Niin,ilmeisesti sinun maailmassa hyvin pärjäävät ihmiset eivät ole kunnon kansalaisia.
Puhun ei-persuista kunnon kansalaisina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niin,ilmeisesti sinun maailmassa hyvin pärjäävät ihmiset eivät ole kunnon kansalaisia.
Tämäpä mukava kuulla. Pitäisikö meidät kuskata johonkin leirille kuntoutumaan kunnon kansalaisiksi?Puhun ei-persuista kunnon kansalaisina
Tämäpä mukava kuulla. Pitäisikö meidät kuskata johonkin leirille kuntoutumaan kunnon kansalaisiksi?
Nappi otsaan vain suoraan vai?En usko että siitä olisi mitään apua.
Kylläpä tuli sopivaan aikaan THL maailmanlopun ennustus ja BOOOM, vaalit siirtyy.
Vittu tämä maa on sekasin.
![]()
Ylläripylläri, sulku ei olekaan sulku. Se on vain tapa puhua. Eli sillä ei ole minkään maan merkitystä ja sululla voi pyyhkiä perseensä.
Voi vittu mikä pellehallitus meillä on. Kuin lastentarha joka ei muuta tee kuin leikkii sanaleikkeijä.
No varmaan isompi joukko kerralla pois päiviltä, tulee halvemmaksi ja saadaan lahjottaa lisää rahaa noihin kehitysmaihin kuten Italiaan, Kreikkaan, Espanjaan jne.Nappi otsaan vain suoraan vai?
Nappi otsaan vain suoraan vai?
Niin kaikki muutkin ovat samanlaisia kuin nämä ihmiset joiden kanssa syystä tai toisesta ei tule toimeen kanssasi tai toisinpäin?Mielenkiintoinen ehdotus.
Mietin kysymystä vaikka kokemusteni perusteella.
Monet paikalliset persut ovat olleet roudaamassa minua kohta 10 vuotta ulkomaille. Joka on hyvä jatkumo muutamalle paikalliselle kommunisti-kylähullulle. Jotka ovat luvanneet minulle välillä Siperiaa ja välillä niskalaukausta komissaarin nagantista.
Nyt nämä kaksi ryhmää ovat löytäneet toisensa sekä salaliitot shellin paarissa.
Jos haluaisin vastata niin kuin metsä huutaa, niin ehdottaisin näitä keinoja persujen rauhoittamiseen.
Mutta minulle riittää, kun moni persu olisi vain hiljaa. Ja käyttäytyisi kuin aikuinen ihminen.
Mielenkiintoinen ehdotus.
Monet paikalliset persut ovat olleet roudaamassa minua kohta 10 vuotta ulkomaille. Joka on hyvä jatkumo muutamalle paikalliselle kommunisti-kylähullulle. Jotka ovat luvanneet minulle välillä Siperiaa ja välillä niskalaukausta komissaarin nagantista.
Jos haluaisin vastata niin kuin metsä huutaa, niin ehdottaisin näitä keinoja persujen rauhoittamiseen.
Mutta minulle riittää, kun moni persu olisi vain hiljaa. Ja käyttäytyisi kuin aikuinen ihminen.
Niin kaikki muutkin ovat samanlaisia kuin nämä ihmiset joiden kanssa syystä tai toisesta ei tule toimeen kanssasi tai toisinpäin?
Sotien jälkeen pahin terveyskriisi ehkä, mutta tämän kriisin yhteydessä ja varjossa tapahtuva mädätys ja ryssiminen, anteeksi venäläiset, tulee näkymään meidän suomalaisten arjessa vielä pitkään sen jälkeen kun korona (covid-19) on saatu taltutettua. Oma uskoni meidän yhteiskuntajärjestykseen ja poliittiseen järjestelmään rupeaa olemaan finaalia vaille valmis..."Vastuuta pitää pystyä kantamaan sotien jälkeen pahimmassa terveys kriisissä oltiin oppositiossa tai ei ."
Ja näistä omista kokemuksista teet johtopäätöksiä että Kaikki persut ovat samanlaisia?Mielenkiintoinen ehdotus.
Noh jos tuossa pisteessä olette mistä syystä tahansa niin kuuluisi poliisin tontille jo vahvasti. Mutta oletat, että kaikki jotka kannattavat perussuomalaisia ovat samanlaisia?Isona erona tietenkin se etten ole uhkaillut heitä muilutuksilla enkä teloituksilla tekee minusta kusipään.
Tekevät aina juuri sellaiset ennusteet, kuin mitä hallitus tarvitsee. Ei maskeja varastossa -> maskit haitallisia jne.Onko THL tehnyt yhtään osunutta ennustetta viime vuosina?
Näin tapahtui täyskäännös: THL:n Mika Salmisen synkkä arvio muutti kuntavaalien tilanteen täysin, kun puolueet ja oikeusministeri kokoontuivat perjantaina
Näin THL selittää hurjaa koronaennustetta
THL arvioi, että mikäli kasvuvauhti jatkuisi, päivittäinen tapausmäärä Suomessa voisi 18. huhtikuuta olla jopa välillä 2 600–11 200.
THL:n pääjohtaja Markku Tervahaudan mukaan arvion mallinnusluvut ovat ”vain taustoitusta, aina epävarmoja ja nopeasti epidemiatilanteen mukaan muuttuvia.”
– Oikeusministeriö on pyytänyt lausunnon ja käyttänyt tarpeelliseksi katsomallaan tavalla, Tervahauta toteaa.
Puoluesihteeri on selvästi poliittinen toimija.Puoluesihteeri ei muka ole poliittinen toimija? Siis niiqu aikuisten oikeesti, kuinka tyhmänä pitävät...