Roskaa.

Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
No vittuillaan sitten.

Sulla on paljon hyviä kuvia minkkikejussa ja tuossa ihmeellisessä roskapostissa, jonka tarkoitusta en ymmärrä. Tai oli. Olin niitä kehunutkin.

Miksi ne piti poistaa? Miksi nostat itsesi asemaan, että et voi kirjoittaa samoihin ketjuihin kuin muut (teet kyllä sitäkin) vaan pitää marttyroida tuolla roskaketjulla? Sen verran olen lukenut juttujasi että olisit (olet) arvostettu nimimerkki täällä jos lopetat tuon "olen nyt poistanut kaikki kuvat kun ne kerran loukkasivat"- järmäämisen.

Ymmärrän erilaisuutta mutta porukassa mennään porukan säännöillä. Vielä kerran - sinulta on tullut paljon hyviä kuvia ja tekstiä. Miksi sinua pitäisi kohdella eri tavoin kuin muita?

Kysyy hän.

Viestit tai kuvat on poistettu koska joku ”porukaan kuuluva” keskustelija on huomannut että niissä on hänen omasta virallisesta kannasta poikkeava mielipide tai hänen mukaansa OT viesti/kuva.
Poistan viestin mielellään ennen ”virallisen tahon” toimenpiteitä.
Viestiketjun taso nousee ja pelikenttä on ”teidän porukan”.
Ja samalla kenttä vapautuu tälle ”arvostelijalle” tehdä asia itse paremmin.
Kerran hän pystyy moittiman toisen tekemistä, niin varmasti hän kykenee siihen itse paremmin.

Roska ketjuun kirjoittaminen antaa jonkinlaisen vapauden ilmaista mielipiteitä/ideoita ilman että ”porukalla on hernenenässä tai ylläpito antaa röllikä merkin.


Nuo sinun porukansäännöt tarkoittavat että pitää hauku aina Venäjää/Neuvostoliitoa, kommunisteja, homoja, muslimeja jne.
Eli vapaa mielipiteiden ilmaisu ja asioiden käsittely on foorumilla kielletty.
 
Viestit tai kuvat on poistettu koska joku ”porukaan kuuluva” keskustelija on huomannut että niissä on hänen omasta virallisesta kannasta poikkeava mielipide tai hänen mukaansa OT viesti/kuva.
Poistan viestin mielellään ennen ”virallisen tahon” toimenpiteitä.
Viestiketjun taso nousee ja pelikenttä on ”teidän porukan”.
Ja samalla kenttä vapautuu tälle ”arvostelijalle” tehdä asia itse paremmin.
Kerran hän pystyy moittiman toisen tekemistä, niin varmasti hän kykenee siihen itse paremmin.

Roska ketjuun kirjoittaminen antaa jonkinlaisen vapauden ilmaista mielipiteitä/ideoita ilman että ”porukalla on hernenenässä tai ylläpito antaa röllikä merkin.


Nuo sinun porukansäännöt tarkoittavat että pitää hauku aina Venäjää/Neuvostoliitoa, kommunisteja, homoja, muslimeja jne.
Eli vapaa mielipiteiden ilmaisu ja asioiden käsittely on foorumilla kielletty.
Tulkitset ajatukseni väärin ja siksi selvennän.

Porukan säännöillä tarkoitan sitä, että kun esität mielipiteesi julkisesti niin samalla hyväksyy sen että sitä saatetaan tukea tai sitten arvostella ja siihen saatetaan esittää vasta-argumenttejä. Monet puolustavat mielipidettään ja tuovat lisää näkökulmia. Tyypillistä on myös, että vastakkaistakin mielipidettä voi arvostaa vaikka itse ei siihen yhdykään.

Luulen että ymmärrät nämä asiat siinä missä minäkin. Motiivejasi mietin ja tuskin tulen niistä perille pääsemään. Luulen että voin elää asian kanssa.
 
Nuo sinun porukansäännöt tarkoittavat että pitää hauku aina Venäjää/Neuvostoliitoa, kommunisteja,
Mielenkiintoista. Oliko Neuvostoliitto sitten mielestäsi aivan ok ja kommunismi ihan kelpo aate? Minusta niihin tulee suhtautua täysin samoin kuin vaikkapa natseihin.
 
Mielenkiintoista. Oliko Neuvostoliitto sitten mielestäsi aivan ok ja kommunismi ihan kelpo aate? Minusta niihin tulee suhtautua täysin samoin kuin vaikkapa natseihin.


Neuvostoliitoon/kommunismiin ei voi/uskalla ottaa kantaa koska siitä saa röllikä -merkin.
 
"14 lokakuu 1941 Petroskoissa luotiin ensimmäinen suomalainen keskitysleiri aikana toisen maailmansodan, joka oli asiasta tehdään kaikkien Russian men 1891-1924 gg. syntymä. Kaikki keskitysleireillä luotiin 7"

0_95765_29e91cf_xl.jpg


http://fishki.net/1453500-fotootchet-nemeckogo-okkupanta-razgromlennye-goroda-sssr.html
 
Minä olen yli vuoden pohtinut, anteeksi vain, Creidikin ja Laamanatorin käsitystä Suomen asemasta. Nämä arvostamani kirjoittajat jättävät jatkuvasti kirjoittamatta jotain, mitä tulee Venäjään tai Ukrainan konfliktiin ja toisaalta siihen, voiko vetää minkäänlaisia yhtäläisyysmerkkejä Suomeen. Luonnollisesti minä oletan jotain, eli jonkinlainen pannu mulla aina lämpenee, kun luen Cn ja Ln kannanottoja. Kirjoituksia on helppo tykätä, mutta jotain jätätte kirjoittamatta. Olen pitkään himoinnut kysyä Teiltä, mitä ette kirjoita? Minusta voisitte avata näkemyksiänne jotenkin estoitta. Uskon, että itsekukin saisi ihan harrasta mietittävää niistä näkökulmista, joita Te haudotte.

Keneltä anotaan tuo lupa kirjoittaa ”estoitta” ja millä perusteilla?
Vai onko tämä joku ”kutsu kilpailu”?


Ps.
Minusta tällainen kohtelu olisi hyvä tälläkin foorumilla.
"Jokaisella rekisteröityneellä käyttäjällä on oikeus omaan mielipiteeseen ja sen julkituomista kannatetaan."
 
Viimeksi muokattu:

Kersantti D on varsin rankka jätkä ja you are in his list

:-D
hymiö kun tässä biisissä olla ihan tosissaan, että kukaan ei pahoita mieltä.
 
Tuo ”Päivän minkki” ketjussa näkyy hyvin miten vapaa keskustelu/tekeminen tuo sisällölle lisä arvoa.
Kun joku esittää erilaisen näkökulman (esim. kuvan) niin se saa muutkin katsomaan asiaa toisin.
Mikä tuo tullessaan värikkyyttä, tekemisen iloa ja jopa huumoria keskusteluun.

Täällä tuo ”porukanhenki” on saanut muodon että kaikki asiat pitää nähdä/kirjoitta samasta näkö kulmasta.
Ja parempana pidetään sitä että yritetään vaientaa/tuomita kaikki erilaisuus ”porukanhengen nimissä”.
Kun sitä että annettaisiin jokaisella vapaus tehdä ”oma osansa” ja esittää mielipiteensä.

Tätä on vaikea ymmärtää koska tämä ”porukka” mitä suurimmassa määrin puhuu sananvapauden puolesta teksteissään.
Mutta heidän tavoitteensa voidaan kiteyttää vanhaan sanontaan ( ein Volk, ein Reich, ein Führer).


Ps. Tämä ei tarkoita sitä että minun pitäisi saada laitta noita ”poikkeavia kuvia” ”Päivän minkki” ketjuun.
Vaan se on vain havainto, siitä mitä vaikutuksia tällä jatkuvalla Putinin trollijahdilla on.
 
Tuo ”Päivän minkki” ketjussa näkyy hyvin miten vapaa keskustelu/tekeminen tuo sisällölle lisä arvoa.
Kun joku esittää erilaisen näkökulman (esim. kuvan) niin se saa muutkin katsomaan asiaa toisin.
Mikä tuo tullessaan värikkyyttä, tekemisen iloa ja jopa huumoria keskusteluun.

Täällä tuo ”porukanhenki” on saanut muodon että kaikki asiat pitää nähdä/kirjoitta samasta näkö kulmasta.
Ja parempana pidetään sitä että yritetään vaientaa/tuomita kaikki erilaisuus ”porukanhengen nimissä”.
Kun sitä että annettaisiin jokaisella vapaus tehdä ”oma osansa” ja esittää mielipiteensä.

Tätä on vaikea ymmärtää koska tämä ”porukka” mitä suurimmassa määrin puhuu sananvapauden puolesta teksteissään.
Mutta heidän tavoitteensa voidaan kiteyttää vanhaan sanontaan ( ein Volk, ein Reich, ein Führer).


Ps. Tämä ei tarkoita sitä että minun pitäisi saada laitta noita ”poikkeavia kuvia” ”Päivän minkki” ketjuun.
Vaan se on vain havainto, siitä mitä vaikutuksia tällä jatkuvalla Putinin trollijahdilla on.

Sorry, on nyt vaan ihan pakko vähän kommentoida. En oikein ymmärrä, mitä tarkoitat.... mikä nyt mielestäsi mättää. Täällä on oikeastaan kaikissa topikeissa eriäviä mielipiteitä ja välillä ihan suoranaista riitaakin... ne riidat tietty ylläpito pistää poikki, mutta kyllä eri mieltä saa olla. Minä nyt en ainakaan ole mikään " ein Volk, ein Reich, ein Führer " ihminen, en missään nimessä. Ja voisin väittää, että valtaosa jengistä täällä on aika lailla samanlaista kuin minäkin... mielipide-eroja tietty on eri asioissa....
Jos kirjoittaisit vähemmän filosofisesti, niin ehkä palautekin olisi toisenlaista... Mutta, ei siinä mitään, jokainen kirjoittaa omalla tyylillään ja sitten kestää kritiikin/väärinkäsitykset yms.....tai ei kestä... sekin on yksilöllistä...
 
Sen verran otan kantaa asioihin tässä langassa, että jos "päivän minkki" tuntuu puuduttavalta ja kahlitsevalta, missään ketjussa ei tahdo onnistaa ja kaikki tuntuvat kettuilevan, niin ota suunta luoteeseen, vaihda välillä vapaalle ja luota pinkkiin! "Päivän pinkissä" voi tuoda esille myös toisenlaisia, valtavirrasta poikkeavia näkemyksiä, vaikka ne eivät olisikaan omia. Siellä on ensimmäisellä sivulla myös mainio linkki testiin (postaus #11), joka paljastaa syvimmät tunnot ja auttaa löytämään todellisen minän. (Vain rohkeille, arat ja pelkurit älkööt vaivautuko.)

Tällaistakin pinkkiä on, kokeile voiko siihen luottaa!
image.jpg
 
Edelleenkin haluaisin nähdä ne Ottovillen "poikkeavat kuvat". Ainakin täällä Roskaketjussa on ollut lähinnä laatukamaa, kuten noita "susikauniita" naisia jotka olisivat hyvin sopineet minkkiketjuun. Ei kai tässä nyt viitata siihen S/M henkiseen naisen kuljetuslaatikkokuvasarjaan, joka herätti huvittuneisuutta muttei negatiivisessa mielessä (ellei ylläpito valittanut niistä).
 


Mielenkiintoista tuossa 20millin at-kiväärivideossa. Ampuvat Applen näyttöä ja luoti lähtee harakoille. Äkkiseltään luulisi että se on kaiken tuhoava voima joka menee tuosta muovista ja elektroniikasta läpi että heilahtaa. Täytyy alkaa suunnittelemaan tankkeja Applesuojauksella.
 
Mielenkiintoista tuossa 20millin at-kiväärivideossa. Ampuvat Applen näyttöä ja luoti lähtee harakoille. Äkkiseltään luulisi että se on kaiken tuhoava voima joka menee tuosta muovista ja elektroniikasta läpi että heilahtaa. Täytyy alkaa suunnittelemaan tankkeja Applesuojauksella.

Hyvänä puolena myös vihollisen lähitorjuntamiehet saattavat erehtyä pelaamaan änkkäreitä kesken taistelun. Siihen ne on helppo suolata.
 
Moniko tunnistaa (tunnustaa) itsensä:
 
Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
Back
Top