaistuaan sisäpiiritietoa laittomasti puhelinkeskusteluissa. Henkilö paljasti UPM:n ay-johtajille ilmoittamia luottamuksellisia tietoja paperitehtaiden sulkemisista tuntia ennen UPM:n pörssitiedotteen lähettämistä.

Käräjäoikeus katsoi 2011 puheenjohtajan (henkilö) henkilökohtaisesti syyllistyneen rangaistavaan tekoon, josta hänelle määrättiin 20 päiväsakkoa sekä 11 000 euron oikeudenkäyntikulujen korvausvelvollisuus.

Helsingin käräjäoikeuden antoi 2016 tuomion jonka mukaan henkilö on syyllistynyt työriitojen sovittelussa annetun lain rikkomiseen ja tuomitsi rangaistuksena 20 päiväsakkoa. 2018 Hovioikeus piti tuomion voimassa ja lisäksi tuomitsi henkilön korvaamaan Metsäteollisuuden oikeudenkäyntikulut.

6. kesäkuuta 2019 henkilö nimitettiin Suomen pääministeriksi.
 
Back
Top