Salaliitot

en oikeen tiedä kuuluuko tämä "salaliittoihin" kun on jo kauan aikaa sitten kerrottu tapahtuvaksi mutta tässä on:

http://www.reinosav.net/Kolme_rabbia.html

Vilna Gaon (Rabbi Elijah ben Shlomo Zalman)profetia: “Kun kuulette, että Venäjä on valloittanut Krimin, "Messiaan aika" on alkanut ja Hänen askeleensa kuuluvat."
AIXY0KTgNXukosboZa9VS-ivkdPZs8JLsIx4eSJtMC6eXwR6tVc7r93BHVGwdkMZCZNnM2hhoiMxhjPHAyfAkobOBU-boiAFevXQcNC6RARIZBWihPE3uDbgeq-ktDfwZ7cQq_qnfbqw53Aylfrb=s0-d-e1-ft


Vilna Gaon (Gaon hepr. nero) syntyi v.1720. Rabbi Elijah ben Shlomo Zalmanista tuli kaikkein vaikutusvaltaisin juutalainen hengellinen johtaja tuhanteen vuoteen. Jo 10v. hän oli ylivertainen Tooran ymmärtämisessä. 40v. hän opiskeli eristäytyneenä ja sitten muutti Vilnaan, jossa eli vaatimattomasti. Köyhyydestään huolimatta hän antoi 20% tuloistaan hyväntekeväisyyteen. Hänen viisautensa tuli pian tietoon ja häntä pidettiin Tzaddikina (vanhurskaana) Toora oli hänelle tärkein kaikista kirjoista, vaikka hän oli etevä myös monissa tieteissä, kuten kielissä ja matematiikassa. Hän aloitti paikallisen Jeshivan.

“Rabbi Shternbuch (Vilna Gaon suora jälkeläinen) paljasti varjellun salaisuuden, jonka tämä oli profetoinut ennen kuolemaansa:

Kun kuulette, että venäläiset ovat vallanneet Krimin, te tiedätte, että Messiaan ajat ovat alkaneet, että Hänen askeleensa jo kuuluvat. Ja kun kuulette, että venäläiset ovat tulleet Konstantinopoliin (nyt Istanbul) teidän tulisi laittaa sapattipuku päällenne, älkääkä ottako sitä pois, sillä se tarkoittaa, että Messias on tulossa millä minuutilla tahansa."
 

Jos Stanley koodittaa salakoodilla että on tehnyt kuulaskeutumisfeikkauksen, niin mikäpä minä olen häntä diskreditoimaan. Hän on kuuluisa ja läpi maailman suosiota niittänyt kulttuuri-ikoni.

Sen sijaan tästä ukosta ei ole kukaan koskaan kuullut mitään, vaikka väittää olevansa "filmintekijä".

Kyllä minä uskon ennemmin Stanleytä. Hänellä on sentään kunnon parta.
 
Tästä tuli muuten mieleen päivä-pari sitten tullut Pasilan jakso, jossa irvailtiin salaliittoteorioille - ja teoreetikoille. Jakson salaliittohörhö ei myöskään voinut uskoa yhtään mitään, vaan kaiken takana oli jokin salaliitto.

Tietysti siellä on.
 
Viimeksi muokattu:
Itse asiassa miten ollaan todistettu että Kuu on edes olemassa? Puhumattakaan raketeista. Pyh. Täysin absurdia. Eihän nyt mikään voi paeta Maan painovoimaa. Vankilaplaneetta tämä on epäonnistuineille ja langenneille eläinlajeille.

Simulaatioteoriasta: Eräs sen epäilijä sanoi että "Miksi meidän ihmisten ohjelmointiin olisi jätetty bugi siitä että tiedostaisimme tämän olevan simulaatiota?" johon minä kysyn takaisin että "Kuka sen sanoo että se on bugi? Entä jos se on suunniteltu ominaisuus?"
 
Lauantaiaamun krapulafoliot.

Ihminen ei ole maasta kotoisin vaan jostain kevyemmän painovoiman paikasta. Marsista?
Tämän puolesta puhuu mm :
-Parisataa ylimääräistä geeniä joita ei ole muilla kädellisillä.

Jatkuvat monilukuiset sairaudet. Täysin tervettä ihmistä ei ole ikinä ollut olemassa. Kroonisten sairauksien suuri määrä.
Sopeutumattomuus ilmastoon.
Tottumattomuus luonnossa kasvavaan ruokaan.

Matalamman painovoiman puolesta puhuu hitaus,alttius selkävaivoille ja ennenkaikkea vastasyntyneen iso päänkoko joka vaarantaa lapsen ja äidin synnytyksessä ennemmän kuin kenelläkään oikeasti maapallolla kehittyneellä lajilla. Vauva vammautuu aivan liian helposti verrattuna muihin.
 
Lauantaiaamun krapulafoliot.

Ihminen ei ole maasta kotoisin vaan jostain kevyemmän painovoiman paikasta. Marsista?
Tämän puolesta puhuu mm :
-Parisataa ylimääräistä geeniä joita ei ole muilla kädellisillä.

Jatkuvat monilukuiset sairaudet. Täysin tervettä ihmistä ei ole ikinä ollut olemassa. Kroonisten sairauksien suuri määrä.
Sopeutumattomuus ilmastoon.
Tottumattomuus luonnossa kasvavaan ruokaan.

Matalamman painovoiman puolesta puhuu hitaus,alttius selkävaivoille ja ennenkaikkea vastasyntyneen iso päänkoko joka vaarantaa lapsen ja äidin synnytyksessä ennemmän kuin kenelläkään oikeasti maapallolla kehittyneellä lajilla. Vauva vammautuu aivan liian helposti verrattuna muihin.

Totta.... Olen tavannut monia joista olen miettinyt että "tuo ei ainakaan ole ihmisestä syntynyt..." :D
 
Lauantaiaamun krapulafoliot.
Ei pidä unohtaa sitäkään että ihminen oppii kävelemään ihan pirun myöhään, siinä missä joku kauris tai hevonen, eli Maassa kehittynyt laji, kävelee jo minuutteja syntymän jälkeen. :rolleyes: Tietysti ihminen asetettiin tälle planeetalle koska täällä oli jo apinoita valmiiksi, joten ihminen tulisi lopulta luulemaan että hän kehittyi niistä. Ehkäpä ihminen on lajina jokin makaaberi koe tai rangaistus jotain toista Maan ulkopuolista lajia kohtaan. Eli jokin ylivoimainen alienrotu alisti toisen alienrodun, ja päätti risteyttää heidät apinan kanssa, ja tuloksena oli ihminen. Ulkoavaruudesta käsin meille ja meidän tekemisille sitten naurettiin ja ehkä nauretaan tälläkin hetkellä. Liekö meillä tulee koskaan olemaankaan mitään jakoja päästä tätä aurinkokuntaa kauemmaksi. Hyvällä säkällä meitä päin heitetään asteroidi sillä sekunnilla kun ihminen laskeutuu Marsiin...
 
IL paljastaa: Puolustusvoimille ilmestyi yhtäkkiä tuhat tykkiä – Suomi pimittänyt puolet vahvuudestaan Etyjiltä
Tiädätteks, musta alkoi tuntumaan että entä jos Suomessa onkin ihmisiä esim. 10M eikä 5M? Ja että niinku reserviläisiäkin olis 2x määrä? Mitä muuta PV pimittää meiltä? Mä luulen että rynkyn lippaan kokokin on oikeasti 60 laakia. Koska kun sillä rätkii lippaallisen räkäpäitä niin sisuskalut on niin paskaiset ettei mitenkään voinut olla vain "30" laakia. Ja sysäristä voi kaivella halon verran puutavaraa. 10km:n marssit tuntui 20km:ltä, ja jokainen turha odottelu tuntui reippaasti kauemmalta. Muutenkin aika tuntui matelevan intissä milloin kahta hitaammin, ja toisinaan riensi kahta nopeammin, riippuen oliko kurjaa vai kivaa.

It all starts to make sense now. o_O
 
Tiädätteks, musta alkoi tuntumaan että entä jos Suomessa onkin ihmisiä esim. 10M eikä 5M? Ja että niinku reserviläisiäkin olis 2x määrä? Mitä muuta PV pimittää meiltä? Mä luulen että rynkyn lippaan kokokin on oikeasti 60 laakia. Koska kun sillä rätkii lippaallisen räkäpäitä niin sisuskalut on niin paskaiset ettei mitenkään voinut olla vain "30" laakia. Ja sysäristä voi kaivella halon verran puutavaraa. 10km:n marssit tuntui 20km:ltä, ja jokainen turha odottelu tuntui reippaasti kauemmalta. Muutenkin aika tuntui matelevan intissä milloin kahta hitaammin, ja toisinaan riensi kahta nopeammin, riippuen oliko kurjaa vai kivaa.

It all starts to make sense now. o_O

 
Hyvinhän tuo näkyvyys onnistui silloinkin kun lupasi mökkinsä "pakolaisille", tervetuloviesti koko maailmalle yhteiseen sosiaalitoimistoon.
(aiheena Sipilä - ja koskien myös hänen hiljattaista lehdistön vaiennusyritystä, olkootkin niin että hän vetosi asiassa tunteisiinsa)

Mä siis koin ihan törkeen valaistuksen. Siis TOTTAKAI Sipilä onkin diktaattori. Tai siis uinuva diktaattori ja Suomi on tuleva isovelidystopia... nimittäin maahanmuuttajille. Ensin me näytellään maailman sosiaalitoimistoa, vedetään hyväuskoista väkeä tänne maailmalta, ja SITTEN vasta orjuutetaan ne. Sipilä vain harjoitteli tässä diktaattoriotteitaan. Ehkäpä pian tulemme näkemään journalistien katoamisia Suomessakin kun El Presidente Sipilä pääsee kunnolla vauhtiin. Yhtäkään maahanmuuttajaa tai hänen lasta ei tietenkään sitten lasketa karkuun täältä ennen kuin Valtiollinen Työvelvoite on täytetty, eli kunnes maahanmuuttaja on tuonut vähintään 1M euron hyödyn Suomelle.

Mikä voisi mennä pieleen?

Sanokaa mun sanoneen, Sipilä on kaappidiktaattori. Susi lampaan vaatteissa. "Maahanmuuttajien suuri ystävä". Pah. Kepulainen kierous on paljastanut todellisen luonteensa mieleeni (ja mielestäni). Ehkäpä kepulaiset ovatkin kokoomuslaisten käsikassaroita ja hyödyllisiä idiootteja?

Edit: Voidaan oikeastaan alkaa valmiiksi painamaan miljoonia t-paitoja maahanmuuttajille joissa lukee "Kepu pettää aina". Jokaisessa paidassa tietysti yksilöity viivakoodi.
 
Mount Yamantau, anyone? Mitä tapahtuu kyseisellä Venäläisellä vuorella josta jenkit tuntuvat olevan vuodesta toiseen hermoissaan. Kymmeniä tuhansia työntekijöitä rakentanut jotain vuoren sisään ainakin 90 luvun alusta asti. Melko hurjia arvioita kun googlettaa, maailmanlopun koneesta ruokakellariin. Maanalainen laitos peittää arvioiden mukaan Washington DCn kokoisen alueen.
Jotain lietealtaasta poikkeavaa siellä on kun läntiset viranomaiset ja sotilashenkilöt ovat aina asiasta kysyttäessä menneet hiljaisiksi.

"I went to Moscow and spoke with the deputy interior minister who was in charge of mining," Weldon says. "I asked him if there was any mining activity there. He just shook his head and said he had never heard of it. So I mentioned the other name the Russians use for it: Mezhgorye. He said he hadn't heard of that either. Then he sent an aide out to check. Twenty minutes later, the aide came back, visibly shaken. He said they couldn't say anything about it.
- Rep. Curt Weldon, R-Pa

"It seems the nearly $30 billion a year spent on intelligence hasn't answered the question of what the Russians are up to at Yamantau Mountain in the Urals. The huge underground complex being built there has been the object of U.S. interest since 1992. 'We don't know exactly what it is,' says Ashton Carter, the Pentagon's international security mogul. The facility is not operational, and the Russians have offered 'nonspecific reassurances' that it poses no threat to the U.S."

Aina yhtä rauhoittavaa kun Venäläiset hymyillen sanovat ettei mitään syytä pelkoon...

[U.S.] nuclear war planners actually have their eyes on targets in Russia and China, including missile silos and leadership bunkers. For these planners, the Cold War never ended. Their top two candidates [i.e., targets] in Russia are located inside the Yamantau and Kosvinsky mountains in the central and southern Urals.

Dr Loren Thompson, a top defence expert from the US think-tank Lexington Institute, told The National Interest: "The possibility of nuclear war between America and Russia not only still exists, but is probably growing.

"And the place where it is most likely to begin is in a future military confrontation over three small Baltic states – Estonia, Latvia and Lithuania.

In 1997, a United States Congressional finding, related to the country's National Defense Authorization Act for 1998, stated that the Russian Federation kept up a "deception and denial policy" about the mountain complex after U.S. officials had given Cheyenne Mountain Complex tours to Russian diplomats, which the finding stated "...does not appear to be consistent with the lowering of strategic threats, openness, and cooperation that is the basis of the post-Cold Warstrategic partnership between the United States and Russia."

Large excavation projects have been observed by U.S. satellite imagery as recently as the late 1990s, during the time of Boris Yeltsin's government after the fall of the Soviet Union.[1] Two garrisons, Beloretsk-15 and Beloretsk-16, were built on top of the facility, and possibly a third, Alkino-2, as well, and became the closed town of Mezhgorye in 1995. They are said to house 30,000 workers each. Repeated U.S. questions have yielded several different responses from the Russian government regarding Mount Yamantaw.[2] They have said it is a mining site, a repository for Russian treasures, a food storage area, and a bunker for leaders in case of nuclear war.[3] Responding to questions regarding Yamantaw in 1996, Russia's Defense Ministry stated: "The practice does not exist in the Defense Ministry of Russia of informing foreign mass media about facilities, whatever they are, that are under construction in the interests of strengthening the security of Russia."[3] Large rail lines serve the facility
 
Viimeksi muokattu:
On mulla sellainen jäätävä idea käynyt mielessä että ne hautaa esim. parhaimman 0.1% väestään sinne, sitten pyyhkivät vähän planeettaa ydinkärjillä, ja tulevat esim. 300v päästä ulos, ja planeetta olisi heidän. Tai no, ehkäpä jenkeilläkin saattaa olla samankaltaisia luolastoja, tai sitten olen pelannut liikaa Fallouteja menneisyydessä. Siellä olisi sitten kaikki maanalaiset kasvihuoneet ynnämuu täysylläpito. Tosin mulla ei ole käsitystä kuinka kauan ydinräjähdysten radioaktiivisuus kestää. Ainakin Tsernobyl on osoittanut että luonto voi toipua radioaktiivisuudesta. Venäläistä tuskin kiinnostaa että polttaa planeetan ja tuomitsee omia eloonjääneitään sukupolvien ajaksi asumaan maan alle, jos siis palkintona on se, että se 0.1%:n jälkeläiset perivät koko planeetan. Ovathan he sentään venäläisiä. Sama se meneekö planeetalla 300v vai 3000v toipua. Elämä on sitkeää, ja rakentaa lopulta itsensä.

Toisaalta, saattavat kaivaa ihan kaivamisen ilosta, kun tietävät miten se nakertaa jenkkejä. Homma ehkä alkoi hyvillä suunnitelmilla, mutta ehkä jossain kohtaa huomattiin että suunnitelmissa on aukkoja, ja teknologiakin kehittyi vuosien saatossa odottamattomiin suuntiin, mutta luonne ei vaan antanut periksi luovuttaa, vaan kaivausnäytöstä pidetään yllä. Tiedä noista ryssistä... Se on jotain ihan uskomatonta noiden suurvaltojen (jenkkienkin) kyvyttömyys erottaa epätervettä ja tuhollista jääräpäisyyttä terveestä sitkeydestä. Hakkaavat päätä seinään kunnes sattuu, ja sitten hakkaaminen vain jatkuu. Koska täytyyhän seinän joskus murtua. Jenkit teki sitä Vietnamissa ja myöhemmin Lähi-Idässä.

Jotkut venäläiset (ja muutkin) yrittää hotkia koko planeetan itselleen mutta ne kirotut jästipäät eivät tajua miten tylsäksi asiat menevät kun kaikki on lopulta otettu. Haasteet ovat kivoja, ja haasteiden voittaminen on kivaa mutta kaikkien haasteiden voittaminen johtaa lopulta tylsyyden ja kyllästymisen helvettiin. Jumaluus on kirous siinä mielessä. Ja samalla miljardit ihmiset kärsivät suotta siinä prosessissa, mukaanlukien lopulta eloonjääneet valloittajat. Minä tiedän tästä tunteesta vain tuhannesosan sillä olen vuosien saatossa peitonnut monta vaikean tason tietokonevastustajaa mm. Civilization pelisarjassa, monen monituisen yrityksen jälkeen... Ei tee mieli jatkaa kun on peitonnut kaiken minkä vain voi peitota, tai kun löytää ne omat kognitiiviset rajansa kerta toisensa jälkeen. Ja jos puhutaan jostain simuloidusta maailmanvalloituksesta, niin sitä ei tee yksikään ihminen ensimmäisellä yrityksellä, puhumattakaan tästä meidän tosielämän maailman valloituksesta. Elävässä elämässä ei ole varaa epäonnistua ensimmäistäkään kertaa. Ja maapallokin on vain kärpäsenpaskan puolikas tässä valtavassa avaruudessa... Kaikella todennäköisyydellä aurinkokunnan laitamilla on perkeleesti tykkejä suunnattu meihin ihmisiin päin, jos ei tarkkailuasemia. :D

Tosiasia mikä meidän pitää hyväksyä on se että venäläisellä on valloittajan luonne, ja se tarve pitäisi saada kyllästettyä jotenkin terveesti. Vaikka sitten kylmällä sodalla, jos ei kerta tietokonepelit, LARPit, häkkimatsit ja sotaharjoitukset riitä. Onkohan kukaan kysynyt Putelta mitä hän tekisi tai määräisi jos hänellä olisi täysi määräysvalta koko maailmaan?
 
Onko Jeesus väärä nimi? eikai etu tai sukunimiä käänetä omaksi kieleen?

Jos sun nimi on Donald, kyllä ne sano sut Donald kiinassa, japanissa, ruotsissa, usa:ssa. Siihen aikaan puhutiin arameiska niin Herran nimi pitäsi olla Yeshua?
 
20.11.2016 sanoin

2.12.2016 ilmestyy

Tääkin on jollain tavalla mun vika. Voisiko ihminen olla tietämättään salaliiton alullepanija? Minä nimittäin sanon ihan vilpittömästi että sanat "St. Mattis" tulivat refleksinä mieleen kun aloin ensimmäistä kertaa kuuntelemaan hänen juttujaan 20.11., eli erästä haastattelua, enkä siis poiminut niitä sanoja mistään muualta. Tai jos poimin, niin alitajuisesti ja tiedostamatta. Joku vois ns. yhdistää pisteet tässä. Kuka maalasi kuvan ja millä vuosisadalla? Entä olenko minä profeetta vai mielenvikainen? Anteeksi, siis tiedän olevani lievästi mielenvikainen mutta sitä en tiedä olenko profeetta(?). :rolleyes:
 
20.11.2016 sanoin


2.12.2016 ilmestyy


Tääkin on jollain tavalla mun vika. Voisiko ihminen olla tietämättään salaliiton alullepanija? Minä nimittäin sanon ihan vilpittömästi että sanat "St. Mattis" tulivat refleksinä mieleen kun aloin ensimmäistä kertaa kuuntelemaan hänen juttujaan 20.11., eli erästä haastattelua, enkä siis poiminut niitä sanoja mistään muualta. Tai jos poimin, niin alitajuisesti ja tiedostamatta. Joku vois ns. yhdistää pisteet tässä. Kuka maalasi kuvan ja millä vuosisadalla? Entä olenko minä profeetta vai mielenvikainen? Anteeksi, siis tiedän olevani lievästi mielenvikainen mutta sitä en tiedä olenko profeetta(?). :rolleyes:

Olet selvästi ylimaallisten voimien sanansaattaja. :)
 
Totta.... Olen tavannut monia joista olen miettinyt että "tuo ei ainakaan ole ihmisestä syntynyt..." :D

Mutta.
Kannattaa muistaa, että terveellä heteromiehellä on kaksi ohjetta koodattuna DNA:hansa:
1. Jos valkkaa, runkkaa.
2. Partneri tekee lämpimän paskan (=On elossa).
3. Kiinnostavin osa naisessa voidaan peittää kämmenellä.

Siispä ei ole ihme, että virheitä sattuu.
 
20.11.2016 sanoin


2.12.2016 ilmestyy


Tääkin on jollain tavalla mun vika. Voisiko ihminen olla tietämättään salaliiton alullepanija? Minä nimittäin sanon ihan vilpittömästi että sanat "St. Mattis" tulivat refleksinä mieleen kun aloin ensimmäistä kertaa kuuntelemaan hänen juttujaan 20.11., eli erästä haastattelua, enkä siis poiminut niitä sanoja mistään muualta. Tai jos poimin, niin alitajuisesti ja tiedostamatta. Joku vois ns. yhdistää pisteet tässä. Kuka maalasi kuvan ja millä vuosisadalla? Entä olenko minä profeetta vai mielenvikainen? Anteeksi, siis tiedän olevani lievästi mielenvikainen mutta sitä en tiedä olenko profeetta(?). :rolleyes:

Voimme laskea, kuuluuko Mattis tähän ketjuun.

Ensinnäkin Mattisin nimityksen päivämäärä 2.12.2016 eli 2+1+2+2+0+1+6=14

Kuten tiedämme, TODELLINEN pedon luku on 616.

616/14=44.

Jokainen ymmärtää, että 44/2 paljastaa Mattisin ja Trumpin! 22 eli siis tietenkin 11! Joten Trump on 1 ja Matis on 1.

1+1=2 ja tämä kerrotuna Nappawaccatchettimacumin murmelittomien päivien määrällä, havaitaan, että 333x2=666. 666!

AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Mattis ON salaliiton asettama ehdokas USA: puolustusministeriksi!
 
Saara Aallon esitys/sovitus Sia:n Chandelier-kappaleesta oli niin voimallisen hieno että oli pakko kurkkia se alkuperäiskappale Youtubesta. Noh, sitähän tuo naisystävä oli minulle näyttänyt jo jonkin aikaa sitten ja hieman oudohkolta video vaikutti, kappale ei niinkään. Mutta tuo siinä oleva 12-vuotias tanssijatyttö esiintyy yhteensä kolmessa Sia:n videossa jotka on samalla albumilla "1000 Forms of Fear" ja niistä tämä "Big Girls Cry" onkin sitten lievästi sanoen "häiritsevä".

Alla olevassa linkissä pohditaan näiden kolmen videon sanomaa ja onhan se pohdinta aika arkitodellisuudesta irti menevää plus täytyy ottaa filtterin kautta, mutta videoita katsellessa ei pysty niitä hyvällä tahdollakaan laittamaan enää "normaalin" piikkiin.

http://vigilantcitizen.com/musicbus...ideos-chandelier-elastic-heart-big-girls-cry/

Sia’s video trilogy tells a story that is dark and disturbing. It will however remain a mystery to most viewers because most of them say “Wow, that’s so creative and artistic” without truly understanding what it is about. The videos all star Maddie Ziegler, a child performer that is sadly becoming another face of the mass media’s obsession with child exploitation.

Varoituksen sanana että joulutunnelma tuppaa vähän kärsimään varsinkin jos tuota alla olevaa musiikkivideota katsoo mutta täytyi jakaa harmitusta. Joka syntyi kun meidän Suomi-neidon uuden ikonin esiintymisen takaa löytyy sitten tällaista.


Modet huomauttakoon jos tämä loukkaa toimituksen linjaa.
 
Back
Top