Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Niin tai näin .... vaalien siirtäminen tarkoittaa sitä että olevat rakenteet ja puolueet jatkavat toistaiseksi. Perussuomalaisten suuri vaalivoitto monissa kunnissa ei pääse aloittamaan uutta johtamista.
Siitä voidaan toki keskustella halusiko joku/jotkut nimenomaan tällaisen tilanteen vai eikö tätä junailtu olleenkaan tarkoituksellisesti?
.
 
Kylläpä tuli sopivaan aikaan THL maailmanlopun ennustus ja BOOOM, vaalit siirtyy.

Vittu tämä maa on sekasin.

Michael Jordan Reaction GIF

Menee vielä tähän lammaskansaan täydestä. Kesällä sitten kiitellään miten demarit saivat hoidettua kriisin niin hienosti ja vanhat puolueet jyrää vaaleissa. Honk honk :poop:
 
Ylläripylläri, sulku ei olekaan sulku. Se on vain tapa puhua. Eli sillä ei ole minkään maan merkitystä ja sululla voi pyyhkiä perseensä.


Voi vittu mikä pellehallitus meillä on. Kuin lastentarha joka ei muuta tee kuin leikkii sanaleikkeijä.


Minä en ainakaa usko yhtää mitä tämä hallitus sanoo. Kaikki mitä he sanoo on aina vaa suositusta ei ne uskolla muuta tehdä. Sit puhutaan jostain ulkonaliikkumiskiellosta :DD Ihan vitun varmasti. Voin kertoa et tulen testaamaan sen jos sellainen jossain vaiheessa aikaan saadaan. Luultavasti sekin on suositus kuten kaikki muukin mitä tämä vitun vätys hallitus tekee. Leikkivät sanoilla ja luulevat et kyllä heitä joku uskoo jos vähä yritetään sanoilla huijjata. Tosin sit paljastetaan oma bluffi jossain vaiheessa :D
 
Nappi otsaan vain suoraan vai?

Mielenkiintoinen ehdotus.

Mietin kysymystä vaikka kokemusteni perusteella.

Monet paikalliset persut ovat olleet roudaamassa minua kohta 10 vuotta ulkomaille. Joka on hyvä jatkumo muutamalle paikalliselle kommunisti-kylähullulle. Jotka ovat luvanneet minulle välillä Siperiaa ja välillä niskalaukausta komissaarin nagantista.

Nyt nämä kaksi ryhmää ovat löytäneet toisensa sekä salaliitot shellin paarissa.

Jos haluaisin vastata niin kuin metsä huutaa, niin ehdottaisin näitä keinoja persujen rauhoittamiseen.

Mutta minulle riittää, kun moni persu olisi vain hiljaa. Ja käyttäytyisi kuin aikuinen ihminen.
 
Mielenkiintoinen ehdotus.

Mietin kysymystä vaikka kokemusteni perusteella.

Monet paikalliset persut ovat olleet roudaamassa minua kohta 10 vuotta ulkomaille. Joka on hyvä jatkumo muutamalle paikalliselle kommunisti-kylähullulle. Jotka ovat luvanneet minulle välillä Siperiaa ja välillä niskalaukausta komissaarin nagantista.

Nyt nämä kaksi ryhmää ovat löytäneet toisensa sekä salaliitot shellin paarissa.

Jos haluaisin vastata niin kuin metsä huutaa, niin ehdottaisin näitä keinoja persujen rauhoittamiseen.

Mutta minulle riittää, kun moni persu olisi vain hiljaa. Ja käyttäytyisi kuin aikuinen ihminen.
Niin kaikki muutkin ovat samanlaisia kuin nämä ihmiset joiden kanssa syystä tai toisesta ei tule toimeen kanssasi tai toisinpäin?
 
Mielenkiintoinen ehdotus.

Mietin kysymystä vaikka kokemusteni perusteella.

Monet paikalliset persut ovat olleet roudaamassa minua kohta 10 vuotta ulkomaille. Joka on hyvä jatkumo muutamalle paikalliselle kommunisti-kylähullulle. Jotka ovat luvanneet minulle välillä Siperiaa ja välillä niskalaukausta komissaarin nagantista.

Nyt nämä kaksi ryhmää ovat löytäneet toisensa sekä salaliitot shellin paarissa.

Jos haluaisin vastata niin kuin metsä huutaa, niin ehdottaisin näitä keinoja persujen rauhoittamiseen.

Mutta minulle riittää, kun moni persu olisi vain hiljaa. Ja käyttäytyisi kuin aikuinen ihminen.
 
"Vastuuta pitää pystyä kantamaan sotien jälkeen pahimmassa terveys kriisissä oltiin oppositiossa tai ei ."
Sotien jälkeen pahin terveyskriisi ehkä, mutta tämän kriisin yhteydessä ja varjossa tapahtuva mädätys ja ryssiminen, anteeksi venäläiset, tulee näkymään meidän suomalaisten arjessa vielä pitkään sen jälkeen kun korona (covid-19) on saatu taltutettua. Oma uskoni meidän yhteiskuntajärjestykseen ja poliittiseen järjestelmään rupeaa olemaan finaalia vaille valmis...
 
Mielenkiintoinen ehdotus.

Mietin kysymystä vaikka kokemusteni perusteella.

Monet paikalliset persut ovat olleet roudaamassa minua kohta 10 vuotta ulkomaille. Joka on hyvä jatkumo muutamalle paikalliselle kommunisti-kylähullulle. Jotka ovat luvanneet minulle välillä Siperiaa ja välillä niskalaukausta komissaarin nagantista.

Nyt nämä kaksi ryhmää ovat löytäneet toisensa sekä salaliitot shellin paarissa.

Jos haluaisin vastata niin kuin metsä huutaa, niin ehdottaisin näitä keinoja persujen rauhoittamiseen.

Mutta minulle riittää, kun moni persu olisi vain hiljaa. Ja käyttäytyisi kuin aikuinen ihminen.
Ja näistä omista kokemuksista teet johtopäätöksiä että Kaikki persut ovat samanlaisia?
 
Isona erona tietenkin se etten ole uhkaillut heitä muilutuksilla enkä teloituksilla tekee minusta kusipään.
Noh jos tuossa pisteessä olette mistä syystä tahansa niin kuuluisi poliisin tontille jo vahvasti. Mutta oletat, että kaikki jotka kannattavat perussuomalaisia ovat samanlaisia?
 
Ainoa nopea muutos hallitukselta on ollut vaalien siirtäminen esim. rajat vuotaa "ja mitään ei voida tehdä". Vuorokaudessa tilanne muuttui ja päätös syntyi THL:n ennusteen takia.
Onko THL tehnyt yhtään osunutta ennustetta viime vuosina?
 
Näin tapahtui täyskäännös: THL:n Mika Salmisen synkkä arvio muutti kuntavaalien tilanteen täysin, kun puolueet ja oikeusministeri kokoontuivat perjantaina

Näin THL selittää hurjaa koronaennustetta​

THL arvioi, että mikäli kasvuvauhti jatkuisi, päivittäinen tapausmäärä Suomessa voisi 18. huhtikuuta olla jopa välillä 2 600–11 200.

THL:n pääjohtaja Markku Tervahaudan mukaan arvion mallinnusluvut ovat ”vain taustoitusta, aina epävarmoja ja nopeasti epidemiatilanteen mukaan muuttuvia.”

Oikeusministeriö on pyytänyt lausunnon ja käyttänyt tarpeelliseksi katsomallaan tavalla
, Tervahauta toteaa.

Paskapuhetta tuo, että thl arvio olisi tämän kääntänyt. Hatusta vedetty valhe, jonka thl sellaiseksi totesi samalla hetkellä.



 
Se että vaaleja siirrettiin oli ihan ok. Se kuinka se hoidettiin ei ollut. Oikeusministeriö tilaa THL:tä "worst case" laskelman, ja painottaa sen haluavan sen pahimman laskelman. Ja sieltä tulee 11 000. Joka olisi ihan kunnioitettava luku isommassakin maassa... Ja asiaa neuvottelemaan ja hoitamaan puoluesihteerit koska asiaa ei haluttu politisoida. Anteeksi siis että mitä vattua? Puoluesihteeri ei muka ole poliittinen toimija? Siis niiqu aikuisten oikeesti, kuinka tyhmänä pitävät...

Noo, pääasia on että popparit riittävät..
 
Back
Top