Miksi uskoa koulun opetusta koska ne ovat hänen mielestä varmaan osa salaliittoa.Tyyppi ei varmaan koskaan ollut hereillä kun koulussa opetettiin maantiedon ja fysiikan perusteita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miksi uskoa koulun opetusta koska ne ovat hänen mielestä varmaan osa salaliittoa.Tyyppi ei varmaan koskaan ollut hereillä kun koulussa opetettiin maantiedon ja fysiikan perusteita.
Miksi uskoa koulun opetusta koska ne ovat hänen mielestä varmaan osa salaliittoa.
Kaasukehässä on yli 96 % hiilidioksidia, 3,5 % typpeä ja hyvin pieni määrä muita aineita. Kaasunpaine on pinnalla noin 95-kertainen Maan ilmanpaineeseen verrattuna ja vastaa painetta meressä noin kilometrin syvyydessä.[1]
Pintalämpötila on keskimäärin 462 °C,[5] mikä on korkeampi kuin lyijyn sulamispiste. Lämpötila ei koskaan laske alle 400 asteen, ja alavilla alueilla lähellä päiväntasaajaa lämpötila saattaa nousta jopa 500 celsiusasteeseen.
Itse en leimaisi hommaa mahdottomaksi vaan pointittomaksi. Tukikohta tai asutuskohta voidaan perustaa maan alle, suojaan enimmiltä haitoilta. Ja aivan hirveitä muita haasteita hommaan liittyisi (kuten jäähdytys ja paineentasaus) muttei niinkään mahdottomuuksia. Never say never. Ei sieltä mitään mullistavia energialähteitä silti löydetä, tai jos löydetään, niin mitä? Uraania? Plutoniumia? Kivihiiltä? Mitä sanoisi planetologi tai avaruusgeologi tuohon? Lämpöä siellä tosin taatusti piisaa. Energiaahan sekin on.Hmm, ei ole täti tutustunut Venuksen olosuhteisiin. Hiukan on vihamielinen ilmasto mutta hyvänä bonuksena on että hieno rusketus on taattua.Kannattaisi keskittyä ennustamaan maan päällisiä juttuja ja jättää kosmosasiat viisaimille.
Et ole kuullut englannin sanaa "terraforming". Kun nyt ensin saadaan EM Drive skulamaan, niin keskitymme Venuksen kasvihuoneilmiön reversoimiseen. Sen jälkeen vielä aurinkovarjo Venuksen ja auringon väliin, niin ylimääräinen lämpökin saadaan sopivalle kultakutri-vyöhykkeen tasolleHmm, ei ole täti tutustunut Venuksen olosuhteisiin. Hiukan on vihamielinen ilmasto mutta hyvänä bonuksena on että hieno rusketus on taattua.Kannattaisi keskittyä ennustamaan maan päällisiä juttuja ja jättää kosmosasiat viisaimille.
Juu. Näkyy tuo mullakin palkissa. Tosin vierailen myös toisinaan aikuisviihde osastolla, joten tuo nyt ei ole mikään kumma.Tunkevatko vain minun vai myös muiden sivuille tällaisia ilmoituksia?
Tämä salaliitto kyllä kääntyy tekijäänsä vastaan, koska mulle tulee lähinnä tällä foorumilla mieleen My Way:nä RK-62 kädessä
Katso liite: 12360
no mulla on tämä kone vpn-takana ja juuri puhdistin historian + jos käyn hydraulikkapuolella, käyn aina incogniittomoodissa, joten nyt kyllä muiden (saman vpn:n käyttäjien) synnit tungetaan mun kontolleJuu. Näkyy tuo mullakin palkissa. Tosin vierailen myös toisinaan aikuisviihde osastolla, joten tuo nyt ei ole mikään kumma.
Siis molemmat vai? Kun tuo naapurien kyky miehittää niitä vaunujaan on ollut aika heikko viimeaikoina....Mun sairain uneni meni jotenkin näin. Ruotsalaiset Leopardit hyökkäävät Suomen yli Venäjän Karjalaan. Taustalla soi heleä ääninen tyttökuoron laulama Santa Lucia. Vanha rakennuskanta loimuaa ja isojen kissojen moottorien äänet kuuluvat kaus.
No niin, nyt on tämäkin epäilys aukottomasti todistettu. Kattokaas vaikka itse. Tosin itselle tuli tuo pikkupojan villapaita pikkusen puskista ja sai epäilyksen heräämään... siihen suuntaan että pidin juttua ihan helposti hymyillen ohitettavana mutta sitten piti hieraista jo vähän silmiään.
Ja kun Kubrickin Avaruusodysseia 2001 tuli teattereihin v. 1967 ja kuussa käynti tuotettiin vuonna 1969 niin tarvitaanko tässä nyt mitään muita todisteita? Jos HALUAT USKOA niin ei.
Lyhyt intro:
Step by step johdatus Kubrickin salaliittomaiseen salakoodiin niille, jotka TIETÄVÄT, että Totuus on tuolla ulkona:
Nämä kuulentosalaliittoteoreetikot ovat ihan viihdyttäviä. Ja yhtä mukava on katsella myös näitä pätkiä, joissa hörhöille lyödään luu kurkkuun.