Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Ja olihan Kärnällä tuossa ihan hyvä pointtikin. Ulkomailta voi tilata kaljaa Suomeen, mutta Suomesta et saa tilata kaljaa kotiovelle....

Se on kyllä totta. Pienpanimoitakin säädellään melkoisesti Suomessa ja myynti kyllä siitä varmasti vaikeutuu.
 
Erikoisesti Suomi tuntuu olevan niitä kovin harvoja maita, joissa alkoholin vapaampi markkina aiheuttaisi erityisiä haittoja. Joskin todisteita tästä ei ole saatu.
Noh, Norjassa paikallinen ALKO eli Vinmonopolet menee boseen lauantaina klo. 15:00, ja aukeaa maanantaina 10:00... kaupoista saa lauantaisin olutta klo. 18:00 asti, sen jälkeen maanantaina klo. 09:00... kun kysyin oluen myymisestä huoltoasemilla, sain osakseni lähinnä kummastelua... "siis niinkuin jossain etelässä, vai?"

Huom: 99,99% norjalaisista ei ole koskaan käynyt Virossa. Joudun usein selittämään että mikä se Estland edes on. Toisaalta itse en tiennyt kveeni-kansan olemassaolosta ennen kuin muutin tänne... noh, nyt meni vähän mussuttelun puolelle, sorry OT.
 
Erikoisesti Suomi tuntuu olevan niitä kovin harvoja maita, joissa alkoholin vapaampi markkina aiheuttaisi erityisiä haittoja. Joskin todisteita tästä ei ole saatu.
Onhan noita laskettu. En nyt muista montako miljardia haitat maksoia. Palstan konstaapelit varmaan voivat heittää arvion siitä paljonko alkoholi työllistää.
 
Onhan noita laskettu. En nyt muista montako miljardia haitat maksoia. Palstan konstaapelit varmaan voivat heittää arvion siitä paljonko alkoholi työllistää.
Taitaa olla reilusti yli 50% ensiavun potilaista... reserviläisveli @kimmo.j tietää varmasti tarkemmin?
 
Entinen pomoni oli joskus ollut duunissa Tukholman sairaanhoidossa. Sanoi että siellä meni silloin kanssa todella hienosti näiden kanssa enskassa. Ja joo, olen minä itsekin kerran kuningasliemen vuoksi JSP:llä ollut. Eikun perkele kaks. Ekalla kertaa tuli sankarillisen puolustustaistelun/asioihin puuttumispakon vuoksi roottoriin (pakko oli jotain koittaa tehdä vaikka tiesi että nyt sitten tulee ja kolisee. Tavoite saavutettiin eli vihollisen painopiste siirtyi muualle ja elettiin vielä tappelemaan toisenakin päivänä.) Toisella kertaa putosin John Deeren lavalta.

Eli en minä väitettä kieltämäänkään menisi.
 
Entinen pomoni oli joskus ollut duunissa Tukholman sairaanhoidossa. Sanoi että siellä meni silloin kanssa todella hienosti näiden kanssa enskassa. Ja joo, olen minä itsekin kerran kuningasliemen vuoksi JSP:llä ollut. Eikun perkele kaks. Ekalla kertaa tuli sankarillisen puolustustaistelun/asioihin puuttumispakon vuoksi roottoriin (pakko oli jotain koittaa tehdä vaikka tiesi että nyt sitten tulee ja kolisee. Tavoite saavutettiin eli vihollisen painopiste siirtyi muualle ja elettiin vielä tappelemaan toisenakin päivänä.) Toisella kertaa putosin John Deeren lavalta.

Eli en minä väitettä kieltämäänkään menisi.
Onneksi selvisit ompeleilla... meinaan ainakin Maskussa on hautausmaalla enemmän kuin muutama kivi joissa voisi lukea:

Made by Massikka/ Jontikka.
 
Yleläiset ovat ottaneet nokkiinsa, kun Sanna ei kerro heillekään mitään, vaikka ovat Sannan punalippua huolella heiluttaneet.
Vähemmästäkin itseään ainoan totuuden torvena pitävä nöksähtää.

Tiedäppä mitä lienee. Kunhan haluavat hämmentää ja sotkea. YLE:n toiminnassa on monta kummallista asiaa jota ei voi ymmärtää. Pitäisi kai vaan uskoa että se on moniääninen.

Jospa Sanna ei vaan ole riittävän radikaali?
 
Back
Top