No vittuillaan sitten.
Sulla on paljon hyviä kuvia minkkikejussa ja tuossa ihmeellisessä roskapostissa, jonka tarkoitusta en ymmärrä. Tai oli. Olin niitä kehunutkin.
Miksi ne piti poistaa? Miksi nostat itsesi asemaan, että et voi kirjoittaa samoihin ketjuihin kuin muut (teet kyllä sitäkin) vaan pitää marttyroida tuolla roskaketjulla? Sen verran olen lukenut juttujasi että olisit (olet) arvostettu nimimerkki täällä jos lopetat tuon "olen nyt poistanut kaikki kuvat kun ne kerran loukkasivat"- järmäämisen.
Ymmärrän erilaisuutta mutta porukassa mennään porukan säännöillä. Vielä kerran - sinulta on tullut paljon hyviä kuvia ja tekstiä. Miksi sinua pitäisi kohdella eri tavoin kuin muita?
Kysyy hän.
Viestit tai kuvat on poistettu koska joku ”porukaan kuuluva” keskustelija on huomannut että niissä on hänen omasta virallisesta kannasta poikkeava mielipide tai hänen mukaansa OT viesti/kuva.
Poistan viestin mielellään ennen ”virallisen tahon” toimenpiteitä.
Viestiketjun taso nousee ja pelikenttä on ”teidän porukan”.
Ja samalla kenttä vapautuu tälle ”arvostelijalle” tehdä asia itse paremmin.
Kerran hän pystyy moittiman toisen tekemistä, niin varmasti hän kykenee siihen itse paremmin.
Roska ketjuun kirjoittaminen antaa jonkinlaisen vapauden ilmaista mielipiteitä/ideoita ilman että ”porukalla on hernenenässä tai ylläpito antaa röllikä merkin.
Nuo sinun porukansäännöt tarkoittavat että pitää hauku aina Venäjää/Neuvostoliitoa, kommunisteja, homoja, muslimeja jne.
Eli vapaa mielipiteiden ilmaisu ja asioiden käsittely on foorumilla kielletty.